Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har forholdet ditt bedret seg eller blitt dårligere gjennom årene?
Vårt forhold har blitt bedre gjennom årene 46 36,51%
Vårt forhold har blitt dårligere gjennom årene 14 11,11%
Vårt forhold er like bra som når det startet 13 10,32%
Vårt forhold går litt opp og ned og akkurat nå er det opp 27 21,43%
Vårt forhold går litt opp og ned og akkurat nå er det ned 17 13,49%
Vår forhold har stort sett alltid vært dårlig 2 1,59%
Forhold? 7 5,56%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-18, 00:18   #41
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Helt motsatt utgangspunkt av oss, på noen måter. Etter over 23 år sammen har vi fortsatt vært sammen lenger som barnløse enn med barn. Det er litt spesielt, på et vis, og egentlig ikke bare en fordel.

Når ting ble såpass kompliserte som de ble, med tanke på barn og helse, så tror jeg faktisk det var en fordel at vi ikke hadde så lang fartstid i forkant. Jeg ser par som hadde nådd å bli mer «bortskjemte» med både tid og krefter, ville slitt mer med omveltningen. Samtidig så tok det tid å lære hverandre å kjenne, når såpass mye annet var i fokus hele tiden. Hvordan vi håndterer krise var det første vi lærtr om hverandre, så har vi lært mange kjekkere ting etterpå.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 00:19   #42
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Helt motsatt utgangspunkt av oss, på noen måter. Etter over 23 år sammen har vi fortsatt vært sammen lenger som barnløse enn med barn. Det er litt spesielt, på et vis, og egentlig ikke bare en fordel.


Vi har også vært sammen som barnløse lenger enn med barn (er vel nær 50/50 nå, det var et bevisst valg å vente med barn om det har noe å si, jeg skjønner at det kan oppleves annerledes om det var ufrivillig) og ser på det som utelukkende en fordel å bli virkelig godt kjent, reise, oppleve ting og leve sammen som bare to først.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 19-02-18 kl 00:29.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 00:47   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Når jeg begynte å regne etter fant jeg ut at vi har vært sammen ganske nøyaktig like lenge med og uten barn. Vi har vært sammen i snart 25 år, og eldste ungen er 12,5.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 09:04   #44
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Jeg svarte like bra. Men for å utdype litt, så er det like bra, men på veldig ulike måter.

Akkurat nå må vi tilpasse oss livet med tenåringer som er på vei ut i verden og hvordan vi skal fungere som et par som har mer tid igjen. Jeg tror at det skal gå bra. Vi er oppmerksomme på å fortsette å velge hverandre. Jeg opplever i hvert fall at jeg er minst like glad i ham som da vi ble sammen, bare på en annen måte.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 09:31   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

14 år sammen, 13 av dem som ektepar og 12 av dem som foreldre. Jeg vil si forholdet har blitt bedre og bedre, mest fordi vi begynte hardt.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Helt motsatt utgangspunkt av oss, på noen måter. Etter over 23 år sammen har vi fortsatt vært sammen lenger som barnløse enn med barn. Det er litt spesielt, på et vis, og egentlig ikke bare en fordel.

Vi fikk barn veldig tidlig i forholdet. Termindatoen til snuppa var på dagen to år etter at vi hadde erklært oss som kjærester. Vi flytta riktignok sammen veldig tidlig i forholdet, men vi fikk lite tid som bare samboere (uten barn). Men det er ikke alt man kan kontrollere. Vi betegner snuppa som "en aldri så liten overraskelse, men hjertelig velkommen". Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg hadde taklet dårlig å være ufrivillig barnløs i lang tid.

Men vi driver å finner ut av det med å være kjærester med store barn nå. Jeg tror det skal bli bra, men det er klart at det også er en prosess.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 09:33   #46
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Helt motsatt utgangspunkt av oss, på noen måter. Etter over 23 år sammen har vi fortsatt vært sammen lenger som barnløse enn med barn. Det er litt spesielt, på et vis, og egentlig ikke bare en fordel.

