Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innredning av Pax-skap til barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-16, 22:23   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Det står ikke kg begrensning på trådkurvene, så kan ikke forstå at det skal bli et problem. Da er det i såfall bare å klage.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:23   #22
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg hadde nok vurdert annerledes om det var mine egne klær, Meisje. Men jeg tror mange små kurver er lurt når lillesøster skal holde orden.

Jepp, til barn er jeg helt enig. 50 er supert!

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:25   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Jeg har valgt flere skap i 50 cm bredde på både barnerommene og vårt rom. Jeg liker bedre mange små skuffer, enn få store. Det er mer oversiktelig, og jeg bytter også rekkefølge på skuffene etter årstidene. Nå står ull-skuffene lett tilgjengelig, men de bytter plass med shortser og t-skjorter på våren.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:25   #24
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

150 cm bred, det grunne skapet med skyvedører.
Til venstre er det seks eller syv hyller. Til høyre tre trådkurver, hylle på toppen og henger i midten. Fungerer kjempegodt til både 5-åringen og 7-åringen.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:25   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har valgt flere skap i 50 cm bredde på både barnerommene og vårt rom. Jeg liker bedre mange små skuffer, enn få store. Det er mer oversiktelig, og jeg bytter også rekkefølge på skuffene etter årstidene. Nå står ull-skuffene lett tilgjengelig, men de bytter plass med shortser og t-skjorter på våren.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:34   #26
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Du kan jo alltids bytte til treskuffer senere om trådkurvene ikke skulle være optimale.

Jeg må innrømme at i min egen garderobe løsning har jeg 10 stk elfakurver ( ca 50 cm brede) pluss hengeplass, en løsning er jeg meget fornøyd med.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:35   #27
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Du kan jo alltids bytte til treskuffer senere om trådkurvene ikke skulle være optimale.

Ja, det er ikke noe problem.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:49   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Vi har lave skap i gangen. Det er fint plass til 8 trådkurver. Da er det plass under nederste skuffen til noe små stsch og en hylle på toppen hvor det er oversiktlig rot.

Vi har trådkurver og liker dem godt. Oversiktlig og greie i bruk. Hvis jeg skulle ha en innvending er det at de ikke utnytter plassen godt nok i bredden. Men det går fint. Prisen er en ganske annen for treskuffer. Vi har en eller to treskuffer til sokker og undertøy så de ikke skal forsvinne i hullene. Ellers har vi innredning omtrent som du skisserer. Jeg synes fort det bare blir rot på hyllene. Jeg anbefaler disse hvite boksene som er helt rette i kantene. Det er en slags stoff og er litt fleksible. Klarer ikke legge inn bilde på mobilen. De er geniale til sesongens klær og andre ting man bruker sjelden. De utnytter plassen maksimalt. Det er ikke skuffer,men esker uten lokk.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-16, 10:53   #29
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Innredning av Paxskap til barnerom

Mine unger har to 50-skap hver, med full dybde. De har trådkurver, og de fungerer helt utmerket. Ingenting stikker ut, og ingenting blir borte. De har 7-8 kurver hver, og deretter åpne hyller da det er vanskelig å ta ting ut av skuffer høyt oppe. Hyllene brukes til oppbevaring av bl.a gjestedyne og pute, og slike ting. I det andre skapet har de åpen hylle øverst, deretter stang, og så tre trådkurver under stanga. Det eneste jeg hadde gjort om på i dag, hadde vært å velge grunnere skap, men samtidig er det jo kjekt med oppbevaringsplassen.

Geitrams er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-02-16, 19:32   #30
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Pax-skap til barnerom

Her ja, var Pax-tråden. Ta en titt på Stuva! Dybden er dog 50, tror jeg, det er vel kanskje for mye?

Skuffene er supre, og det er mange muligheter der, og man behøver ikke nødvendigvis forholde seg til skapdører. Også finnes detgarderobestenger og slikt.
Lillegutt har 3 slike, klær nederst og leker øverst.
Hyllene hans er 192 høye.



Annet eksempel fra nett


m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 22:44   #31
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Pax-skap til barnerom

Takk for tips, m^2. Jeg har tittet på Stuva, men landet på vanlig Pax for klær i denne omgang. Må senere kjøpe noe til å ha leker etc i, så det kan være aktuelt da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 22:46   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Pax-skap til barnerom

Vi har 2 X 50 i 35 cm dybde og de rommer mye! De er riktignok 235 høye, så vi får litt ekstra der. Mener jeg har vist bilde før, men kan vise igjen. Må bare ta bilde først. Vi har trådkurver, to hylleplater og en stang.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 22:51   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Pax-skap til barnerom

Nå kom jeg på at rommet faktisk er 240 høyt (vi tenkte feil da jeg lagde tråden). Da kan vi også ha 235. Vil gjerne se bilde!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 22:52   #34
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Pax-skap til barnerom

Litt vanskelig å få hele skapet i ett bilde, men tipper du får plass til alt som er under de to topphyllene.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (16,1 KB, 21 visninger)
__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 22:55   #35
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av Pax-skap til barnerom

Takk. Tror vi går for noe veldig lignende.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no