Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

"Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-07, 18:24   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Det kunne jeg tenkt meg.

I svart/hvitt, kornete og store kontraster.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:47   #42
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Alioli, her.

Stilig bilde, selv om det fra mannens ståsted var skuffende lite nakenhet

Ja, akkurat, ja!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:47   #43
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Altså, ser man på hvor fine og smakfulle nakenbilder de klarer å ta på programmet "How to look good naked", så er det i mine øyne ikke noe støtende, men et fint og flott minne.

Jeg er mest imponert over at det er et eget program. På TV, eller? Wow! Alt man ikke hadde i gamle dager sier bare jeg. :fniser:

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 00:32   #44
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Jeg er sikkert litt sær, men jeg kunne aldri ha hengt opp nakenbilder av meg selv uansett hvor smakfulle de er

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 00:34   #45
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Nakenbilder av seg selv på soveromsveggen er like harry som speil i taket.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 00:39   #46
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Da vet jeg hva jeg skal gi mannen i gave til vår 17 bryllupsdag den 25 i denne måneden












Tror ikke det nei. For det første så er jeg lite fotogen og for det andre så ville mannen blitt så forstyrret av det som hang på veggen at han glemte hele akten. Han er typisk forsker som må konsentrere seg om en ting av gangen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 00:53   #47
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Jeg kan ikke si at jeg faller veldig for idéen, egentlig. Jeg synes selv det jeg har sett av "smakfulle" bilder i denne kategoien er litt harry.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 01:42   #48
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nakenbilder av seg selv på soveromsveggen er like harry som speil i taket.


Pfft. Kjeften.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 01:53   #49
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Synes det var en stilig ide, jeg!
Ville vel bare følt at det krevde en viss "standard" på soverommet for at det skulle komme til sin rett (ikke mitt kaos-rom, f.eks.)


...og speil i taket kunne også vært stilig - ikke trenger de pusses særlig ofte heller

  Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 04:17   #50
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Min beste kamerat har aktbilder av seg selv på veggen i stuen
(dog bare et par fra brystet og opp)
De hvor hele han synes, dog smakfulle som ikke viser noe egentlig, henger på soverommet.
Jeg synes de er pene, veldig bra bilder.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 09:33   #51
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Min første innskytelse var at et nakenbilde av meg selv på soverommet ikke akkurat hadde gjort underverker for MEG mtp alle kompleksene jeg drasser rundt på. Rett og slett en skikkelig turn off.

Samboeren min hadde helt sikkert synes det var topp, men jeg vet sannelig ikke hvor stilig JEG hadde synes det hadde vært med et stort foto med meg stylet som om jeg skulle være med i en "Victorias Secret"-katalog. Det blir liksom litt "amerikansk" og glossy, og vårt soverom er alt annet enn akkurat det... Lander nok på at det er litt "tacky" (med nakenbilde, ikke at soverommet vårt er det) , og synes det holder med den kullstifttegningen jeg fikk laget av meg selv mens jeg bodde i London...kun ansiktet vel og merke.

Kom helt på fnisern når jeg så for meg at sambo skulle overraske MEG med et smakfullt, stylet nakenbilde av seg selv... Make my day

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 09:39   #52
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Syns det var en kjempegod ide - kunne tenkt meg å gjøre noe slikt selv.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 10:46   #53
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Det slo meg at et nakenbilde av en selv på soverommet blir litt smør på flesk.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 10:52   #54
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes disse bildene var helt jævlige jeg, morsomt hvor forskjellig smak folk kan ha.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 10:54   #55
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Jeg tror jeg hadde sovet et annet sted om jeg skulle hatt et sånt bilde av meg selv hengende på soveromsveggen.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 10:57   #56
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

En venninne av meg har 8 sort/hvitt bilder, som er naerbilder av ulike kroppsdeler (deriblant et av puppene fra siden, ett av rumpen etc.) alle med like, sorte rammer. Det er utrolig fint.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 11:11   #57
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det slo meg at et nakenbilde av en selv på soverommet blir litt smør på flesk.

Samme tenkte jeg.

De bildene som er vist i tråden her syns jeg er mildt sagt usmakelige.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 11:12   #58
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg synes disse bildene var helt jævlige jeg, morsomt hvor forskjellig smak folk kan ha.

Jævlige, ja.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 11:15   #59
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nakenbilder av seg selv på soveromsveggen er like harry som speil i taket.

Kanskje litt krasst sagt, men jeg er jo tilbøyelig til å se poenget.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 11:21   #60
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Altså, ser man på hvor fine og smakfulle nakenbilder de klarer å ta på programmet "How to look good naked", så er det i mine øyne ikke noe støtende, men et fint og flott minne.



Jeg ville at bildene skulle vært MYE mer diffuse. Nesten sånn at det ikke er mulig å se hvem det er.... Og at rynker, cellulitter ol ikke syns.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no