Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-13, 15:39   #201
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Særlig at jeg skal nekte kommende svigerbarn det de er vant til å spise på julaften

Jeg og mannen er nå heldigvis ganske samtemte, utenom at han altså vil skjerpe det litt i stekovnen. Men lite aktuelt at jeg skal utsette en un jente eller gutt som skal feire sin første jul hjemmefra å få den maten h*n er vant til, altså. Jeg husker den første julen hjemmefra, med andre vaner, andre tradisjoner, og den episoden som førte til at mannen kjøte Tre nøtter til askepott på dvd til meg. Den julen var spesiell.

.

"En ung jente og gutt?" Finner ikke folk hverandre senere og senere nå for tiden og er det ikke mest vanlig at man feirer jul hjemme hos mamma neste helt til man får barn sammen (altså fra midt i tjueåra til midt i tredveåra?) Jeg vil ikke akkurat betrakte en dame seint i tjueåra som er gammel nok til å både drikke og pule som en ungjente som jeg må ta spesielle hensyn til under julemiddagen. Sant og si håper jeg av hele mitt hjerte at ungene har vett nok til å finne seg damer som ikke finner det for godt å furte hvis jeg ikke serverer det samme som mammaen på julaften. Djeezz..

Og mener du seriøst at du ble furten for at du ikke fikk se en serie som du har sett -jeg tipper 10-15 ganger før?- akkurat 24. desember det året? Seriøst? Hadde mannen funnet på å furte for sånt, er det høyt sannsynlig at det neste han åpnet fra meg ikke var "Tre nøtter til Askepott" på DVD, men skilsmissepapirene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 15:46   #202
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Esme: DET er jeg enig i altså, "må ha ditten og datten og klarer ikke" er jo ikke så sjarmerende i noen som helst situasjon egentlig.

Selv jeg, som altså nå er kjent som å ha meeeget sterke føleser for julemat, spiser det jeg får servert hos svigers, altså. Glad for at det er pinnekjøtt, spiste også det året det var røkt, spiser en eller annen uforklarelig blanding av tre ingredienser jeg ikke liker som tilbehør til en ellers god kalkun på nyttårsaften, og leer ikke på et øyelokk over at der serveres "helt vanlige hverdagsmiddager" hele romjula (og påska), selv om jeg er oppvokst med "søndagsmiddag hver dag" i jul og påske.

Jeg sa ikke et ord når tv'n som eneste gang av 24/7/365 ble krevd slått av under julaftens frokost, dvs, akkurat i det tre nøtter til askepott begynte. (Men min mann kjenner meg, og kjøpte den som dvd til en annen gang. Det blir ikke jul uten, for meg. Det vet han. Å se den på dvd etter frokost er et høyst akseptabelt kompromiss.)

Jeg lette etter saltkaret til fårerullen min i går, og fant ei kasse som i tillegg til de kort og papirer den var merket med, også inneholdt JULENISSESEKKEN sto det. Det viste seg å være julenissen sin sekk, et par julebroderier, og glanspapir. Hodet mitt begynte allerede å svirre... lage julepynt med ungene! Jeg klarte å innse at selv om det er fridag for mor og barn i dag, så var det ikke helt rett tid å lage julepynt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 15:47   #203
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg har feiret jul sammen med min kjære siden vi ble sammen. At folk feirer jul hver for seg selv om de er gift, fordi de ikke har barn, er noe jeg bare har hørtom på nett, Rine, virkelig ikke noe jeg har hørtom i den vanlige verden, der feirer alle jeg kjenner eller kjenenr til jul sammen når de bor sammen. Gjerne da ti år før de får barn.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 15:59   #204
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Vi ble sammen det året jeg fylte 17. Det året krevd min mor at jeg måtte feire julaften hjemme, og det gjorde jeg. 1.juledag reiste jeg til ham og hans familie for å feire resten. Vi har feiret jul sammen siden da enda vi ikke fikk barn før for tre år siden. Han hadde ikke så mange tradisjoner og hans familie var rett og slett usikre på hva de egentlig brukte å ha på julaften. Min familie har sterkere og flere tradisjoner og til min lykke så likte han vår julemiddag så godt at han selv ønsker at det er det som er julemiddagen hvert år hos oss. Dessverre mistet han moren sin ganske tidlig i forholdet vårt og noen år senere, på selveste julaften, døde faren hans. For ham har ikke jul vært helt den store greia men det er den for meg og vi lager kompromisser så det skal passe oss begge samt at vi lager nye for barna/viderefører det vi har likt fra egen barndom.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 16:01   #205
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Men man er da uansett voksen om man feirer jul hos en samboer eller ektefelle, og da skjønner jeg ikke helt at egne tradisjoner bør settes foran tradisjoner hos familien man er gjest hos.
Og hva er det med Tre nøtter til Askepott, egentlig? Skal jeg se en serie om igjen 30 ganger, bør den i det minste være knakende god.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 16:02   #206
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Å lage nye tradisjoner, og å gi tradisjoner videre til barna, det er jo noe av det beste.

Jeg fryder meg over å la ungene ta del i julemagien.
Men siden de ikke har helt samme tidsbegrep og forståelse av "hvor lenge det er til jul" så gjør jeg det ikke enda. Jeg bare gleder meg, og forbereder det

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 16:03   #207
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Denne debatten tar jeg ikke en gang til, Rine, jeg har allerede rotet meg utpå en gang i dag.

