Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-12, 15:37   #261
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Har nok med mitt eige trur eg...
Men altså -skal eg da gå ut i frå at eg har ei luke? Folk må jo melde seg interesserte altså, for nå innser eg at eg antagelig må trø til med eit eller anna sjøl-laga. Dorull og sånn gå bra, ja?

Dersom du ikke har luke donerer jeg med stor gelde min til deg, 18 desember.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 16:27   #262
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Dersom du ikke har luke donerer jeg med stor gelde min til deg, 18 desember.

Øy!! Hva med seminaret vårt?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 16:42   #263
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Dersom du ikke har luke donerer jeg med stor gelde min til deg, 18 desember.

Problemet er motsatt. Eg har meldt meg som ein slags reserve, om det ikkje er nok folk. Så eg trur eg har luke - men trudde eg skulle sleppe unna

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 17:39   #264
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Øy!! Hva med seminaret vårt?

Hei, jeg har jo meldt meg!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 17:49   #265
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Hei, jeg har jo meldt meg!

Jepp, det har du jo. :inkluderer:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 22:00   #266
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Men manglar det ikkje ein gudbråte med menneske da? Etter kva eg forstår er det mange ledige luker? Blir vel ingen kalender av slikt?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 22:51   #267
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Men manglar det ikkje ein gudbråte med menneske da? Etter kva eg forstår er det mange ledige luker? Blir vel ingen kalender av slikt?

Ser ut som det er dekket, men jeg stiller som sagt min dag til disposisjon og lover heller å bidra med massive heiarop og andre verbale innspill.

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Da har vi fått alle 24! (og vi er i midten av september!)

  1. des. - Agent Scully
  2. des. - Bomull
  3. des. - Miss Norway
  4. des. - Toffskij
  5. des. - Tallulah
  6. des. - tangina
  7. des. - nabojenta
  8. des. - Teofelia
  9. des. - Maz
  10. des. - tåtti
  11. des. - Harriet Vane
  12. des. - era
  13. des. - pøbelsara
  14. des. - Madicken
  15. des. - Bauche
  16. des. - Høns
  17. des. - tink
  18. des. - nextlife
  19. des. - Katta
  20. des. - Maverick
  21. des. - Balanse
  22. des. - cilen
  23. des. - Isolde
  24. des. - noen




Reserve:

Syrin
Pamina?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:58   #268
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Jeg er jammen glad jeg ikke har limpistol.

  Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 00:18   #269
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Aaa! Nydelig! Har gått glipp av denne posten. Og da er eg free, FREEE Men eg blir med som deltaker.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 00:33   #270
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Aaa! Nydelig! Har gått glipp av denne posten. Og da er eg free, FREEE Men eg blir med som deltaker.

Mennne, jeg er litt treig av meg, vil du ha plassen min eller vil du være Freee?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 01:18   #271
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Absolutt ikkje ha plassen din Eg vil vere heilt ansvarslaus!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 02:54   #272
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Alle 24 plassene er fylt ut ja!
Men sånn i tilfelle noen faller fra har du 4t på å hoppe inn syrin! Best å ha en plan klar

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 06:35   #273
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Godt jeg har god tid på å planlegge. Jeg har 1årsdag i huset samme dag jeg har luke.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 08:25   #274
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Absolutt ikkje ha plassen din Eg vil vere heilt ansvarslaus!


Da er det vel bare å stille med pågangsmot til Pøbelsaras inspirasjonsseminar.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 15:10   #275
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 15:25   #276
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Romerne er sprø!
Jeg skal kjøpe meg en sjokoladekalender, og spise når jeg leser om dere.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 15:55   #277
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Seminar ja...og vi må ha utstyrsliste ferdig innen rimelig tid....(føkk var det jeg som sa det, har all pugginga av den systematiske arbeidsmodellen gitt meg varige meen!?!)

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 16:35   #278
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Men finnes det kriterier og betingelser? Regler og veiledende og/eller førende direktiver for tema, materialvalg, og tidsmessig- og økonomisk tidsforbruk? Hva med vanskelighetsgrad? Eller er alt lov?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 17:55   #279
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Jeg har en sterk trang til at dette skal bli tidenes mest absurde, uforutsigbare, sjuskete julekalender der vi aldri helt vet hva som kommer i neste luke. Vi kan lage en lang rekke regler som blir umulige å forholde seg til!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 17:57   #280
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Jeg kommer til å legge inn utstyrsliste snart.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no