Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er den nye kindle uten tastatur vanskelig å bruke?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-11, 09:47   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er den nye kindle uten tastatur vanskelig å bruke?

Min far fyller 70 , og jeg må gi han en litt skikkelig gave. Mamma mener jeg skal gi han klær fordi han er elendig på kleskjøp selv. Han ønsker seg selvfølgelig ingenting. Men en ting han faktisk er glad i og gjør mye er å lese bøker, og da helst på engelsk. Så jeg vurderer kindle.

Spørsmålet er om det blir teknisk vanskelig for han eller ikke? Vi setter den selvfølgelig opp og sånn, men han må jo greie å kjøpe nye bøker selv, ellers blir det ikke så bra. Han bruker pc og har gjort det i mange år, men er en typisk "bruker" som mannen min kaller det, en som mener det er noe galt med datamaskinen hvis noen har endret skjermoppløsningen eller hjem-siden på nettleseren. For eksempel.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 02:17   #2
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er den nye kindle uten tastatur vanskelig å bruke?

Jeg fikk min nye Kindle i går og synes den virker veldig grei. Men nå har ikke jeg hatt noen eldre versjoner heller. Men det er absolutt VELDIG enkelt å kjøpe bøker. Jeg er i grunn litt Kindlefrelst her nå.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 09:09   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er den nye kindle uten tastatur vanskelig å bruke?

Jeg har kjøpt den til mamma, jeg tror den ser enkel ut å bruke. Men hun reiste bort på bursdagen sin, så hun har ikke prøvd den enda. Bøkene kjøper man jo på nettet, sett opp PCen hans med sånn one click shopping konto hos Amazon. Så dukker jo bøkene opp på Kindlen helt Automagisk.

Hvis du kjøper Kindlen med din Amazon-konto må du fjerne din konto fra Kindlen, den kommer automatisk klar med din konto.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no