Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Strømpebuksetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-21, 22:48   #21
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Bør kanskje heller liste meg ut av tråden for jeg virkelig hater hudfargede strømper og går uten i mange minusgrader for å unngå dem. Har småkranglet med folk om det før og jeg gir meg aldri.

Hvorfor krangle med folk om det? Jeg synes det er penere med hudfarget enn uten bortsett fra til sommerkjoler, men jeg har i grunn ikke tenkt tanken at jeg skulle prøve å overbevise eller krangle med de som mener noe annet om noe som åpenbart er smak og behag.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 08:41   #22
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Hvorfor krangle med folk om det? Jeg synes det er penere med hudfarget enn uten bortsett fra til sommerkjoler, men jeg har i grunn ikke tenkt tanken at jeg skulle prøve å overbevise eller krangle med de som mener noe annet om noe som åpenbart er smak og behag.

Enig. Jeg liker også hudfargede strømper og bruker dem akkurat så mye jeg vil.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 09:20   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Det som er best med hudfargede strømpebukser (synes jeg), er at kjolen og skoene kommer godt fram, på en måte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 09:45   #24
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Krangle var å ta hardt i. Folk gjør såklart som de vil.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 09:45   #25
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Selv hvis strømpebuksa er kliss lik huden? Enig i at det er stygt hvis det ikke ser ut som hud.

Jeg har til gode å finne noen som er kliss lik, men det hadde nok hjulpet, ja. Hvis den i tillegg var ekstremt tynn. Sånn type Keiserens nye klær. Hahahaha

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 09:47   #26
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Krangle var å ta hardt i. Folk gjør såklart som de vil.

Men for oss som ikke kan gå uten strømpebukse blir jo da alle sommerkjoler uaktuelle?
Det er jo trist?
Jeg gleder meg masse til det igjen er sommerkjoletid. Og da finner jeg fram de hudfargede strømpene. Uten de må jeg jo gå i bukser.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 09:49   #27
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Nå vet jeg at jeg provoserer her, men dette synes jeg er SKIKKELIG stusselig.
Så kvinner som ikke har «pene nok» legger skal ikke bruke kjole på sommerstid?
Er vi virkelig fortsatt der?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 10:08   #28
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Nei men jøss, for en inni granskauen søkt konklusjon??

Hun sier at svarte strømpebukser er penere enn hudfargede strømpebukser, og at bare bein er penere enn hudfargede strømpebukser. Det er en personlig mening om farger og sammensetning.

Så lange tær går det ikke an å ha, altså.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 10:19   #29
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nei men jøss, for en inni granskauen søkt konklusjon??

Hun sier at svarte strømpebukser er penere enn hudfargede strømpebukser, og at bare bein er penere enn hudfargede strømpebukser. Det er en personlig mening om farger og sammensetning.

Så lange tær går det ikke an å ha, altså.

Det er ikke bare en som sier det. Og det omtales som stygt.
Kall det gjerne lange tær. Jeg synes det er drøyt å bruke «stygt» om noe svært mange kvinner bruker.
Men helt innafor at man ikke skal kunne reagere på det. Jeg regnet med å få kjeft.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 10:25   #30
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er ikke bare en som sier det. Og det omtales som stygt.

Det er én i tråden her som sier det er stygt, men flere som sier at hudfargede strømper er fint. Jeg synes du overreagerer.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 10:29   #31
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det er én i tråden her som sier det er stygt, men flere som sier at hudfargede strømper er fint. Jeg synes du overreagerer.

Ja herregud. Jeg kalte det skikkelig stusselig. Et kraftuttrykk av de helt sjeldne.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 10:44   #32
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Jeg blir like usikker som HI på hva om egentlig er finest, men det er mest at a) jeg selv ikke vet og b) at jeg ikke vet hva andre gjør og syns er finest. Men jeg ender ofte opp med svart til kjole, hadde mer hudfarget før tror jeg?? Egentlig bryr jeg meg ikke så hardt. Jeg syns det er greit og fint med hudfarget fordi jeg da får skjult litt alle de her blodutredelsene/røde strekene jeg har rundt om på beina som jo er både røde og blålige og ikke såååå vakre liksom. I alle fall ikke på vinteren når man er likbleik i tillegg. hm. Nå lurer jeg på om jeg må kjøpe meg noen nye hudfargede til julekjolen. og ps: jeg har jo store tatoveringer på leggene også og de syns ikke med svart strømpebukse. Og det er jo både litt dumt og sikkert veldig greit, vil noen si.

Moralen min er: gå med det du syns er finest selv.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 11:07   #33
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja herregud. Jeg kalte det skikkelig stusselig. Et kraftuttrykk av de helt sjeldne.

Nei, du sier at folk mener at du ikke skal få gå med kjole på sommeren fordi du har stygge bein. Det er ganske langt unna det som er skrevet i denne tråden, og en tolkning som krever ganske lange tær.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 11:31   #34
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja herregud. Jeg kalte det skikkelig stusselig. Et kraftuttrykk av de helt sjeldne.

Det var ikke bare det du sa. Les selv hva du skriver før du ler deg ihjel.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 11:33   #35
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nei, du sier at folk mener at du ikke skal få gå med kjole på sommeren fordi du har stygge bein. Det er ganske langt unna det som er skrevet i denne tråden, og en tolkning som krever ganske lange tær.

Nei. Jeg SPØR om det er slik det skal tolkes.
Og ja, jeg visste hva som kom til å skje når jeg gjorde det.
Fascinerende. På mange plan.
Jeg kan altså ikke stille kritiske spørsmål ved hvordan vi omtaler hvordan andre kler seg. Jeg vet at det er sånn, og lell gjør jeg det. Litt som å rive skorpen av et sår. Man VET det kommer til å gjøre vondt, men man bare må
Dog synes jeg blodet som kommer fram ER spennende da.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 11:50   #36
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Nei. Jeg SPØR om det er slik det skal tolkes.
Og ja, jeg visste hva som kom til å skje når jeg gjorde det.
Fascinerende. På mange plan.

Jeg synes det mest fascinerende er hvordan du i det hele tatt kunne komme på å stille spørsmålene du gjorde.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 11:56   #37
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Ja, det er så dumt at jeg skjønner ikke at jeg gadd å svare engang.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 12:20   #38
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg synes det mest fascinerende er hvordan du i det hele tatt kunne komme på å stille spørsmålene du gjorde.

Som nevnt fascineres jeg av blodet som kommer fram

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 12:25   #39
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Som nevnt fascineres jeg av blodet som kommer fram

Blod? Jeg er kun overrasket over hvordan du tolker innholdet i tråden.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-21, 12:27   #40
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Men Floksa - det er jo din tolkning. Tenker du faktisk at bena dine ikke kan vises frem? Det er jo himla trist, i så fall. Skikkelig trist.

Og litt dumt å arrestere andre fordi du mener at de egentlig mener noe annet enn de sier. Det er jo du som sier at du ikke kan gå i sommerkjole uten hudfargede strømper?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no