*innser egne begrensninger*

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 16:42   #208
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg er enig i at du er på viddene her, ja.
Jeg har ikke lest hele tråden, må jeg innrømme, men jeg fikk litt hakeslepp over innleggene dine. Det er veldig langt fra slik jeg er oppdratt og ønsker å oppdra mine barn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 16:48   #209
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg synes denne diskusjonen utviklet seg ganske interessant. Jeg har slektninger som hele tiden guilttripper dersom de ikke gjør det de tror at andre vil, om dere skjønner. Så når jeg sier at jeg kan spise hva som helst til jul, så holder ikke det, de spør igjen og igjen - fordi de tror ikke på meg. Og de ender ofte opp med å spesialtilrettelegge på en måte som ikke er nødvendig og som bare føles ubehagelig. Så mitt tips er å ikke tro noe om hva andre synes er viktig eller ei, men heller høre på hva andre sier og leve livet så man er tro mot seg selv.

Sånn tilbake til det opprinnelige temaet, så har jeg ikke begynt å planlegge julen, men jeg kunne ønske at jeg hadde det. Så jeg er straks i gang. Jeg klarer å nyte julen på en mye bedre måte dersom jeg ikke føler at oppgavene som MÅ gjøres tårner seg opp i desember.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 17:13   #210
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.121
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Har ikke tenkt på jul, men mannen har nylig spist opp pinnekjøttet fra i fjor, og sønnen fikk julegløgg på termos i dag.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 17:28   #211
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Har ikke begynt å planlegge her heller. Ingen krangler om hvem som skal hit og dit for det er visst blitt selvfølge at alle skal til oss. Hvert år.

I år blir det stinn brakke for datteren til mannen er gravid og får barn i november så da skal de to foreldrene feire jul sammen for første gang og de vil til oss.
Så da blir det oss 4, datter og samboer med babyen. Broren til mannen med kone og 3 barn, svigers og min mamma. 15 stykker.

Her blir det garantert ribbe og medisterpølse.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 17:41   #212
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg har nå både kjøpt KK Jul, og bestilt Super Mario ting på ebay til julekalender til gutta.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 17:43   #213
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg lurer på om jeg må ha KK jul. Jeg skal klare å vente til etter høstferien tror jeg.

Jeg gleder meg til jul.

I år skal vi også lage pinnekjøtt. Vi pleide å gjøre det lenge, men så glapp det i noen år. Men i år skal vi. Det er morsomt og godt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 17:45   #214
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

KK jul.
Ja, kanskje det.

Jeg kan fint vente.

Jeg kom akkurat nå på at i fjor, eller var det i forfjor? kjøpte jeg et slikt juleblad, og der var en nydelig kjole jeg hadde lyst til å strikke til Mikro til jul, men det ble ikke gjort, særlig siden mine barn stiller i festdrakt på julaften. I år gjør de ikke det, ingen av dem har. Hun har finkjole, men... kanskje?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 17:49   #215
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Det er ikke ofte jeg er SÅ tidlig ute med ting som har med jul å gjøre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 17:50   #216
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

skal jeg rekke å strikke ferdig den kjolen til jul bør jeg begynne... tidlig.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 18:20   #217
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Hos oss ble det 2 retters middag når det kom en svigerdatter inn i bildet. Men det var ikke verre enn at de også ble laget kålrabistappe, siden pappa i mange år hadde laget noen biter pinnekjøtt i tillegg til ribba. Jeg trenger kun en rett, og det spiller ingen rolle hva det er, men jeg foretrekker ribbe.

Jeg var forøvrig MYE mer tradisjonsbundet før jeg fikk unger enn jeg er nå. Bl.a så nektet jeg min da 28årige bror å feire julaften med sin kjæreste(nå kone) fordi han måtte være sammen med oss. Jeg fatter ikke at han gikk med på det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 18:52   #218
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg synes det er mye det samme i julebladene, lite forskjell fra år til år, så jeg er usikker på om jeg skal kjøpe noen juleblader i år selv om jeg i utgangspunktet synes de er koselige å lese i og få idéer fra.

Juleklær må vi tenke på om ikke så altfor mange uker, for de skal ha klærne på seg på julekortbildet som vi tar en gang i november. Lillebror arver penklær etter storebror, men de to andre må ha nytt. Jeg har kjøpt en fin kjole på nett, så får se om det blir årets julekjole eller om det blir noe annet.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 19:50   #219
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Jeg er veldig opptatt av å spise pinnekjøtt på julaften. Vi lager begge deler da, ribbe og pinnekjøtt.

Når jeg må feire i utlandet er jeg sur. Kalkun er ikke julemat.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:00   #220
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeeez.

Innlegget mitt var ikke skrevet med deg og dine stressende juleforberedelser i tankene, du.

Den eksakte kommentaren du hang deg opp i var et humoristisk spark til Dixie Diner (hence -smiley) fordi hun lengre bak i tråden skrev at det var typisk at de samme som klagde over at folk var tidlig ute også var de som klagde over stress i Desember.

Da overtolket jeg deg nok. Kan jeg skylde på at det var sent på natten og jeg burde vært i seng? Jeg syntes bare at det kom så mye motbør fra så mange kanter (både her inne og andre steder) om at man var gaaal om man begynte å tenke på jula allerede nå, og så ble nok innlegget ditt den berømte dråpen.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no