Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-18, 11:55   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Listhaug og hennes unnskyldning

Idag sa hun unnskyld: https://www.nrk.no/norge/sylvi-listh...egg-1.13962981

Men sånn personlig føler jeg at den er fake som få. Og jeg blir provosert over at hun drar fram det at det ikke er innafor å sende hatmeldinger til AUF-ungdom som var på Utøya, men at hun ikke tar noen selvkritikk på måten hun formulerer seg på som minister

Jeg er spent på hva som skjer i henhold til mistillitsforslaget, men jeg er redd for at det dessverre ikke fører til det jeg håper på.

I tillegg er jeg skuffet over Erna, som har vært så passiv og unnvikende i disse dagene, og det gjenspeiler mitt inntrykk av henne de siste åra. Hun er ingen tydelig leder i slike saker, og fremstår som en struts som håper ting bare går over av seg selv

Så hva tror FP? Vil dette være et vindkast som blåser forbi, og så går det en måned før neste stunt i sosiale medier?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no