Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innredning av Pax-skap til barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-16, 21:51   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innredning av Pax-skap til barnerom

Lillesøster skal ha 2 Paxskap på rommet sitt, av typen 35 cm dype, 50 cm brede og 201 høye. Det begrenser seg hvor kreativ innredningen kan være. Jeg har forsøkt meg inne i Paxplanleggeren til Ikea, og har tegnet en løsning der det ene skapet har 9 trådkurver og det andre har litt ledig plass nederst til å sette sko i bunn, så 4 trådkurver over og hengeplass over det igjen, samt en hylle over garderobestanga.

Jeg er veldig usikker på om dette er hensiktsmessig løsning. Rent konkret lurer jeg for eksempel på:
- Stemmer det at 9 trådkurver er det maksimale i skapet?
- Virker det praktisk å ha en hylle over garderobestanga? (jeg fikk uansett ikke stanga helt i toppen)
- Blir det for liten hengeplass nedover når jeg har 4 kurver og ledig plass under hengingen? (tilsvarer 5 kurver). Hvor mye har dere som har tilsvarende løsning fylt under garderobestanga?
- Skohylle synes jeg tar for mye plass for å ha et par pensko stående, men finnes det andre gode løsninger for sko enn å "ta ut" en trådhylle? (jeg ønsker totalt sett så mye plass som mulig i skapet så vil bruke kapasiteten maksimalt)
- Er det andre praktiske Paxelementer jeg burde ha med i skapet?

Og andre innspill mottas også med takk.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 21:54   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Jeg vil anbefale plastskuffene, i stedet for trådkurvene. Jeg liker dem mye bedre, for trådskuffene er det alltid noe som stikker ut av.

Begge guttene har to Paxskap, men de er 235 cm høye. Eller hvertfall den høye utgaven. Begge har garderobestang i ene skapet, resten er skuffer. Minsten har hvertfall 4 skuffer under garderobestanga, eldstemann har 3.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 21:59   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Jeg tror ikke jeg kan velge plastskuffer, Niobe? Mulig det ikke finnes for de grunneste skapene?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:00   #4
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.243
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Jeg ville heller innredet med treskuffene enn trådhylle til Pax.

Selv har vi et pax skap på 100 cm bredt og 236 cm høyt på hvert barnerom. Det har jeg innredet med en trådkurv nederst som jeg bruker til treningstøy. Så har jeg tre skuffer over der, en skuff til bukser/skjortser, en skuff til t-shorter/gensere og en skuff til undertøy, og natttøy pluss div småting som handsker/buffer etc. Over den øverste skuffen har jeg en plate og oppå den har vi treningsbagger lagret og henge plass I hele bredden med hylle på toppen. Der oppbevarer vi sesong sko og soveposer etc. Vi har mere hengeplass enn nødvendig, men tenker det kan endre seg etterhvert som de blir tenåringer.

Dersom vi ikke skulle lagre treningsbagger, kunne vi hatt en skuff til, kanskje til og med 2, men da måtte hengestanga blitt så høyt at barna ikke selv når opp uten stol e.l.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:00   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Må forsøke å huske hva yngste på 7 hadde/har. I forrige hus hadde han et enkelt pax skap, men det høye. Han hadde enten en eller to hyller på toppen og så en stang til å henge skjorter på. Hva han hadde under det kan jeg ikke huske.

Han har pax skap nå også, stod i huset da det ble kjøpt. Det er ikke det høyeste. Han har stang øverst, ikke noe over det. Så har han 5 trådkurver. På toppen av øverste trådkurv er det en glassplate, så det blir en ekstra hylle. Jeg liker ikke trådkurvene, men de har fått bli siden de fungerer.

Han har nå, vinterstid:
1 kurv til ullongs
1 kurv til bukser
1 kurv til ulltrøyet
1 kurv til undertøy og sokker
1 kurv til tynne gensere/t-skjorter

pysjer og hettegensere har han i en kommode i gangen (andre ting oppbevares også i den kommoden, bla hans sengetøy).
Dette holder til ham.
Han er ikke så stor enda at klærne tar særlig med plass.

