Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Korleis var din barndomsferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-13, 10:27   #81
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Daddaen? Hadde du det altså?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-13, 10:34   #82
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Noen familiebesøk til Danmark (Syd-Sjælland) ble det, oss barna og mamma og mormor som regel. Pappa var vel med en gang kanskje. Ellers camping på Sørlandet, i Grimstadområdet. Vivar aldri noe sted i flyavstand.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-13, 11:27   #83
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Daddaen? Hadde du det altså?

Ja, hadde verdens snilleste. Fra jeg var ca 2 år. Mamma og pappa jobbet mye og reiste en del.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-13, 13:59   #84
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Min barndomsferie var nok ganske lik som de feriene vi har nå. Jeg husker ikke feriene de første 4-5 årene så de er utelatt.

Jeg var stort sett en tur i "syden" samt en tur i Lofoten eller Danmark/Sverige (Liseberg, legoland, løveparken el.lign) med besteforeldrene mine, enten på mor eller fars siden. Dvs 1 syden tur og en nordisk tur i året. Vi reiste stort sett alltid på ferie med mamma og pappa også. Vi var vel en 4-5 ganger på lengre bilturer i Europa (sveits, italia, frankrike, spania...), og vi var også på lengre bilferier i Norge. På bilferiene bodde vi på fine hoteller. Husker enda tårnværelset jeg hadde på et slott i tyskland som 9 åring De årene hvor det ikke var bilferie var feks et år i Sverige (Marstrand, Koster mm), 1 år i Spania, 1 år på kanelferie i Frankrike, 1 år på Hankø osv. Det var også enkelte storbyferier.

Vi var i tillegg på en hytte vi hadde på åremål i store deler av oppveksten. Her var vi i helger og i resten av skoleferien.

Jeg husker også et år vi var på campingferie, festlig. Og vi har vært en sommer på telttur i skjærgården (var nok i tillegg til annen ferie).

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-13, 14:52   #85
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Vi var mye på hytta ved sjøen. Der hadde vi to båter, en "stor" med plass til hele familien, og en bitteliten med en enda mindre påhengsmotor. Den store (som slettes ikke var stor) ble brukt til å frakte oss fra skjærgård til skjærgård, hvor vi lagde bål og grillet albueskjell og pølser. Og så badet vi. Det var mistenkelig mye fint vær i sommerferiene mine. Den lille båten var min, og den cruiset jeg rundt med inni vågen vår. I timesvis hver eneste dag, gjerne med en venninne ombord. Fisket og fanget krabber. Vi dro også alltid på tur, enten til Danmark, Tyskland eller Gotland. Danmark var det gjeveste. Der fikk vi kjøpe rar brus. Jeg husker grønn Fred Flintstone-brus, blå Fantomet-brus og rosa Pink Panter. Alle ferier var bilreiser, aldri fly. Det var utrolig kjedelige transportetapper.

Etterhvert som mine storesøsken ikke gadd å være med på feriereisene lenger ble det morsommere turer, for da kunne vi reise med fly. Da var jeg enebarn på tur, og vi dro til København og London, shoppet og gikk på museum. Jeg er attpåklatt, og duverden, som jeg nøt det.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-13, 19:20   #86
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Jo altså, her er kortversjonen:
Mor, far, 2 barn, og en Fiat Uno. Reisestrekning Oslo - Mo i Rana, Mo i Rana - Leknes, Leknes - Oslo. Mål for turen: Besøke familie.
Hos farmor utenfor Mo satt vi pent på en stol - der skulle barn gjerne ses, men ikke høres. På familiegården i Lofoten kom vi gjerne mitt i slotta, og måtte være med å hjelpe til, for man ser ikke på at andre jobber. Full fres fra morgen til kveld altså.
Det beste med feriene var stort sett at de var over. Men vi fisket alltid i Namsen på vei sørover igjen, og det var stas.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-13, 23:12   #87
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Bilferier, stort sett.

Hele gjengen stappet inn i bilen med hui og hei og krangel og halloi. Vi rakk aldri frokost før vi dro, så jeg husker at vi spiste matpakker og fikk juice som mamma delte ut i sånne fargerike 70-talls plastkopper, mens vi satt i første fergekø. Jeg husker mange fergekøer.

Vi reiste etter innfallsmetoden, stort sett i Norge. En gang Sverige og en gang Danmark. Vi bodde på bittesmå campinghytter på myggbefengte campingplasser, der mamma alltid vasket både inn og ut.

Et par ganger var vi helt crazy og bodde på hotell. Det var storslagne greier.

Jeg husker sand i badebuksen, krangling i baksetet, endeløs leking med lillesøster, matpakkelunsjer på rasteplasser langs veien. Myggstikk. Kjølebag. Postens sommerkassett på repeat.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-13, 23:22   #88
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Ja, og så var jeg en del hos bestefar og bestemor.

