Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Rense kroppen

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-09, 12:19   #41
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rense kroppen

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Åja, mat som flest folk eter.

Basically, ja.

Men man lager fort mat fra grunnen like fort mener jeg da.

  Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 12:30   #42
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rense kroppen

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Åja, mat som flest folk eter.

Det finnes slik mat uten glutamat også og innholdet varierer. Hvis du for eksempel spiser potetgull så er det krydderet som inneholder glutamat og enkelte typer potetgull med salg har ikke glutamat i det hele tatt mens de med salt og pepper har masse.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 14:42   #43
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rense kroppen

Sånne detox kurer er bare bortkastet penger.
Gikk et program på NRK2 (eller3) for litt siden, som tok for seg myter om mat. Da tok de for seg dette med å "rense kroppen for avfallstoffer"
Det de fant ut var at kroppen renser seg selv for avfallskroppen og man trenger ingen lugubre kurer for å bli kvitt avfallstoffene.

Som nevnt tidligere i tråden, bruk heller pengene til å spise sundt og ha et godt og variert kosthold.

... understreking av ord er bare juks.. og burde ikke vært lov..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 15:01   #44
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rense kroppen

Jeg liker egentlig best å understreke med _sånn_ understrek. Det går fortere når jeg skriver. Men så så det så gammeldags ut her inne som det faktisk er verktøy for skikkelig understrek, så da tok jeg i bruk sånn isteden.

Men dersom det skulle blir utallige oppfordringer har jeg nå bestemt at jeg vil gå tilbake til _denne_ varianten?

  Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 15:10   #45
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rense kroppen

Eller bold eller italic.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 15:26   #46
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Rense kroppen

Italic.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 17:43   #47
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rense kroppen

Bold. Italic brukes bare til latinske artsnavn.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 19:08   #48
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rense kroppen

Italic har jeg brukt i det siste isteden et par ganger ja. :tilstår:

Kanskje jeg skal veksle rundt i hytt og pine og forvirre alle sammen totalt?

  Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 19:42   #49
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rense kroppen

Opprinnelig lagt inn av Bokmålsordboka

ut|heve (etter ty.) framheve, særl: framheve i fortløpende tekst ved sperring, kursiv el. fete typer

Kursiv (italic) og fete typer (bold) er likestilt her. Jeg liker best å bruke kursiv når jeg skal utheve tekst.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no