Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Oppdateringen fra Canal Digital

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-11, 22:50   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oppdateringen fra Canal Digital

Noen som har fått den?
De skal ha oppdert i området her i dag (har fått sms), men lurer på om jeg egentlig har fått oppdateringen eller bare trøbbel?
Poden satte på tven på egenhånd ( ) så jeg vet ikke om beskjeden om oppdatering sto på skjermen. Han har iallefall brukt tven som vanlig.
Opptakslisten (fremtidige opptak) var skrullete, så den har jeg slettet og lagt inn på nytt.
Altså, for å ta det første først; etter oppdateringen - ser menyene like ut som før oppdateringen? (Jeg har fått det for meg at menybildene nå skal fremstå i svart og orange, og ikke blått som "før").

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 22:55   #2
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppdateringen fra Canal Digital

Oppdatert her også. Fikk beskjed per brev og e-post om å bare skru av og på dekoderen. Virket det.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 22:56   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppdateringen fra Canal Digital

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Oppdatert her også. Fikk beskjed per brev og e-post om å bare skru av og på dekoderen. Virket det.

Er menyene fremdeles blå? Sånn som de har vært hele tiden?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 23:01   #4
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppdateringen fra Canal Digital

Blått med hvitt og gult.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 23:03   #5
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppdateringen fra Canal Digital

Men skal den ikke se sånn ut?
Og hvilke forbedringer er det snakk om?
(Tror fremdeles ikke helt på at jeg har fått oppdateringen).

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 23:07   #6
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppdateringen fra Canal Digital

Vi har fått oppdateringen, og den ser omtrent ut som på bildet du lenket til.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 23:11   #7
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppdateringen fra Canal Digital

Hm. Pussig. Noe har jo skjedd, men tydeligvis ikke riktige ting. Alt ser ut som før; fargene, den gamle favorittlisten min ligger der, opptakene fram i tid lå der (men med skrullete "fortegn" så de ble slettet og lagt inn på nytt). Til alt overmål prøve jeg å manuelt starte oppdateringen men nå kommer jeg jo ikke inn på "innstillinger" og "favoritter" på menyen.
Det er jo noe galt som ikke er riktig?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 00:26   #8
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppdateringen fra Canal Digital

Har nå tilbakestilt boksen, men menyen er fortsatt blå, og det er ingen endringer siden sist...
Flere som har oppdatert som kan fortelle meg hvilke endringer oppdateringen har medført?
Altså - jeg lurer fortsatt på om jeg har fått oppdatert boksen eller ikke...

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 08:31   #9
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Oppdateringen fra Canal Digital

Jeg har ikke hørt noe om oppdateringer her. Men har nå blå meny som vanlig.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no