Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor langt skal et smykke være?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-21, 09:50   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor langt skal et smykke være?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Fint smykke!!

Jeg bruker som oftest flere smykker på samme tid, og har da ulike lengder på dem så de ikke henger oppå hverandre. Har jeg bare på meg ett, er det litt avhengig av størrelsen på anhenget, jo mindre, jo høyere, liksom. Jeg hadde gått til gullsmeden ikledd genser e.l. av "vanlig type" og prøvd ulike lengder.

Dette gjør jeg ofte også. Det er fint. Jeg har ikke lange smykker, dog.

Jeg var bevisst på hvilke klær jeg hadde hos gullsmeden i går, men jeg prøvde ikke ulike lengder. Det var nok mest fordi hun tok på meg mitt eget smykke og ble så begeistret over lengden at vi liksom stoppet med det. Jeg var enig da, men ikke da jeg kom hjem.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-21, 10:30   #22
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor langt skal et smykke være?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dette gjør jeg ofte også. Det er fint. Jeg har ikke lange smykker, dog.

Jeg var bevisst på hvilke klær jeg hadde hos gullsmeden i går, men jeg prøvde ikke ulike lengder. Det var nok mest fordi hun tok på meg mitt eget smykke og ble så begeistret over lengden at vi liksom stoppet med det. Jeg var enig da, men ikke da jeg kom hjem.

Ingen lange for meg, heller. Korteste ligger i halsgropen, lengste 2-3 cm. nedenfor. Ser ofte andre som er så fine med skikkelig lange smykker, men jeg føler ikke at det er noe for meg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-21, 10:40   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor langt skal et smykke være?

Jeg har det samme smykket i turkisblått, og liker det best som halsgropsmykke eller litt lengre, tror mitt kjede er ca 40cm.
Jeg synes det blir litt for lett/lite til å henge utenpå klær.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-21, 12:02   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor langt skal et smykke være?

De hadde ikke kortere kjede inne, så de tok det inn for å legge på en ekstra «ring», eller hva det heter. På 42 cm. Jeg liker egentlig ikke at det henger ekstra kjede bak, da, men gidder ikke stresse mer med dette.

Men jeg lurer på å ringe og be dem legge på en ekstra på 40 cm også.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-21, 14:55   #25
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor langt skal et smykke være?

De kunne ikke bestille til deg og så kunne du bruke et kjede du har fra før til du får det nye?
Jeg synes det er litt dårlig kundebehandling når de ikke vil gi deg et kortere kjede. Først argumentere at det er fint slik det er når du vil ha det kortere og så sette på ring slik at du får en stump på kjedet hengende.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-21, 15:26   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor langt skal et smykke være?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

De kunne ikke bestille til deg og så kunne du bruke et kjede du har fra før til du får det nye?
Jeg synes det er litt dårlig kundebehandling når de ikke vil gi deg et kortere kjede. Først argumentere at det er fint slik det er når du vil ha det kortere og så sette på ring slik at du får en stump på kjedet hengende.

Ja, er egentlig enig i dette. Men jeg er egentlig en som lett sier fra i butikker, så det at dette ikke plager meg nevneverdig er nok et godt tegn for meg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-21, 15:27   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor langt skal et smykke være?

Jeg ringte iallfall ned og sa jeg ville ha ring både på 40 og 42 cm, og de skulle ikke ha noe for det. Så da har jeg tre lengder å velge mellom.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no