Tror hans skap har dyble på 50 cm.
Eldste på 11 har dobbelt pax skap, men det er til gjengjeld ikke like dybt. Kan hende skal hendes skiftes ut.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 22-02-16 kl 22:06.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:00   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Ville hatt sko i en vanlig skuff (om du bør velge plast eller tråd skal jeg ikke uttale meg om) i stedet for sko-dingsen iallfall.

Ellers høres det ut som en veldig god løsning.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:03   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Mellomste har 7 skuffer, og han hadde nok fått inn en til. Det er ok å ikke kline det helt sammen heller, for det kan fort knøvle seg når barna skal inn og ut selv i skapet.
Skal dere ha vanlig dør eller skyvedør?

Jeg ville ikke hatt noe over stangen. Typisk sted hvor "ting drar for å dø"

Til skapene med 35 cm dybde så er det veldig lite å velge i av løsninger. Har akkurat holdt på med skap til oss selv i den dybden.

Jeg ville heller funnet enn eske å ha sko i fremfor en egen skoløsning/skohylle. Esken kan settes enten på hyllen under det hengende tøyet (om du skal ha hylle da) eller oppi en av trådkurvene.

Niobe: Hvilken plastkurver snakker du om? De har ikke noen plastkurver nå ihvertfall. Ikke i 35 dybde som jeg kan se. Kun ordinære treskuffer og trådkurver.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:04   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Nei, mulig plastskuffene bare finnes til de dype skapene. Jeg var ikke klar over det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:06   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Ser at mange ikke liker trådkurver. Vi har det i en stor skyvedørsgarderobe og poden har det i sitt Pax-skap. Vi kommer til å velge det nå i vårt nye Pax-skap, og synes det er oversiktlig og greit. Funker helt fint. Har man små truser og sokker som er små, så kan man legge matte i bunnen eller supplere med esker og bokser.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:07   #10
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Mellomste har 7 skuffer, og han hadde nok fått inn en til. Det er ok å ikke kline det helt sammen heller, for det kan fort knøvle seg når barna skal inn og ut selv i skapet.
Skal dere ha vanlig dør eller skyvedør?

Jeg ville ikke hatt noe over stangen. Typisk sted hvor "ting drar for å dø"

Til skapene med 35 cm dybde så er det veldig lite å velge i av løsninger. Har akkurat holdt på med skap til oss selv i den dybden.

Jeg ville heller funnet enn eske å ha sko i fremfor en egen skoløsning/skohylle. Esken kan settes enten på hyllen under det hengende tøyet (om du skal ha hylle da) eller oppi en av trådkurvene.

Niobe: Hvilken plastkurver snakker du om? De har ikke noen plastkurver nå ihvertfall. Ikke i 35 dybde som jeg kan se. Kun ordinære treskuffer og trådkurver.

Nemlig, det er helt klart at 35 dybde har færre muligheter.
Vi skal ha vanlige dører.
Det virker lurt å ha en hylle under det hengende tøyet. Der kan sikkert skoene stå, sånn inntil videre. Hun har ikke akkurat mange sko.

Jeg synes treskuffer virker så massivt? Blir det ikke det? Tror trådkurver er kjekt når lillesøster selv skal se hva som er der.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:10   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det virker lurt å ha en hylle under det hengende tøyet. Der kan sikkert skoene stå, sånn inntil videre. Hun har ikke akkurat mange sko.

