Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-12, 11:50   #221
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vil komme med en oppfordring til i tillegg donere en viss sum penger til redd barna i julestria. Om man ikke importerer kalenderen fra Danmark.

Ja, det tenkte jeg på også. Dette er Redd Barna-inspirert, og uansett hvilket tidspunkt entusiasmen min går på en smell, skal jeg overføre minst summen kalenderen kostet til Redd Barna. Min indre tulling påstår at jeg skal bestille den danske kalenderen i tillegg til FP-hobbykalenderen, og jeg vurderer å dempe trangen med strengt valium- og whisky-regime fram til 1. desember.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 18:05   #222
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vil komme med en oppfordring til i tillegg donere en viss sum penger til redd barna i julestria. Om man ikke importerer kalenderen fra Danmark.

Jeg vil gi x antall kroner per opplastede bilde av andre FPbrukeres kreasjonskopier i min luke.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 18:43   #223
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

V.g. Scully! Nettopp! Da er det opp til lukelager å være inspirerende, og FPere til å være produserende og dermed veldedige.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 20:04   #224
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Tror jeg skal tipse avisene om denne kalenderen! :lur:

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 22:44   #225
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg vil gi x antall kroner per opplastede bilde av andre FPbrukeres kreasjonskopier i min luke.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

V.g. Scully! Nettopp! Da er det opp til lukelager å være inspirerende, og FPere til å være produserende og dermed veldedige.

Supert forslag, den adopterer jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 23:10   #226
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Men da må vi finne en skikkelig kul "label" å merke giroene med! Sånn at Redd Barna kan klø seg i hodet over de enorme summene som kommer inn til "Limpistolens fremme" eller noe.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 23:15   #227
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men da må vi finne en skikkelig kul "label" å merke giroene med! Sånn at Redd Barna kan klø seg i hodet over de enorme summene som kommer inn til "Limpistolens fremme" eller noe.

Ja! (Man kan jo være veldedig og morsom samtidig!)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 18:03   #228
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ja! (Man kan jo være veldedig og morsom samtidig!)

Dette blir jeg med på!
Godt initiativ Tallulah og Scully!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 22:40   #229
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Pengeinnsamling er jeg med på, trolig er jeg bedre på det enn med limpistol.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 22:50   #230
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg vil gi x antall kroner per opplastede bilde av andre FPbrukeres kreasjonskopier i min luke.

Ja! Det kan jeg også være med på, selv en med ti tommeltotter kan taste rett beløp i nettbanken.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 22:59   #231
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Jeg lurer fortsatt på hva jeg meldte meg på. Jeg har skjønt at jeg skal lage noe og ta bilde av det og legge ut, men jeg trenger litt teskjeforklaring på den historien og grad av seriøsitet om jeg skal si det sånn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 06:14   #232
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

, men jeg trenger litt teskjeforklaring

Jo mindre forklaring, desto mer gøy!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 08:32   #233
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.839
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer fortsatt på hva jeg meldte meg på. Jeg har skjønt at jeg skal lage noe og ta bilde av det og legge ut, men jeg trenger litt teskjeforklaring på den historien og grad av seriøsitet om jeg skal si det sånn.

Det jeg har tenkt til å gjøre, er å lage en pynte-til-jul-greie, fotografere underveis, skrive forklarende teskjetekst og poste hele greia den 13. Desember. Hvis det blir en historie jeg må følge, får jeg heller prøve å få til det underveis.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 08:43   #234
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Hvor mye kan være "ting kjøpt på hobby butikk" og hvor mye må være plukket ut av skuffer og skap hjemme? Det bør vel være en ting man ha komponert mest mulig selv?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 08:48   #235
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Det bør vel være en ting man ha komponert mest mulig selv?

Det syns ikke jeg. Jeg kommer til å lage noe som jeg har funnet inspirasjon til på nettet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 08:55   #236
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Jeg har samlet 2 champagnekorker og 5 vinkorker i helgen.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 09:17   #237
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.839
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har samlet 2 champagnekorker og 5 vinkorker i helgen.

Noen har jobbet hardt!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 09:26   #238
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Juleforberedelsene tar jeg på alvor.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 09:44   #239
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Jeg har en champagnekork liggende fra helgen - i og med at jeg har tenkt å bare lese i kalenderen, ikke delta, kan jeg gjerne gi bort korken hvis noen er interessert.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 10:19   #240
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Alle mann til limpostolene!

Det er vel greit om man kan lage ting uten å måtte handel inn en masse stæsj? Jeg masse stæsj hjemme som det ville være fint å bruke, så jeg greier meg sikkert. Det blir spennende å se hva jeg kan få brukt opp.

Jeg har ikke hund på fem kg, men kan lure inn naboens katt. Naboens tvillinger er jeg usikker på om jeg vil ha i hus.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no