Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Alliums fantastiske strikkekåpe

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-09, 17:11   #401
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Blir toving ja. Den er for stor. Rett og slett.
Men det går nok fint. Blir den for liten så får jeg sikkert solgt den. : optimist:

  Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 17:41   #402
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Altså, alle som en gang i livet vil selge denne kåpa må kontakte meg. Det er det nydeligste jeg har sett, men jeg setter ikke mine bein i en strikkepinne.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 17:42   #403
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Den er grei. Blir den for liten til meg så skal jeg si fra jeg.

  Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 18:07   #404
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Tror du det er så mange her som er høyere enn oss, da?



Jeg stiller meg til disp om kåpen er for lang

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 18:20   #405
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg stiller meg til disp om kåpen er for lang

Og hvor lang er så du?

  Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 19:56   #406
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

181 cm

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 20:00   #407
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Da er den nok for lang til deg også. Jeg er 179 selv, og den rekker meg litt under kneet.

Jeg krymper'n og ser om den ender med å passe Blondie eller meg jeg.

  Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:24   #408
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Omsider er jeg helt ferdig. Den har nå både knapper og samtlige blomster på plass. Det irriterer meg at armene er for lange, men ryggen er helt vanvittig kul.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:26   #409
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

bilde?

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:26   #410
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Omsider er jeg helt ferdig. Den har nå både knapper og samtlige blomster på plass. Det irriterer meg at armene er for lange, men ryggen er helt vanvittig kul.

Bilde??

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:29   #411
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Bilde??

Jeg må ta bilde i dagslys. Mannen min har lovet å hjelpe meg, for han skjønner godt at jeg vil skryte av den.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:32   #412
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Ja, bilder vil vi ha.
Strikket du i petroleum, Tjorven?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:37   #413
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Jeg står også i kåpekø hvis noen skulle være uheldige med størrelsen. Disse er SÅ fine, men jeg strikker ikke mer avansert enn Nin-skjerf foreløpig.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:47   #414
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Jeg sitter her og syr blomster for harde livet. Jeg VIL bli ferdig i kveld!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:56   #415
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Vil også gjerne se bilder.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 20:08   #416
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Drar opp denne gamle tråden, jeg - og spør med hviskestemme om noen som har denne jakka kanskje er lei den og vil selge?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 12:32   #417
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Altså, alle som en gang i livet vil selge denne kåpa må kontakte meg. Det er det nydeligste jeg har sett, men jeg setter ikke mine bein i en strikkepinne.

:gjentar:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:06   #418
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Jeg henger meg på. En slik i str. XL hadde jo vært superfint, for å strikke den selv er HELT uaktuelt.

  Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 14:00   #419
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Noen som har strikket denne i Nepal?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no