Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva er dine favoritt-apps?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-11, 20:07   #21
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-apps?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg mangler app for å lese FP og bloggene, jeg bare leser i Safari. Er jeg teit og gammeldags da? Hva gjør dere?

Jeg er gammeldags. blogg-appen min brukes kun for å oppdatere bloggen jeg har for å holde venner og familie oppdatert.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 20:30   #22
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-apps?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Oh, honey ...

Noen jeg er begeistret for som ikke er nevnt:

  • iHandy Level (vater!)
  • Worldcar (ta et bilde av visittkort, og den leser informasjonen og legger det inn i kontaktlisten. Genial.)
  • Illumination (den beste lommelykten hittil, den lyser jo faktisk ordentlig opp.)
  • iCan Read (lesetrening for seksåringen, brukes mye)
  • Find My iPhone (genial om telefonen blir stjålet hvis du oppdager det raskt. Og ganske fin også når du bare ikke finner telefonen på kontoret, fordi den ligger under en bunke papirer. Da bruker man "gi et lite pip"-funksjonen.

Jeg har finn iPhone på min, men har aldri forstått det. Hvordan får du brukt gi et lite pip-funksjonen når du ikke finner telefonen ?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 20:59   #23
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-apps?

Du må aktivere MobileMe under e-postkontoer. Så kan man gå på nettet og se hvor telefonen er på kart, sende melding, slette og få den til å ule i 2 minutter.
Brukes stadig av min vennine Store ur, når telefonen står på stille og er nederst i en veske ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 21:58   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-apps?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg digger, Runkeeper,.

Jeg leste Runkeper, og satte kaffen i vrangstrupen.

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ny morro-favoritt:
Dragon Dictation.
Gud bedre som jeg får latterkramper av de hinsides forslagene. (Det er talegjenkjenning.)
.

Denne er hysterisk!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 22:12   #25
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-apps?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg leste Runkeper, og satte kaffen i vrangstrupen.

Den heter jo faktisk det på folkemunne.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 22:05   #26
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-apps?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg leste Runkeper, og satte kaffen i vrangstrupen.


Haha, jeg også!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 08:02   #27
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-apps?

Pages er en av mine favoritter. Barnebarnet mitt er særlig glad i bestemors interesse for å lage rare plakater.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 08:21   #28
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-apps?

Sportstracker. For løpeturene mine.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 08:42   #29
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-apps?

Jeg klarer meg ikke uten Spotify og VG. Jeg bruker også QR reader en del, og Facebook.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no