Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Tips til ting å gjøre i Oslo

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-17, 11:29   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Tips til ting å gjøre i Oslo

Hva gjør jeg i Oslo er hverdag i slutten av denne måneden? Noen tips? Shopping er ikke et alternativ. Og det bør helst ikke koste altfor mye.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 11:39   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Hva liker du å gjøre da? Spise? Se utstillinger? Teater? Gå tur? Alene? Med barn? Med kjæreste?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 11:43   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Munchmuseet, kombinert med en tur i Botanisk hage? Det er utrolig fint der nå på høsten (ellers også, forsåvidt), særlig hvis været er OK.

Tur langs Akerselva er også veldig fint, med flotte høstfarger, hvis været er bra. Det er veldig lett å finne et trikke- eller busstopp i nærheten, og så gå derfra. For eksempel kan du gå nedover fra Torshov eller Nydalen, eller oppover fra Oslo S eller Schous.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 13:46   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Alene eller?
Trikken (nr. 18 og 19)til Ekebergparken og se disse skulpturene? Kaffe på Søylehuset, mye rimeligere enn Ekebergrestauranten. Godt utvalg.

Frognerparken? Skulpturer der også da.
Tur langs Akerselva? Starte hvor man vil,evt øverst ved Maridalsvannet. Ja, ser at det allerede er nevnt.
Jeg gikk langs Alnaelva sist torsdag kveld. Det var merket med fakler da så lettere å finne frem.
Tusle på Aker Brygge, Tjuholmen, Sørenga, Akershus Festning?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 13:53   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Jeg er veldig glad i Nasjonalmuseet. Da jeg bodde i Oslo gikk jeg endel på samtidsmuseet også.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 14:09   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Er været fint ville jeg enten gått tur langs Akerselva, på Ekeberg, eller på bygdøy, tror jeg.

Astrup Fearnley har ny utstilling på gang, med Matias Faldbakken. jeg har ikke sett den, men skal: http://afmuseet.no/

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg er veldig glad i Nasjonalmuseet. Da jeg bodde i Oslo gikk jeg endel på samtidsmuseet også.

Museet for samtidskunst (som det heter, samtidsmuseet finnet ikke. Jeg vet, alle kaller det det, og de ble kjempeirritert selv. ) er stengt i påvente av at de bygger det nye Nasjonalmuseet (Nasjonalmuseet er Nasjonalgalleriet, Museet for samtidskunst, Kunstindustrimuseet og nasjonalmuseet-arkitektur, blant annet). Per i dag er dag er bare Nasjonalgalleriet, Arkitektur, Villa Stenersen (begrenset åpningstid) og Mellomstasjonen (nye tomta) åpen: http://www.nasjonalmuseet.no/#locations

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 14:37   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Munchmuseet, kombinert med en tur i Botanisk hage? Det er utrolig fint der nå på høsten (ellers også, forsåvidt), særlig hvis været er OK.

Tur langs Akerselva er også veldig fint, med flotte høstfarger, hvis været er bra. Det er veldig lett å finne et trikke- eller busstopp i nærheten, og så gå derfra. For eksempel kan du gå nedover fra Torshov eller Nydalen, eller oppover fra Oslo S eller Schous.

+1 på disse! Og så er det fint på Ekeberg, nydelig utsikt over byen. Trikken til Sjømannsskolen og så gå innover/oppover/nedover der for eksempel.

Vigelandsmuséet på Frogner er fint!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 14:42   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Museet for samtidskunst (som det heter, samtidsmuseet finnet ikke. Jeg vet, alle kaller det det, og de ble kjempeirritert selv. ) er stengt i påvente av at de bygger det nye Nasjonalmuseet (Nasjonalmuseet er Nasjonalgalleriet, Museet for samtidskunst, Kunstindustrimuseet og nasjonalmuseet-arkitektur, blant annet). Per i dag er dag er bare Nasjonalgalleriet, Arkitektur, Villa Stenersen (begrenset åpningstid) og Mellomstasjonen (nye tomta) åpen: http://www.nasjonalmuseet.no/#locations

Save

Nå ble jeg forvirret. Det som før het Nasjonalgalleriet, finnes det ikke lenger? Senest i april var det der, under annet navn, vet jeg. Skal snart til hovedstaden og hadde tenkt å la tenåringen ta meg med dit og vise meg all kunsten hun ble så begeistret for i vår da ho var på skoletur dit.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 14:46   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nå ble jeg forvirret. Det som før het Nasjonalgalleriet, finnes det ikke lenger? Senest i april var det der, under annet navn, vet jeg. Skal snart til hovedstaden og hadde tenkt å la tenåringen ta meg med dit og vise meg all kunsten hun ble så begeistret for i vår da ho var på skoletur dit.

