Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Newcastle, Scarborough, Nottingham - Things to do and places to go

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-11, 09:41   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Newcastle, Scarborough, Nottingham - Things to do and places to go

Vi skal snart dra på englandsferie; jeg, mannen og åtteåringen. Vi lander i Newcastle og har ei natt på hotell der, deretter har vi tre netter i Scarborough og én natt i Nottingham på vei ned til svigers (i Berkshire).

Vi har tenkt å få med oss følgende:

Castle Howard
Whitby Abbey
Alnwick Castle

Er det noe mer vi så absolutt MÅ få med oss?

Og siden vi skal være tre netter i Scarborough, så bør vi vel være litt der også. Hva er det å finne på der?

Og hva er fint å se på veien ned til Nottingham, ev. i selve Nottingham?

Hva med strekningen Nottingham-Reading?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-22, 09:50   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Newcastle, Scarborough, Nottingham - Things to do and places to go

Fant dere noe fint å se i Nottingham?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-22, 10:06   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Newcastle, Scarborough, Nottingham - Things to do and places to go

Nå er dette lenge siden, men svaret er NEI. Vi fant faktisk ingenting av interesse der. Men det var kaldt og det regnet hele tiden, og vi hadde med oss en masete åtteåring. Vi spiste i en kirke som var gjort om til restaurant, det er det eneste kule jeg husker. Men jeg er sikker på at hadde vi reist tilbake nå uten barn, så hadde nok utfallet blitt et annet.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-22, 11:01   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Newcastle, Scarborough, Nottingham - Things to do and places to go

Jeg gjorde et søk, og denne tråden var det eneste jeg fant. Skal en dag til Nottingham og lurer på om det er verdt å bli noen flere dager, eller om jeg bare skal returnere til London, der jeg må fly fra uansett, og ta noen dager der.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-22, 11:31   #5
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Newcastle, Scarborough, Nottingham - Things to do and places to go

Jeg besøkte brevvenn i Nottingham da jeg var ny i Norge. Stedene jeg husker best er Chatsworth House, som var flott. Det ligger 1 time nord fra Nottingham med bil. Jeg tror at Pride and Prejudice-serien fra 1995 med Colin Firth er innspilt der. Vi besøkte også The Major Oak i Sherwood Forest. Ellers husker jeg at det var stor blondeindustri i Nottingham, så det er mulig at det finnes et museum eller noe.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 22:07   #6
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Newcastle, Scarborough, Nottingham - Things to do and places to go

Du sjekket Tripadvisor?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no