Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Bursdag på Leos lekeland - har de mat uten melk og gluten?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-13, 12:26   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdag på Leos lekeland - har de mat uten melk og gluten?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Ja jeg bakte da vitterlig denne til selskap for en uke siden, fordi den skulle være uten gluten og melk, og det stod da tydelig på pakken at den var det, så nå ble jeg litt skremt ett øyeblikk.

Ja, beklager, jeg var litt kjapp i avtrekkeren der. Men veldig dumt at de har to produkter som heter det samme, og det ene ikke er merket ytterligere. Det kan jo skape potensielt farlige situasjoner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 12:34   #22
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdag på Leos lekeland - har de mat uten melk og gluten?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, beklager, jeg var litt kjapp i avtrekkeren der. Men veldig dumt at de har to produkter som heter det samme, og det ene ikke er merket ytterligere. Det kan jo skape potensielt farlige situasjoner.

Sant. Den som er uten melk og gluten er i det minste tydelig merket, så har man først funnet den så er det ingen grunn til å tvile.

Jeg sendte like godt Regal en mail om dette, og ønsket meg at den ene byttet navn, eller at de merket den som ikke var allergivennlig med "inneholder melk og gluten" eller liknende. Det er jo skrekkelig kjedelig om det serveres kaker rundtom som ikke er allergivennlige, fordi en produsent har to prodkter med samme navn, men forskjellig innhold.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.

Sist redigert av Marit K : 11-03-13 kl 12:43.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no