Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Har du invitasjonskode til kolonial.no?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-17, 16:08   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.755
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Har du invitasjonskode til kolonial.no?

Skal lage konto nå. Regner med at det de spør om, er noe vervegreier. Vil du gi meg en invitasjonskode, kan jeg godt taste den inn. Be quick.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 16:22   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du invitasjonskode til kolonial.no?

Jeg har

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 16:28   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du invitasjonskode til kolonial.no?

Du har fått prikk

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 16:43   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du invitasjonskode til kolonial.no?

Jeg har også en om andre vil ha.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 00:17   #5
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.755
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du invitasjonskode til kolonial.no?

Det er intro-pris minus 200 på en bestilling høyere enn 500, så jeg tenkte jeg kunne prøve. Ved slutten av prosessen fikk jeg tilbud om midtukerabatt på 20 kr for levering, da spratt 200-rabatten ut, fordi det ble for billig. Så da la jeg på en pakke egg, og vips fikk jeg all rabatten.

Brukte koden din, Obelix (edit ). Vet ikke om jeg fikk det til, men den aksepterte det da jeg klippet bort så det bare ble brukernavnet til slutt igjen. Hvis du får en fordel av det, er det supert.


Sist redigert av Charlie : 09-08-17 kl 09:40.
Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 00:27   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du invitasjonskode til kolonial.no?

Obelix ja.
Joda, du fikk det til. Takk, da blei det litt ravatt på meg neste bestilling også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no