Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Justin Bieber-konsert

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-13, 01:48   #101
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det er vel ikke snakk om kveldsrutiner Nextlife, men hvilken massesuggesjon som mest trolig kommer til å foregå på Telenor Arena disse tre dagene. Desto lengre tid han bruker for å komme seg på scenen desto mer opphauset kommer stemningen til å bli. Jeg vil tro konsertarrangøren, politi og sikkerhetsfolket kommer til å gjøre det som står i deres makt for å holde timeplanen.

For å være helt ærlig gleder jeg meg til fyren har holdt sine tre konserter og er på tur ut av landet. Det er ikke bare hos 14-issene det er Bieberfever , jeg er rimelig mettet av nyhetsbildet rundt han. Og han fremstår i mine øyne som en person med rimelig høy primadonnafaktor. Nei forresten, kravspesifikasonene hans var beskjeden, mulig gang blir feil fremstilt i media. :knirk fra meg:

Jeg er også helt sikker på at de du nevner vil prøve å holde tidsplanen, men de er gjerne ikke de som står i nærmeste ledd for å holde hjulet i gang.

Jeg er forøvrig drit lei av voksne mennskers kritiske synseføling når det gjelder Bieber, hans musikk og hans show, og stiller meg bak artikkelforfatterne i artikkelem under (og dessuten sender jeg gode tanker og god energi til de som arrangerer denne konserten, de har litt av en utfordring med dette publikummet).
http://www.dagbladet.no/2013/04/12/k...eber/26624949/

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 01:55   #102
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Milde himmel...hva har jeg gjort??

Jeg har, i min egen lille naive verden, trodd at 15 åringen vår var "trygg" hva den godeste JB angår. Jeg mener...når hun nærmest får brekninger av å høre sangene hans på radio, og hun ler hoderystende av galskapen rundt han, så er det grunn til å føle seg trygg, sant? Null mas og hysteri omkring konsertene.

Så der har jeg og mannen hvilt, på våre laubærblad. Vi har ei jente som har smak

Det vi så absolutt ikke så komme, var hennes evne til å se litt forbi selve JB og musikken hans, for å heller se den store opplevelse med å få være med på en slik konsert, da tilbudet om billetter kom...

Ei i klassen var tatt på fersken, drita full etter et bursdagsselskap, og straffen var at konserten ble avlyst for hennes del. Reisefølget ble da også rammet, og jenta vår og en venninne fikk tilbudet om å kjøpe billettene.

Etter et spontant rungende nei fra meg og mannen, så begynte vi å tenke litt. Vi har, til store protester og bøtter av tårer, sagt nei til språkreise og sydentur med venninnen denne sommeren, så hvor ille er egentlig en JB konsert? Etter mye om og men, så fikk hun et ja med mengder av forbehold.

Forbehold som ble plukket i stykker, bit for bit, etter en telefonsamtale med foreldrene til venninnen. Vi møtte to foreldre som tenkte 100% likt som oss, og som la 100% like mye i hva som skulle til for at dette skulle gå i orden.

Og alt kommer i orden. Pappaen til venninnen er ukependler til Oslo, så han blir der nede og tar seg av jentene, sammen med han som skal kjøre de to pluss to til nedover.

Det er da 4 jenter som skal på konserten, godt bevoktet av to godt voksne fedre som er like nøye som vi er.

Så da er det bare å stålsette seg... Jeg skal sende avgårde lillejenta mi på konsert. Kan ikke helt fri meg fra alle krisetanker, men det går nok bra.

Eneste brikken som ikke er på plass ennå, det er en uttalelse fra skolen. Det innebærer to dagers fravær for jentene, noe jeg ikke er helt komfortabel med, men det går nok bra. Ingen tentamener de dagene, og i følge jentene så har lærer sagt at det er ok.

Men gud bedre...jeg gruer meg...

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 16:42   #103
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Justin er en av de søteste, minst primadonnete stjernene jeg har vært borti noen gang.

Beklagelsene etter den ene konserten hvor han gikk på for sent bør vel si sitt om at både management og promotere her er fullstendig klar over hva slags publikum de har med å gjøre, og at forsinkelser er noe man gjør sitt aller beste for å unngå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 17:10   #104
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg hater Madonna bittelitt etter at hun holdt oss ute i pissregnet på Valle. Mer enn bittelitt også, egentlig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 17:12   #105
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Don´t we all, Candy. Don´t we all. :fortsatt traumatisert:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 17:15   #106
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Ja, jeg regner med [sic] at det ikke er særlig gøy å prøve å holde liv i elektroniske dippedutter og holde riggere i live i tordenvær, heller.

:aldri mer Valle:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 17:17   #107
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Følgespotop´ene mine satte rekord i hvor fort de klatret ned fra tårnene sine da det begynte å lyne, i det minste.

Og vi vurderte svømmeringer og snorkel under load out. Valle ble et kjempebasseng!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 17:18   #108
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg har et bilde av meg selv der jeg står i vann til godt opp på anklene. Heldigvis ikke på min mobil, den gikk til helvete. Jeje. Hun gjorde inntrykk, i hvert fall.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 18:50   #109
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Carrera, det går sikkert kjempefint! Jeg var alene med to venner på Alice Cooper-konsert når jeg var 13.

