Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

På selveste julaften ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-06, 19:36   #21
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: På selveste julaften ...

Ååå, så fine de er. Gratulerer.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 19:39   #22
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: På selveste julaften ...

Så skjønne de var. Gratulerer!

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 22:00   #23
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: På selveste julaften ...

Siden du har fått litt erfaring med marsvin nå... Liker de egentlig å bli klappa? Min legger seg langflat når jeg klapper henne, og da tenker jeg at hun kanskje "spiller død" fordi hun er redd? Eller bare liker hun det?

Tigger godsaker gjør hun. skikkelig høylytt. Trodde det var noe galt vi, men leste på en annen side at det var slik de tigget.

Hvordan får jeg henne skikkelig tam?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 22:07   #24
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På selveste julaften ...

For noen nydelige marsvin!

Jeg drømte forresten her ei natt at mine to guttemarsvin fikk fire unger. Eller først var det fire, og jeg ble kjempeglad! Men så, neste gang jeg skulle kikke var det minst fire nye små babyer der, og det ble bare fler og fler. Ja, det ble reine marerittet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 22:10   #25
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På selveste julaften ...

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Siden du har fått litt erfaring med marsvin nå... Liker de egentlig å bli klappa? Min legger seg langflat når jeg klapper henne, og da tenker jeg at hun kanskje "spiller død" fordi hun er redd? Eller bare liker hun det?

Tigger godsaker gjør hun. skikkelig høylytt. Trodde det var noe galt vi, men leste på en annen side at det var slik de tigget.

Hvordan får jeg henne skikkelig tam?

Når marsvinet ditt ligger paddeflat når du klapper henne, så betyr det at hun storkoser seg.

Får å få henne tam må du rett og slett kose mye med henne.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 13:39   #26
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: På selveste julaften ...

hvordan skal man få ungene tam forresten? De er snart 2 uker og de er fortsatt like redd meg. Blir jo sirkus i buret bare jeg går forbi... *oppgitt*

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 13:45   #27
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På selveste julaften ...

Ååå så søte de er

Det minner meg på den gange jeg hadde et marsvin (et lite steg i planen til å overtale foreldrene mine til å la meg ha hund....) HUn var skikkelig søt og hadde et svært bur. En dag jeg skulle plukke henne opp, var hun skikkelig rar og jeg prøvde å få tak i henne og da var det plutselig en unge der Så da hadde jeg to marvin

- men det ble aldri noen hund...

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 20:38   #28
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: På selveste julaften ...

Gratulerer med de små

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no