Reiste alene med bussen på svingete veier fra jeg var rundt 4, med plastpose i hånden (for oppkast, siden jeg alltid ble bilsyk), og beskjed til bussjåføren om hvor jeg skulle av. Bestefar ventet alltid på busstoppet, tok imot meg og den nå fulle posen () og så gikk vi sammen den lille kilometeren til det utrolig vakre lille huset deres i bjørkelunden ved fjorden, mens jeg snakket non-stop og bestefar bare gikk og smilte for seg selv. Der ventet verdens største og mykeste bestemorsklem i gangen, før jeg ble marsjert ut på badet for håndvask. Så var det loff med sirup på, fisking med bestefar, og så rodde vi sammen til butikken.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-13, 23:38   #89
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Jeg hadde også noen vidunderlige ferier på bestemorsøyen i havgapet utenfor Sotra. Det var alltid sol (), fisking etter krabbe med snøre og krok liggende på magen på kaien, oppdagelsesferder i fjæren, kokt nytrukket fisk på flatbrød med smør på kjøkkenet, en glad mamma, utedo, vann i tønner fra takrennen, yatzi og Ludo og lange, lyse, myggfulle kvelder med lyden fra fyret i det fjerne.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-13, 23:50   #90
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Bilferier, først og fremst ja. Til Danmark og Sverige, Tyskland og Jugoslavia. Og Trøndelag og Larvik . Vi var også en del hos besteforeldrene mine på øya min mor vokste opp på, da var gjerne hele storfamilien der, men det tok dabbet av da vi flyttet fra Trøndelag, tror jeg.
Særlig Danmark besøkte vi flittig og vi dro i alt av parker. Da jeg ble litt eldre dro vi på charter til Hellas. Rhodos og Kreta m.m. Husker at mamma og pappa ville ikke til Spania, for der var det så tursitifisert .

Da jeg var åtte-ni år kjørte vi i minibuss til Jugoslavia (nå Kroatia og Istria-halvøya). Det var rett etter Berlinmurens fall og vi kjørte gjennom både Øst- og Vest-Tyskland mens de rev ned piggtrådgjærer på gamle grenseoverganger. Husker godt havarerte Trabanter langs med Autobahn også .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-13, 23:51   #91
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Ja er det ikke rart hvordan det alltid var sol og deilig vær i gamle dager.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 13:23   #92
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Alle ferier fra første til siste dag ble tilbragt hos mormor og morfar på Hamar - halvannen time unna der vi selv bodde. Mormor tok meg med på telting ved Rokosjøen. Og vi kjørte mye til Eidskogen for å besøke mormor og morfars søsken der. Et par ganger tok de meg med til Trollstigen også. En gang i løpet av sommerferien pleide jeg å dra på bilferie med mamma og pappa i Skandinavia. Første gang jeg kjørte fly var sommeren jeg fylte 14, da dro jeg alene til England. Påsken etter fikk jeg bli med mamma og pappa til USA for å besøke søsteren min. Første gang jeg reiste på sydenferie var for 2,5 år siden, da var jeg 28. Feriene mine i oppveksten var vært veldig preget av at jeg er yngst og attpåklatt. Da jeg begynte å bli så stor at jeg husker noe av det, var mine søsken hjemme og jobbet på sommerjobber mens mamma og pappa og jeg var på ferie eller mens jeg var hos mormor.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 13:40   #93
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Vi var alle feriene Nordpå. Hadde flyttet derfra når jeg var ca 7-8 år. Før dette husker jeg ikke mye, men ferie i Norge, sverige og Finland (grensa) har jeg hørt om. Enten med fly straks etter skoleslutt og bil nedover igjen. Eller bil opp og fly ned. Hele 8 uker nordpå hos familie har virkelig mange gode ferieminner og særlig kjøreturene som tok ca 22-24 timer og som ble kjørt i ett strekk. Når jeg hører enkelte Mikael Bolton sanger er jeg straks tilbake i bilen igjen

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 13:44   #94
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Når jeg hører enkelte Mikael Bolton sanger er jeg straks tilbake i bilen igjen

Hos oss var det Postens Sommerkassetter som gikk på repeat.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 15:23   #95
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Var stort sett på hytta i alle ferier. Ble noen Sverige/Danmark/Tyskland turer også. Min store drøm var å få dra til syden. Ingen av venninnene mine hadde hytte, men de dro til syden mer eller mindre hvert år og jeg var sååå misunnelig. Tok min første og eneste flytur med familien da jeg var 13, da dro vi til Mallorca og jeg storkoste meg.

Mine foreldre hadde verken råd eller lyst til å dra til "syden". De bygde stort hus da jeg var liten (og tjente ikke all verden) og alt ekstra gikk med til å bygge ut hytta.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 16:14   #96
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Hos oss var det Postens Sommerkassetter som gikk på repeat.

Hildegunn Gerd.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 16:23   #97
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Vi hadde ikke alltid finvær.:knegg men det er mye god humor i dårlig vær. Som forestillingen løp for livet da vi skulle se sabeltann og det ble skybrudd slik det bare blir på Sørlandet. Liseberg i sidelengs regn. Hagl på stranda. Test av teltets vanntette egenskaper. Forsøk på å fylle robåt med regnvann på kortest mulig tid. Og ymse strandopplevelser som egentlig var så kalde at vi brukte hånddukene som pledd. Men man var jo på stranda og det var i hvertfall definisjonsmessig sommer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 16:24   #98
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Hildegunn Gerd.



De beste var KLMs Obos og Vaktmestern.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 16:46   #99
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Åh, det høres fantastisk ut! Men det er vel alltid to sider av en sak, og det er sikkert lett å overidyllisere en sånn tilværelse.

Just det, jeg husker lite eller ingenting som traumatisk eller problematisk.
Men, at noe var det er nok helt sikkert.


Likevel er jeg glad for at jeg fikk oppleve noe slikt.

Barna våre kommer til å syns vi dro på kjedelige sånn sammenlignet.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 17:12   #100
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Der det var landsskytterstevne, der var vi på ferie.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no