Joda. Det heter fortsatt Nasjonalgalleriet, det bare er under Nasjonalmuséet-paraplyen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 15:08   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nå ble jeg forvirret. Det som før het Nasjonalgalleriet, finnes det ikke lenger? Senest i april var det der, under annet navn, vet jeg. Skal snart til hovedstaden og hadde tenkt å la tenåringen ta meg med dit og vise meg all kunsten hun ble så begeistret for i vår da ho var på skoletur dit.

Joda. Nasjonalgalleriet finnes fremdeles, det er ett av museene under Nasjonalmuseet-paraplyen. Ja, det er en skikkelig dårlig kommunikasjonsjobb for alle sier alt om hverandre. I tillegg er hjemmesiden deres dårlig i et håp om at Nasjonalmuseet-begrepet skal sette seg, og det er (var i allefall) vanskelig å finne ut på hvilket av undermuseene ustillingen egentlig skjedde). Blir lettere når alt er samlokalisert i det minste.

Jeg kommenterte bare til Syrin som først sa Samtidsmuseet (som det ikke heter, men det mye mer kronglete Museet for samtidskunst), og deretter Nasjonalmuseet (når jeg går ut i fra at hun mente Nasjonalgalleriet).

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Joda. Det heter fortsatt Nasjonalgalleriet, det bare er under Nasjonalmuséet-paraplyen.

Jepp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 23:26   #11
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Takk for alle tips! Ja, jeg er alene, så slipper ta hensyn til noen.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 23:29   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Du kan også sjekke ut det nye ramenstedet: Koie Ramen! https://www.koieramen.no

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 23:31   #13
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

En tur rundt Sognsvann? Eller opp i det nye Stovner-tårnet?

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-17, 11:30   #14
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er været fint ville jeg enten gått tur langs Akerselva, på Ekeberg, eller på bygdøy, tror jeg.

Astrup Fearnley har ny utstilling på gang, med Matias Faldbakken. jeg har ikke sett den, men skal: http://afmuseet.no/


Museet for samtidskunst (som det heter, samtidsmuseet finnet ikke. Jeg vet, alle kaller det det, og de ble kjempeirritert selv. ) er stengt i påvente av at de bygger det nye Nasjonalmuseet (Nasjonalmuseet er Nasjonalgalleriet, Museet for samtidskunst, Kunstindustrimuseet og nasjonalmuseet-arkitektur, blant annet). Per i dag er dag er bare Nasjonalgalleriet, Arkitektur, Villa Stenersen (begrenset åpningstid) og Mellomstasjonen (nye tomta) åpen: http://www.nasjonalmuseet.no/#locations

Save

Herlighet. Nasjonalgalleriet vet jeg veldig godt at heter Nasjonalgalleriet. Jeg tror faktisk at dette er første gang jeg bruker ordet Nasjonalmuseet på noe som helst.

Museet for samtidskunst har jeg overbevist meg selv om at heter Samtidsmuseet.

Uansett, fine steder å være. Tror jeg må gå over til litt mindre vin, litt mer kunst når jeg er innom Oslo. Tydelig at jeg trenger litt oppdatering.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-10-17, 14:10   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

I tillegg til de fine, mer urbane tipsene, vil jeg også bare nevne at Marka er utrolig flott om dagen, spesielt i finvær, så klart. Å ta trikken til Frognerseteren og gå/sykle/løpe til en av stuene der inne, er instant sjelefred, selv for en hardkokt urbanist som meg.

2,5 km til Tryvannstua, eller 3,5 km til Skjennungstua, f.eks.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-17, 23:20   #16
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Jeg elsker Hennie Onstad. Men det er Bærum da.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 15:41   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Det er sikkert en kino som går også.
Heter Seniorkino, evt Strikkekino i Oslo

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 20:28   #18
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du kan også sjekke ut det nye ramenstedet: Koie Ramen! https://www.koieramen.no

Er dette sentrumsnært?

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 20:31   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Er dette sentrumsnært?

Jepp! Rett ved Storgata og Torggata. Veldig bra, ryktes det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 20:34   #20
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til ting å gjøre i Oslo

Så veldig spennende ut!

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no