Vi hadde vært sammen i nøyaktig 12 år når vi fikk barn. Det var helt frivillig å ikke få barn før. For oss en ubetinget fordel. Jeg tror ikke vi hadde vært gift i dag hvis vi hadde fått barn i starten av 20 årene. Nå har eldste blitt 15 år, og jeg er utrolig glad for de 12 årene vi hadde uten barn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 09:38   #47
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Jeg ville si omtrent det samme. Jeg ble sammen med en mann som slet med kommunikasjon, men siden jeg har insistert på god kommunikasjon oss imellom i alle år, så går det bra. Det hjelper også at han er blind og døv på den måten at han som regel ikke oppfatter det når jeg skriker og skråler som verst. Så der jeg synes jeg er en gnålende person, merker han lite.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 09:45   #48
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi har også vært sammen som barnløse lenger enn med barn (er vel nær 50/50 nå, det var et bevisst valg å vente med barn om det har noe å si, jeg skjønner at det kan oppleves annerledes om det var ufrivillig)

Det var ufrivillig i 4 år for oss, og det var en stor påkjenning.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 10:23   #49
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Helt motsatt utgangspunkt av oss, på noen måter. Etter over 23 år sammen har vi fortsatt vært sammen lenger som barnløse enn med barn. Det er litt spesielt, på et vis, og egentlig ikke bare en fordel.

Vi også, 21 år samboere og 11 år med barn. En lang utfordrende ufrivillig barnløs historie. Men selvsagt, vi hadde god økonomi, et sosialt liv i byen, reiste mye og lenge.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 10:25   #50
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Interessant tråd. Jeg er i et veldig nytt forhold, som har et (for meg) usedvanlig godt utgangspunkt og vi snakker mye om hvordan vi skal klare å ta vare på det gjennom alt som venter oss i fremtiden.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 11:07   #51
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Vi har vært igjennom noen runder med kreftvurderinger og to runder med kreft. Det er så fryktelig tøft, men samtidig, om utfallet blir bra, veldig godt for forholdet. Vi har kommet ekstra nært hverandre og midt i alt det vonde så har vi fått frem masse flott og godt også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 11:08   #52
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Jeg tenker at det er naturlig at alle forhold har sine opp- og nedturer. Jevnt over tenker jeg likevel at forholdet bare blir bedre og bedre, ikke minst fordi kommunikasjonen glir lettere for hvert år. Nå er vi i ferd med å få store barn, og det er utrolig fint å oppleve at vi (fortsatt) trives sammen, bare oss to. Selv om vi også er veldig glade i det å være en familie.

Første barnet kom da vi hadde vært sammen i (nesten nøyaktig) ni år. Han var ønsket og planlagt, og tok ikke så veldig lang tid å få på plass da vi først bestemte oss. Jeg tror det hadde vært mer krevende å være ufrivillig barnløs i mange år først, fordi jeg merket at jeg ble ganske koko av prøvingen.

Tiden med småbarn var nok de aller mest krevende, da jeg fungerer utrolig dårlig med lite søvn. Noe jeg fikk gleden av å oppleve på nytt, da vi fikk valp i høst. Nå sover valpen (endelig) hele natten, og jeg er i ferd med å bli en hyggeligere versjon av meg selv igjen.

Heldigvis har vi flere felles interesser som både lar seg forene med det å være småbarnsforeldre og det å være "bare" oss. Det tror jeg er en stor fordel, i lange forhold.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 17:56   #53
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Her var vi alene i 18 år før barna kom, etter 14 års prøveprosjekt. Det var noen jæ..... år, før vi fikk ungene men vi lærte jo å støtte hverandre i de tyngste takene.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 18:16   #54
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Jeg har et laangt forhold (18 år) bak meg med min eksmann, Det ble på en måte bedre og bedre, men samtidig mer og mer dårlig da vi gled fra hverandre. Vi ble bedre og bedre venner, men mindre og mindre kjærester. Til slutt fant han seg en annen og jeg skjønner hvorfor.

