Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-11, 18:15   #1
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Noen som har en android telefon og anbefale?

Lurer litt på den nye til HTC eller kanskje Samsung galaxy2. Noen som har noen erfaringer?

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 18:27   #2
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Jeg er veldig glad i min desire HD, men om jeg skulle kjøpt ny idag er samsung galaxy 2 vist nok genial. Jeg er litt missfornøyd med batterikapasiteten til htc men etter et par mnd da jeg ikke fikkler med den heeele tia og med ekstar batteri i penalet så klarer jeg med egentlig helt fint.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 19:15   #3
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Jeg er også fornøyd med HTC, bortsett fra batteriet da...samt lite minne

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 21:17   #4
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Jeg har hatt Samsung Galaxy S, og elsker tlf min

Hvis jeg noen gang skal bytte den ut, så blir det med Samsung Galaxy S2

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 21:28   #5
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Kan du fortelle meg hva som er så bra med telefonen? Batteri, internett, kjapphet, enkelhet, mulighet å laste ned gratis app ???

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 13:49   #6
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Muligheten for gratis applikasjoner er jo stort sett det samme for de forskjellige Android-telefonene, selv om en del varierer i forhold til operativsystem på telefonen og hardwarespesifikasjoner (ikke mye vits i å tilby strekkodelser til telefoner uten kamera f.eks). Om du velger en Android-telefon vil du derfor stort sett kunne laste ned det samme som du er vant med fra Desire, men litt større utvalg fordi en del applikasjoner kun støtter nyere OS.

Batterilevetid er noe de fleste produsenter har jobbet mye med, så for de fleste nye telefoner vil du erfare en forbedring i forhold til Desire, også fordi den nå har et gammelt og litt slitent batteri. Det kan være greit å sammenligne batterilevetid på de ulike modellene du ser på. Amobil.no har et godt verktøy for å gjøre dette i form av sin prisguide. Der kan du søke opp modellene du ser på, og hake av for sammenligne disse.

Om du har vært fornøyd med Desire vil jeg anbefale deg å kikke på HTC Rhyme. Synes den ser utrolig kul ut, og den kommer med mye tilbehør jeg kunne tenke meg. Grei hardware-spesifikasjon og ikke minst fine farger.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 19:39   #7
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Følger med her jeg Har samme tlf og skal kjøpe ny. Er også veldig fornøyd med htc'en bortsett fra batteriet. Er det dårlig batteri på alle desire telefoner?

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 20:38   #8
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Takk for tips fakse, jeg har ikke lyst på annen telefon enn HTC, jeg synst den er veldig bra...men i butikken er de veldig til å anbefale samsung....jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om jeg liker samsung jeg

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 20:56   #9
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Kan du fortelle meg hva som er så bra med telefonen? Batteri, internett, kjapphet, enkelhet, mulighet å laste ned gratis app ???

Jeg bruker tlf masse og lader annenhver natt

Kom fort inn i bruken, så jeg synes den er enkel og rask. Surfer ofte bare på tlf, selv når jeg er hjemme, går raskere enn å slå på pc
Mange muligheter til å laste ned gratis app via android appstore.

Jeg liker den store skjermen, og at kameraet er så bra som det er. Eneste jeg savner er blits, men så lenge du stiller tlf inn på nattmodus når det er litt mørkt, fungerer dette like bra som blits ..

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 21:18   #10
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Rhymen ser jo snasen ut da....

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 15:32   #11
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Takk for tips fakse, jeg har ikke lyst på annen telefon enn HTC, jeg synst den er veldig bra...men i butikken er de veldig til å anbefale samsung....jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om jeg liker samsung jeg

Om du liker Sense-grensesnittet er jo det et viktig argument for å velge HTC, det er i alle fall et viktig argument for meg. Dessuten liker jeg at telefonene er så robuste og solide. Jeg har ikke god erfaring med Samsung, men det er mest basert på tidligere modeller, så det er godt mulig de har skjerpet seg med Galaxy. Ser jo den er populær, så jeg er bare litt fordomsfullhet på generelt grunnlag.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:31   #12
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Enig med fakse...
Liker du "sense" så kjøp HTC...

Samsung Galaxy får jo mye skryt og jeg har inntrykk av at mine kolleager som har den er svært fornøyde.
HTC Incredible S har både bestekompisen og kjærringa hans og jeg har et veldig godt inntrykk av denne
Han har forøvrig hatt både Hero, Desire HD og Iphone 4 og dette er den telefonen han har vært mest fornøyd med så langt.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 00:22   #13
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Ble en samsung galaxy gitt, å jeg er IKKE misfornøyd. Mye raskere, mye klarere og faktisk (selv om jeg ikke trodde jeg kom til å synest det) veldig god å bruke,

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 13:44   #14
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har HTC Desire, lurer på ny. Forslag?

Jeg konverterte i går fra HTC Desire til Samsung Galaxy S2 og er foreløpig strålende fornøyd.

Mannen gikk fra HTC Desire til HTC Sensation i sommer, og er veldig fornøyd han også.

Ser du gjorde samme valget som meg. Jeg har lenge ønsket meg den telefonen, særlig siden jeg har Samsung Galaxy Tab fra før som jeg er veldig fornøyd med, og det er mye av det samme på Galaxy Tab og Galaxy S2, bortsett fra at Galaxy Tab jo er en forvokst versjon i og med at det er et nettbrett med SIM-kort og ringemulighet.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no