Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-12, 14:16   #41
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Og der ser jeg jo at adventslysene står på stuebordet. Ingen av de fire lysene er brent ned, så her er vi klar til advent også.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:36   #42
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Og der ser jeg jo at adventslysene står på stuebordet. Ingen av de fire lysene er brent ned, så her er vi klar til advent også.

Hihi, da er vi to. Har bare tent på to av fire lys.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:38   #43
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Hihi, da er vi to. Har bare tent på to av fire lys.

Da er jeg nærmere jul enn deg.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:39   #44
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

noen, du er noe for deg selv.

Jeg har et blått og lilla stripete sitteunderlag som jeg skal strikke ferdig og tove. Det blir en fin julegave. I år skal jeg klare det!

(og at det var en nytting ting kan ingen komme fra...)

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:46   #45
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Herlig noen
Jeg kan faktisk følge bra opp den der.
Har både juletrefot fremme, pepperkaker og hvite kakemenn i kakeboksene sine, julekalender, julekort hengede og noe juletrepynt. Jaggu har jeg julekort klare til utlevering også

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:50   #46
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Ke?


Jeg kom på et punkt til:

  • kjøpt, umontert pepperkakehus ligger klart på en høytaler i stuen

Høyner med 2 umonterte ferdigkjøpte hus, ett fra 2008 og ett fra 2009....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:52   #47
lillenøste38
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 192
lillenøste38 er litt kul
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Huff...ser jeg henger laaaaangt etter dere andre...må virkelig henge i her hvis jeg skal nå å bli ferdig...

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:53   #48
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Dog har jeg kastet det fine julestillebenet...



Synes det tåler en reprise

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:54   #49
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Floksa: INGEN OVER, INGEN VED SIDEN!!!!

Jeg bøyer meg i støvet!

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:56   #50
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Floksa: INGEN OVER, INGEN VED SIDEN!!!!

Jeg bøyer meg i støvet!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 15:00   #51
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Vi har krans på døren ute! Men har ellers ikke kommet så veldig langt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 15:04   #52
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Jeg har et blått og lilla stripete sitteunderlag som jeg skal strikke ferdig og tove. Det blir en fin julegave. I år skal jeg klare det!

(og at det var en nytting ting kan ingen komme fra...)

Kanskje det ender som en blå og lilla liten ball som du kan lage snor i og henge på juletreet?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Høyner med 2 umonterte ferdigkjøpte hus, ett fra 2008 og ett fra 2009....

Dette du jo bare prøve å lime sammen til ett hus. Jeg anbefaler limpistol!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 15:07   #53
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Kanskje det ender som en blå og lilla liten ball som du kan lage snor i og henge på juletreet?

Jeg har vært inne på tanken om et "Barbieteppe"! Julekule var også godt forslag.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 15:09   #54
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Vi har krans på døren ute! Men har ellers ikke kommet så veldig langt.

Oi, den glemte jeg å henge opp til jula 2011. Det er ikke for sent nå?


Hey! Nei, da er jeg jo i rute til 2012.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 15:17   #55
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Stemmer det, jeg har to pakker pepperkakedeig i kjøleskapet og adventslys som ikke er brukt ferdig oppstilt i stake. Og julemarsipan.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 15:21   #56
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Jeg har julestjerne og adventsstaker på plass. Tre julegaver å levere ut, og tre vi fikk i desember som er klar for å legge under treet.
Litt julepynt plassert histen og pisten, samt umontert pepperkakehus i skapet. Pynten er dog spist opp.

__________________
Du vet du har sittet for lenge ved PC'en,
når du dobbeltklikker tampongen opp i...
Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 16:59   #57
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

3 sider juleplanlegging 30.januar, midt i arbeidstiden . Dere er jo helt skjønne!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 17:29   #58
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

3 sider juleplanlegging 30.januar, midt i arbeidstiden . Dere er jo helt skjønne!

Selvfølgelig skjer det i arbeidstiden. Fritiden bruker vi til å gå lange, slitsomme skiturer med ungene.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 17:35   #59
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Vi har julekaker i boksene, kling i frysen og to panduro julehobbysett (uten limpistol)står i hobbykista klar til å bli julegaver. Nå kan jula bare komme.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 17:42   #60
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Har allerede sendt mail om juletre
http://www.finn.no/finn/torget/gisbo...nkode=32851971

Må finne limpistolen, kommer helt sikkert til nytte nå!! Har noen sett grønt glitterlim??

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
julekalender, julekort, julemania, limpistol, reinsdyr


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no