Nå skal jeg gifte meg igjen, og vi har ikke vært sammen i mer enn litt over 2 år. Vi har allikevel opplevd flere kriser (økonomisk, sykdom osv) på disse to årene enn mange kanskje opplever gjennom et helt liv, og vi har kommet ut av det sterkere. Så dette virker bunnsolid. Man har ingen garantier men jeg har aldri hatt det bedre eller klaffet sterkere med et menneske før, og jeg håper og tror forholdet vårt blir bedre og sterkere for hvert år som går. Vi er enda inne i den ekstreme kanin-kjærlighetsfasen men siden vi er såpass like på den fronten tror jeg ikke det vil gå over. Man vet aldri, men vi ønsker begge å ha det slik og når vi har fått det til i de mest deprimerende krisefasene så tror jeg vi skal få det til ganske mye lenger enn et par år. Vi får se.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 19:46   #55
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.408
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Vårt forhold ble faktisk bedre da jeg innså at "Nei, vi er faktisk ikke særlig like, vi er i grunnen ganske så forskjellige!" Tidligere har jeg slitt så med at jeg ikke opplevde at vi dro i samme retning, mens jeg nå mer forventer at vi har ulike meninger og planer, og at vi må vi finne kompromisser om det meste. Han er en veldig flink pappa og en omsorgsfull kjæreste, og vi er begge enige om at vi ønsker å fortsette å være oss. Så det er vår plattform som vi jobber kontinuerlig med å heve.

Småbarnsårene har vært krevende, ikke minst fordi "noen" er ganske så introvert og blir smågal av å tråkke i unger og hjemmeværende mann og familie og mannens venner, og litt for ofte hadde lyst til å rømme til en lydisolert, ren og ryddig hybel helt for seg selv. Eventuelt sammen med egne venner. Ekstroverte mannfolk skjønte ikke helt greia, kan man si.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 22:06   #56
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Vi har "bare" vært sammen i 8 1/2 år, men det har vært intense år med bryllup, flytting, to barn i rask rekkefølge, sykdom og dødsfall i familien og diverse utfordringer, så mye på godt og vondt. Vi har heldigvis stått fjellstøtt gjennom alt så langt, så selv om ting har vært vanskelige har de ikke vært det oss imellom. Det handler vel mye om at vi er relativt like til sinns og har ganske lik innstilling til hva vi forventer av tilværelsen, tror jeg. Jeg føler meg veldig heldig, og det gjør heldigvis han også.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 00:22   #57
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Vårt forhold er blitt bedre og bedre (med bølgedaler underveis). Den store forskjellen nå, er at vi ikke gnager på hverandre når det er belastninger i hverdagen. Tidligere lot vi stress gå utover hverandre, nå er vi blitt flinke til å være rause og omsorgsfulle mot hverandre nettopp når det stormer. Det er gull.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 00:25   #58
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

25 år sammen og de to siste har vært de beste så langt. Godt å få store selvstendige unger, og stor glede av å ha funnet en ny felles interesse i trening.
Vi har definitivt hatt opp og nedturer i årenes løp.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 00:27   #59
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Jeg og mannen er veldig forskjellige, og vi har ingen felles interesser eller venner. Det har vi aldri hatt, og vi har aldri savnet det. Han driver med sine ting med sine kompiser, og jeg mine ting med mine venninner. Vi liker veldig godt å være sammen bare vi to eller som familie. Vi er ikke noe glad i å være på ferie med andre, og gjør det heller ikke. Bortsett fra en og annen gang med en av brødrene våre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 17:48   #60
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.565
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Bedre for hvert år som går, særlig de fem siste. Skilt 2012.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no