Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fuktighetskrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-22, 08:12   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Fuktighetskrem

I planen Blånn tar vare på seg selv: jeg trenger tips til god og drøy fuktighetskrem. Og ansiktskrem som trekker godt inn i huden for blandingshud. Hit me!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-01-22, 08:59   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fuktighetskrem

Fuktighetskrem til kroppen? Jeg bruker vekselvis bodybutter fra Body Shop og Biotherms lait corporel. Sistnevnte er lettere og veldig drøy, syns jeg. Bodybutter er fetere, men også drøy.

Ansiktskrem syns jeg det er vanskelig å anbefale, men jeg har vært veldig fornøyd med dermalogica og murad, men de er dyre. Mange koreanske kremer er gode og rimelige, jeg har blant annet brukt cosrx.

Om du finner et apotek med hudpleiere ansatt kan du få god hjelp! Jeg lagde en tråd der jeg spurte om tips til gode ansiktskremer som kan kjøpes på apotek i fjor, der fikk jeg mange gode tips. Om du søker på murad finner du den sikkert.

Også anbefaler jeg bloggen heltiden.no. Kunnskapsbasert og godt forklart!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-22, 10:01   #3
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fuktighetskrem

Jeg er kjempefornøyd med "Natural Moisturizing Factors + HA" fra The Ordinary til ansiktet. Den fås blant annet kjøpt på H&M og koster ikke mye. Drøy, trekker godt inn i huden, blir ikke blank og lukter lite. Jeg kombinerer den med serum tilpasset min hudtype, men om du ikke gidder serum vil jeg tro den holder fint alene.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-22, 12:41   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fuktighetskrem

Änglamark body butter, eller hva det nå heter, er veldig drøy.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-22, 13:14   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fuktighetskrem

Jeg anbefaler Lush sin Gorgeous til ansiktet, og trenger du enda mer fukt så er Skin's Shangri La perfekt. Jeg har også brukt Cosmetic Lad og Celestial og de er også gode og rimeligere, men gir ikke nok fukt til meg på vinterhalvåret. Jeg er en som reagerer på veldig mye, men Lush sine produkter tåler jeg spesielt godt.

De har også mange fuktighetskremer til kropp, men der har jeg hatt andre merker jeg må bruke opp først. L'Occitane har også mange gode.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-22, 16:59   #6
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fuktighetskrem

Dermalogica til ansiktet . Dersom du trenger ekstra mye fukt, er Intensive Moisture Balance fra dette merket super. Jeg har prøvd det meste av kremer, og dette er den eneste som fungerer for meg vinterstid (jeg har normal blandingshud som blir tørrere om vinteren). Den er også veldig drøy i bruk.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-22, 17:07   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fuktighetskrem

Pleier å bruke et eller annet fransk merke fra apoteket.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no