Dette blir jo en knall opplevelse for fansen, håper bare at ikke publikum går helt av skaftet slik at det blir styr.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 18:53   #110
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.839
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Carrera: Skal de ha med pappaene inn på konserten eller bare som følge til Arenaen?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 19:19   #111
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg har en niese som skal dit. Sammen med en venninne. Også blir min bror med. Han er ikke akkurat Bieberfan, men tror han gleder seg til å få se yngstedatteren se sitt største idol.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 20:08   #112
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg har en niese som skal dit. Sammen med en venninne. Også blir min bror med. Han er ikke akkurat Bieberfan, men tror han gleder seg til å få se yngstedatteren se sitt største idol.

Det er der jeg er også.

Jeg Rr litt skeptisk til bussene. Vil vi måtte regne med å stå i kø lenge lenge lenge for å komme med, tro?
Dørene åpner 1730, eller var det 1830, når tror dere vi bør bevege oss utover? Vi har sitteplasser.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 20:33   #113
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.839
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg er glad for at det er så mange foreldre som skal være med.

All info sier at de som har sitteplasser IKKE behøver å møte opp før dørene åpner. De åpner 1830.

Vi satser på å være der ca. 1800 - så får jentene med seg litt av stemningen i køen og så slipper vi forhåpentligvis å stå i timevis å vente. Vi har ståplasser.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 21:23   #114
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Hvor lang tid tar bussturen? (Ikke kjent..,)

Er det sjanse for at de har satt opp for få busser tro...?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 21:29   #115
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Carrera: Skal de ha med pappaene inn på konserten eller bare som følge til Arenaen?

Fedrene blir ikke med inn nei. De fikk rett og slett ikke tak i billetter.

Men jentene har sitteplasser, og fedrene venter der ute, med nøye avtalt møtested etter konserten.

Jentene er 15 år og veldig flinke jenter, så akkurat dette bekymrer meg ikke så veldig mye. Mobiler er så klart med, og etter hva jeg forsto så er det også åpent nett inne på Arena, så forhåpentligvis så får det avlastet telenettet såpass at det ikke kollapser.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 21:31   #116
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Carrera, det går sikkert kjempefint! Jeg var alene med to venner på Alice Cooper-konsert når jeg var 13.

Dette blir jo en knall opplevelse for fansen, håper bare at ikke publikum går helt av skaftet slik at det blir styr.

Ja, jeg velger å tro at det går veldig bra. Sant og si sså er det kjøreturen tur/retur jeg bekymrer meg mest for. Det er en lang tur med en sjåfør jeg overhodet ikke kjenner. Jeg innrømmer at jeg er i overkant pysete for slikt, så jeg prøver å legge bånd på meg selv her.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 21:33   #117
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Hvor lang tid tar bussturen? (Ikke kjent..,)

Er det sjanse for at de har satt opp for få busser tro...?

Vi skal ta buss. Vi setter av god tid, mye mer enn de 20 minuttene det normalt tar fra sentrum. Det er ventet en del trafikkaos med foreldre som skal kjøre inn ungene sine.

Vi skal ikke før på torsdag, og da håper jeg vi har litt erfaringstall å støtte oss på.

Jeg tror ikke det blir for få busser. Akkurat det er de jo ganske gode på. Jeg tror sjelden jeg har opplevd en konsert med mer forberedelser enn disse.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 21:49   #118
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Så på nyhetene nå i kveld fra Telenor Arena. De virker godt forberedt med evighetslange sluser for å ta unna køene uten at det kan presses/bli kaos

Vi beregner goood tid og tar siste logistikkplanlegging når vi får rapport fra dem som skal dit på tirsdagen (vi skal på onsdag)

Er det noen som vet om et ok sted å langtidsparkere i Sandvika, ved stasjonen?
Og: er det er ok spisested i nærheten? Tenker det er lurt å være gode og mette før vi nærmer oss kaoset!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 22:41   #119
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Min 15 1/2 åring skal inn to (2 ) dager!

I fjor, når JB var i Oslo, levde jeg i god tro om at min fornuftige datter ikke var bitt av Bieber-basillen, men den gang ei.
Etter da har det tatt helt av og jeg kjenner jeg nesten har blitt litt anti pga alt JB maset.

Vi var i London i mars, hvor jenta mi var på konsert med ungdommen til et vennepar. Og det ble ikke noe mindre Bieber snakk i huset etter det.

Jeg måtte spise en stor, hårete kamel, før jeg sa greit til å dra inn to dager til Telenor Arena.

Første dagen skal hun og ei klassevenninne dra. De har kun vanlige ståplasser og har planlagt å ta tog til Oslo S (30 min) for så å ta en shuttlebuss derfra. Shuttlebuss tilbake etter konserten og jeg tenker jeg skal kjøre inn til Oslo S for å hente de etter konserten, siden jeg ikke er spesielt lysten på at de skal være i området der alene så sent. Synes det er ille nok at de skal reise alene inn til Telenor på dagen (hadde jeg kunne kjørt helt fram, hadde jeg nok gjort det, men det har jeg skjønt ikke er mulig).

Den andre dagen (fikk tak i Golden Circle billett) og skal reise med venninne og nabo + ei til. Da blir det vel samme ruta med tog/buss.

Gleder meg til dette er overstått, kjenner jeg.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 22:47   #120
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Det er dårlig med langtidsparkering ved Sandvika stasjon. Det er et parkeringshus rett under, men der må det forhåndsbetales. Jeg ville satset på å parkere på storsenteret og heller betale noen kroner.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no