Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan blir jeg kvitt det at padda mi sier i fra ved FB-hendelser

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-11, 14:42   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvordan blir jeg kvitt det at padda mi sier i fra ved FB-hendelser

Jadda, komplisert overskrift, men jeg mangler bedre ord for det.

Mannen min har ikke padde. Mannen min bør få seg padde i nær framtid, for inntil det skjer, leker han med min.

Nå har han, i sin snillhet, instalert en fin Facebook App, og den funker som tusan den.

Problemet er bare at jeg har noen og hundre venner. Jeg kommenterer endel statuser og bilder, ser meg ferdig med saken, og legger padda fra meg.

Og hva skjer så? Her ligger padda mi og sier "Biddelibom" hver enda gang venner av venner kommenterer noe jeg har kommentert, eller likt, eller i det heletatt har snust på. Det er til å bli tullerusk av.

Og ja, jeg vil ha en quick-fix som ikke innebærer at jeg må logge ut av FB.

Noen som kan hjelpe?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 14:43   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan blir jeg kvitt det at padda mi sier i fra ved FB-hendelser

Gå på Innstillinger, scroll ned til Facebook, og så kan du endre innstillingene for Facebook der. Det er innstillingsmuligheter for Chat and message alerts der.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 14:46   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan blir jeg kvitt det at padda mi sier i fra ved FB-hendelser

Vet du, jeg tror jeg elsker deg litt!

Og det er en grunn til at jeg rent generelt omtaler FP som Orakelet.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 14:46   #4
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan blir jeg kvitt det at padda mi sier i fra ved FB-hendelser

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no