Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger hjelp til å finne et møbel jeg selv ikke vet hvordan ser ut!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-17, 14:54   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger hjelp til å finne et møbel jeg selv ikke vet hvordan ser ut!

Vi er nå endelig i gang med å pusse opp stua (!)

Det er meningen at det hele skal være et lavbudsjettprosjekt, men i tillegg til at sofaen må byttes ut, skal også de to kirsebærfargede Billy-bokhyllene ut.

Vi trenger noe som kan erstatte Billyene. Møbelet skal romme noen rader med store "praktbøker", noen få nipsting og eventuelt noe av finserviset som pr. nå ikke oppbevares i stua.

Av møbler vi ikke skal kaste ut har vi en kirsebærfarget skjenk og et stuebord i samme serie. Skjenken står på samme vegg som det ukjente møbelet skal inn. Det er mulig å supplere skjenken med en seksjon-ting eller lignende i samme serie, men jeg er redd det blir for massivt. Egentlig tror jeg det blir bedre med noe enklere, men jeg skjønner ikke selv hva.

Må legge til at veggene i stua er dårlige gipsvegger, og det er ikke aktuelt ved vegghengte hyller og skap, dessverre.

Legger ved bilde av skjenken som skal stå på samme vegg som det ukjente møbelet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjenk.jpg (53,3 KB, 94 visninger)
__________________
LilleT

Sist redigert av LilleT : 23-09-17 kl 15:03.
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no