Ja, det er fint plass til sko på en slik hylle. Min har karatedrakten der, noen treningsbukser og et par laken. Må bruke plassen godt rett og slett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:13   #12
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Vi har heller ikke noe imot trådkurvene. Begge jentene har det. Selv har jeg treskuffer, men vi overtok løsningen sammen med leiligheten. Vi har 100 cm brede skap og det er mulig trådkurvene er litt mer "lealause" i den bredden enn 50 cm brede, så jeg hadde ikke hatt betenkeligheter med trådkurver, altså. Ville absolutt hatt hylle under stanga.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:14   #13
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.243
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Vi har treskuffer med glassfront, så vi ser bedre hva som er inni skuffene enn trådkurven nederst. Grunnen til at jeg ikke ville valgt trådkurv er 2-delt:
Det er plass til mere ting i treskuffene, de har større volum pga utformingen.
Trådkurven går trått I sporet og kan nok gå ut av sporet om innholdet blir for tungt. Treskuffen har en solid skinne som glir lett.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:17   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi har treskuffer med glassfront, så vi ser bedre hva som er inni skuffene enn trådkurven nederst. Grunnen til at jeg ikke ville valgt trådkurv er 2-delt:
Det er plass til mere ting i treskuffene, de har større volum pga utformingen.
Trådkurven går trått I sporet og kan nok gå ut av sporet om innholdet blir for tungt. Treskuffen har en solid skinne som glir lett.

Men kan man velge glassfront egentlig?

Jeg tror ikke innholdet blir for tungt i et så grunt/smalt skap. Det er en av grunnene til at jeg velger 2x50 istedenfor 1x100.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:18   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Nemlig, det er helt klart at 35 dybde har færre muligheter.
Vi skal ha vanlige dører.
Det virker lurt å ha en hylle under det hengende tøyet. Der kan sikkert skoene stå, sånn inntil videre. Hun har ikke akkurat mange sko.

Jeg synes treskuffer virker så massivt? Blir det ikke det? Tror trådkurver er kjekt når lillesøster selv skal se hva som er der.

Trådkurvene er supre i podens skap altså. 50 brede her også. Oversiktelig og det at de er grunne er veldig bra. Ingenting forsvinner.

Vi valgte det bort selv, og valgte heller to skap med 100 i bredde, men vi er jo voksne og klærne er større. Vi kommer heller til å velge sorterinsgløsninger i de trådkurvene.

Jo, treskuffene er litt massive på de små skapene. Synes det er annerledes i de skapene som er 100.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:18   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Opprinnelig lagt inn av apan, her.


Jeg tror ikke innholdet blir for tungt i et så grunt/smalt skap. Det er en av grunnene til at jeg velger 2x50 istedenfor 1x100.

Tipper eldste har 2x50 på sitt skap. Hun bruker jo 164 og 170, så store klær, sikkert tungt, men det går helt fint. Hun har også trådkurver.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:19   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men kan man velge glassfront egentlig?

Jeg tror ikke innholdet blir for tungt i et så grunt/smalt skap. Det er en av grunnene til at jeg velger 2x50 istedenfor 1x100.

Nei, glassfront er kun for 58 i dybde.

Skuffer kan du kun ha nederst i skapene på et barnerom. Er umulig for et barn å holde oversikt over hva som befinner seg i tette skuffer høyt oppe. Min pode hadde glatt ekskludert det ihvertfall.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:20   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Ja, jeg tror vi går for trådkurver her altså, selv om jeg helt klart ser innvendingene. Men de er lette og greie, og ikke krise om en av dem ramler over henne eller lillebror eller katten eller hva-har-du heller . Men det er et godt poeng IzziCreo at man ikke bør fylle skapet helt opp. Kanskje gå for 8 kurver da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:21   #19
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.243
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men kan man velge glassfront egentlig?

Jeg tror ikke innholdet blir for tungt i et så grunt/smalt skap. Det er en av grunnene til at jeg velger 2x50 istedenfor 1x100.

Vi har iallefall glassfronter på våre skuffer, men vi har 100 cm og 57 dypt skap, så kan være at utvalget I de grunne skapene er anderledes.

Jeg har vurdert litt anderledes enn deg, da jeg har valgt 1x100 skap for å få større lagringsvolum , da skapsidene og skinner og skuffekanter spiser av lagringsvolumet. Men enig at trådkurvene er mindre utsatt for å bli for tunge i 50 cm skap enn 100 cm skap.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:22   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Jeg hadde nok vurdert annerledes om det var mine egne klær, Meisje. Men jeg tror mange små kurver er lurt når lillesøster skal holde orden.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no