Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valp og soving på kveld/natt

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-16, 06:56   #61
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Han er straks 4 mnd. En stund til trenger han vel mat tre ganger om dagen? Det fungerte i natt å gi mat før legging i hvert fall. Ikke vært oppe på do. Jeg håper vi har funnet løsningen nå altså, at diareen roer seg og vi alle får sove. Vi har fortsatt forbud mot alt annet enn mat for han, så får vi gradvis innføre tyggeben osv når magen har roet seg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 07:28   #62
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Så lenge han spiser opp og ikke er en samojed, så er det greit å fore han 3 ganger for dagen. Du merker når han kanskje ikke spiser opp all maten, så kan man kutte ned.

Bortsett fra på samojeden, den er det ikke bunn på har jeg finni ut. Så der må man bare følge magefølelsen hehe

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 07:34   #63
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Det er ikke bunn på han her heller egentlig, men han legger greit på seg, så da får han vel nok.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 07:38   #64
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Ja. Grei regel er at man skal kjenne ribbeina uten å presse huden inn liksom. Men kanskje litt annerledes med de myndene da, de er jo ofte ganske tynne. Men igjen, så lenge han ikke ser feit ut så kommer man langt.

Hunder er som med mennesker, lett å få opp men ett såre strev å få ned.

Hatt 2 overvektige tisper i hus, og hjelpes, det er PYTON. Det er jo mega trøblete å få de ned i vekt, for de er jo innstilt på at de dør a sult om de ikke får like mye fettrik mat som de andre må vite.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 08:35   #65
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Det skal heldigvis litt til før mynder blir overvektige. Vanligvis har vi selvregulering, men med valp og spesielt valp med diare er det innført måltider for en periode. Da har vi litt mer kontroll. Dessuten spiser de jo forskjellig for nå. Når minsten blir 1 år og begynner på voksnefor, da blir det nok selvregulering igjen.

Kan tenke meg hunder er vanskelig å få ned i vekt ja. Vi hadde en overvektig labrador i gata her ("Han er jo såå glad i sjokolade!" ). Den ble bare 8-9 år.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 23:46   #66
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Herregud Det er jo ikke bare overvekt, d er jo livsfarlig. De kan jo bli forgifta.
Så ja kanskje ikke så rart den ikke ble eldre.

Det finnes også en type dekkbark man skal være obs på. Som folk kan bruke i hagene sine, og den er lagd på kakaobarkgreier. Og den er sånn at bikkjene kan ete, og da bli forgiftet siden det inneholder snev av sjokkolad. Alt man skal passe på.


Jeg har idag prøvd vom og hundemat til bikkjene, har aldri prøvd det før men ALLE skryter av det, og når jeg er på utstilling og reiser, så finnes det en tørrtype som man hiver litt vann oppi så kan det etes. Så da tenkte jeg jeppda, vi prøver.

Herregud det ble VILLE tilstander i huset. Jeg gikk bare ut å tok meg en røyk så fikk mannen fikse det, det ble så mye kjefting og bjeffing.
2min så var skålene reinere enn når de kom ut av oppvaskmaskina.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 07:52   #67
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Jepp, hunder elsker vom og hundemat!! Jeg orker ikke styre med det fordi jeg syns det er grisete (spesielt det blodet som flyter rundt når det tiner). Jeg er ikke så glad i (rått) kjøtt.

Foreløpig fungerer Orijen supert her! Han ELSKER det og jeg tør nesten ikke si det høyt, men bæsjen er fast og fin og mengdene er mindre.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 08:57   #68
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Så bra at det ser ut til å hjelpe.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 09:52   #69
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jepp, hunder elsker vom og hundemat!! Jeg orker ikke styre med det fordi jeg syns det er grisete (spesielt det blodet som flyter rundt når det tiner). Jeg er ikke så glad i (rått) kjøtt.

Foreløpig fungerer Orijen supert her! Han ELSKER det og jeg tør nesten ikke si det høyt, men bæsjen er fast og fin og mengdene er mindre.

Så bra du har funnet noe som virker!

Bare en kommentar til det med Vom og hundemat, vi bruker Dr. Clauder's som hovedfor og tilleggsforer med Vom & h. Vi bruker kjøttbollene som kommer i poser og gir dem frosne til hundene, altså rett fra fryseren og til hunden. Ingen tining og hundene får litt å tygge på. Fungerer veldig fint her!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 09:52   #70
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Herregud Det er jo ikke bare overvekt, d er jo livsfarlig. De kan jo bli forgifta.
Så ja kanskje ikke så rart den ikke ble eldre.

Det finnes også en type dekkbark man skal være obs på. Som folk kan bruke i hagene sine, og den er lagd på kakaobarkgreier. Og den er sånn at bikkjene kan ete, og da bli forgiftet siden det inneholder snev av sjokkolad. Alt man skal passe på.


Jeg har idag prøvd vom og hundemat til bikkjene, har aldri prøvd det før men ALLE skryter av det, og når jeg er på utstilling og reiser, så finnes det en tørrtype som man hiver litt vann oppi så kan det etes. Så da tenkte jeg jeppda, vi prøver.

Herregud det ble VILLE tilstander i huset. Jeg gikk bare ut å tok meg en røyk så fikk mannen fikse det, det ble så mye kjefting og bjeffing.
2min så var skålene reinere enn når de kom ut av oppvaskmaskina.

