Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-11, 14:34   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Kom over et ganske så godt tilbud på Xperia mini pro. Noen som har denne og som har erfaring å dele?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 14:36   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Se xperia mini pro.. Noen med erfaring?

Sønnen har en. Batteriet har tatt kvelden nå, og den er bare elleve måneder gammel og pent stelt. Vi er dermed absolutt ikke fornøyde.

  Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 14:40   #3
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se xperia mini pro.. Noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Sønnen har en. Batteriet har tatt kvelden nå, og den er bare elleve måneder gammel og pent stelt. Vi er dermed absolutt ikke fornøyde.

Men det tror jeg må være xperia x10 mini pro, for xperia mini pro ble lansert i mai i år. Men jeg aner ikke om hva som er forskjell mellom de to, altså.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 14:42   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se xperia mini pro.. Noen med erfaring?

Dårlig batteri altså.. ok. Notert. Er det en veldig ungsomstlf...? Eller passer den også til en "fjong" dame rundt 30ish....sånn omtrent..

Ja det må vere x10 mini pro, kikker akkurat på amobil og test. Mini pro har vist endel forbedringer.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 14:48   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Aha! Det er x10 ja. Trodde du bare snakket fort og hoppet over litt fordi det er sånt dere ungdommer gjør jeg.

  Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 14:50   #6
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Jeg har x10 mini, og synes den passer fint til meg, jeg liker at den er så liten. Men jeg bruker den bare til å ringe og sende meldinger med, synes den blir litt knotete til surfing og dess like.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 14:51   #7
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Har ingen erfaring med mini pro, men med mini og jeg sliter med å bruke den pga at skjermen er så liten. Skjermen reagerer ikke på negltrykking, må bruke fingertuppen og hvis ikke man har små fingre så fungerer det dårlig. Vet ikke om det er x10 eller hva jentungen har altså og om mini pro er bedre på dette.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 14:55   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Aha! Det er x10 ja. Trodde du bare snakket fort og hoppet over litt fordi det er sånt dere ungdommer gjør jeg.

Takk takk..

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg har x10 mini, og synes den passer fint til meg, jeg liker at den er så liten. Men jeg bruker den bare til å ringe og sende meldinger med, synes den blir litt knotete til surfing og dess like.

Mini Pro har litt større skjerm, og siden den også har tastatur så skal den vere bedre å skrive med enn x10 Mini. Ellers vet jeg altså ikke noe mer.
Tror jeg slår til, billigere tlf enn dette finner jeg nok neppe uten binding.. *tenker litt til*

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 15:00   #9
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Hvor mye koster den uten binding?

  Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 15:05   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvor mye koster den uten binding?

Kr 1198, har ikke komt til "kassen" enda.. Men tror det må vere en grei pris. ?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 15:10   #11
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Kr 1198, har ikke komt til "kassen" enda.. Men tror det må vere en grei pris. ?

Det er en veldig grei pris, jeg betalte en tusenlapp mer for samme telefon for en liten måned siden.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 17:41   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Det er en veldig grei pris, jeg betalte en tusenlapp mer for samme telefon for en liten måned siden.

Da bestiller jeg den, rett og slett. Må bare ha en ny ganske kjapt! Og så krysser jeg fingrene for at denne varer en stund, for min neste mob etter denne håper jeg er en samsung eller iphone!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 20:47   #13
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Poden har. Eller det er kanskje X10 det også. Han er fornøyd. Men jeg har også erfaring fra før med SE-telefoner og batterier som tar kvelden.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:18   #14
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Jeg har x10 mini pro, og er fornøyd. Den funker fint til forumsurfing (bruker den nå. faktisk), men er knotete å skrive lange innlegg på. Den er ikke strålende til spill, til det er skjermen for liten, men nettbruk er helt ok. Jeg har lastet ned Opera mini.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:48   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Jeg har X10 mini pro, syns det er en møkkatelefon, og kan knapt vente til mars kommer og jeg kan kjøpe en annen telefon uten at det koster meg en arm og et bein.

Jeg syns det er dårlig lyd i den, den ringer til folk etter humørprinsippet og skjermen er for liten til å surfe på om jeg kjeder meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:49   #16
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Ja, den er ikke så veldig god å ringe med, heller, men nå ringer ikke jeg stort. Jeg legger stadig på, fordi kinnet mitt kommer borti skjermen ...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:50   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Det gjør jeg og, Matilda.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:59   #18
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har X10 mini pro, syns det er en møkkatelefon, og kan knapt vente til mars kommer og jeg kan kjøpe en annen telefon uten at det koster meg en arm og et bein.

Jeg syns det er dårlig lyd i den, den ringer til folk etter humørprinsippet og skjermen er for liten til å surfe på om jeg kjeder meg.

Støtter denne! Alle punkter.

Jeg har den. Dessverre. Har hatt den inne til reparasjon 3-4 ganger. Ifølge sambo er jeg like forståelig som en full koreaner når vi snakker sammen.

Gleder meg til jeg kan bytte.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 11:08   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Hmm... satser på at Xperia Pro mini er en smule bedre da, enn forgjengeren!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 17:10   #20
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se xperia mini pro: Noen med erfaring?

Jeg har xperia mini pro og er veldig fornøyd!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no