Finnes det en tørrfortype av merket Vom altså? Har du en link til dette? Jeg har også hørt det finnes, men funnet bare om ferskforet til Vom på nett?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 09:56   #71
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Er det ikke det som heter "frysetørret" eller noe sånt? Mener jeg så det på nettsiden dems.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 10:01   #72
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Vi gir Vom og hundemat halvtinet. Har ikke tatt sjansen på å gi frosset, for han sluker det, og jeg ser for meg at han får vondt i magen når det blir så kaldt.

Men ja, de kjøttbollene er geniale. Forsøkte en stund med slike pølser som vi skjærte opp en skalk av til måltidet, men det ble litt mye gris, og det lukter så ekkelt.
Kjøttboller for the win!
Og tørrfor på morgenen. Har heller ikke sett V&H tørrfôr noe sted, men ønsker å prøve det hvis jeg finner det. Jeg liker det de skriver på siden sin om hvordan de ser på hunden og maten hunden skal ha.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 10:05   #73
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vi gir Vom og hundemat halvtinet. Har ikke tatt sjansen på å gi frosset, for han sluker det, og jeg ser for meg at han får vondt i magen når det blir så kaldt.

Men ja, de kjøttbollene er geniale. Forsøkte en stund med slike pølser som vi skjærte opp en skalk av til måltidet, men det ble litt mye gris, og det lukter så ekkelt.
Kjøttboller for the win!
Og tørrfor på morgenen. Har heller ikke sett V&H tørrfôr noe sted, men ønsker å prøve det hvis jeg finner det. Jeg liker det de skriver på siden sin om hvordan de ser på hunden og maten hunden skal ha.

Hehe, greit å passe litt på. Vi har ikke slukhalser.

V&H tørrfor har jeg aldri sett eller hørt om. Her fungerer Dr. Clauder's og V&H så bra, hundene har fantastisk pels og er sunne og friske på alle måter.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 17:04   #74
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Fikk telefon fra dyrlegen nå. Svar på dyrkning av urinen har kommet. Han har en skikkelig streptokokk urinveisinfeksjon, så nå skjønner jeg jo alt. Tror vi kommer til å få en "ny" valp, som sover godt om natta bare medisinen begynner å virke.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 19:09   #75
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.407
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Greit når det er noe som trolig kan Fikses enkelt!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 20:50   #76
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Greit når det er noe som trolig kan Fikses enkelt!

Veldig greit!

Jeg er også glad jeg ikke har tatt noen "pipekur" på han enda, eller drøye morgenen litt for å få han til å sove lenger. Da hadde jeg dødd av dårlig samvittighet nå som han har fått påvist en skikkelig UV.
Om noen dager merker vi nok bedring tenker jeg. Han skal gå på AB i 20 dager, i tillegg til smertestillende. Har også fått resept på noe magegreier, siden begge deler kan være hardt for magen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 23:32   #77
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Finnes det en tørrfortype av merket Vom altså? Har du en link til dette? Jeg har også hørt det finnes, men funnet bare om ferskforet til Vom på nett?

Den de ofte har i dyrebutikkene er provit sin frysetørret. Om de ikke har vom og hundemat sin, og den er knall den også.
Dæsj vann, stå litt, og vips mat.



Må bare le av foringsregime her i huset.
Vi har jo en del bikkjer. Og ja de er morro på hver sin måte. Så er det noen som skal ha sånn mat og noen som skal ha sånn.

Sånn at det er sagt med en gang, jepp vi er gal og alt det der, har 6stk.


Sasha, hun blir lett overvektig, så hun skal ha litt mindre enn de andre.

Kiara, hun er tynn og forbrenner mye, så hun skal helst ha høyenergi, men om vi ikke har det så får hun litt ekstra.

Santos, han er normal. Bortsett fra i topplokket Så han får vanlig mengde.

Bamse, som sin mor litt tynn og forbrenner fort. Så han skal ha litt ekstra om vi ikke har høyenergi. Han kan få så mye han orker å spise.

Cajsa, som sin mor igjen, lett overvektig, så hun skal ha akkurat passe eller litt under. Samt at hun skal på NKK utstilling og står for championatet, så hun får 10ml b vitamin olje oppi.

Candy, hun får jo da mye mat, pluss eggeskall. I håp om at brusken i øret skal sette seg snart før jeg blir tussete.


Så foring hjemme her er en jobb. Men vi har nå heldigvis gode rutiner på det etter så mange år

Og jada, vet vi er gal som har så mye bikkjer. Men vi har plass og tid til det

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 05:36   #78
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Hvorfor bløter du opp tørrforet?
Jeg ser mange gjør det, men jeg har ikke helt skjønt greia.
Er det ikke bedre for tenner og ffordøyelse å ha noe å jobbe med?

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 15-04-16 kl 06:58.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 06:29   #79
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Sneglo: Ser du gir vitaminer til hund. Bruker du vanlig da eller kjøper vitaminer til hund et spesielt sted? Jeg er ute etter c-vitaminer for å gjøre miljøet i blæra til Shaggy litt surt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 08:08   #80
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Stakkars lille valpen! Så bra det kan fikses!

Jeg bruker Vom pluss tørrfòr til Astra. Kun tørrfòr rører hun ikke, men rørt sammen med Vom går det greit. En sjettedel av pølsa til en porsjon tørrfòr. Jeg har pølsa stående i en skål på kjøla, og kniper bare ut passelig mengde når jeg skal fòre, så det er aldri noe søl.

I tillegg får hun daglig gulrot, dentastix og diverse godbiter til trening. Det siste kan være alt fra fiskekaker og kylling (rester fra middag) til hjemmelaget og ferdigkjøpt snacks. Fikk smake en bit av en chorizo sist vi hadde pizza, da gikk hun "fot" i en time etterpå og stirret intenst opp på meg.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no