Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Krig i Europa i 2022?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-22, 13:29   #301
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.048
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Leser nå at en del av de russiske styrkene trodde de skulle på øvelse. 11 åringen kom i går og fortalte at han hadde sett på nett «at de hadde ikke peiling». De russiske styrkene måtte spørre ukrainerne om mat og sånn. Hjertet hans var helt knust for begge sider. Unge mennesker som kjemper mot hverandre i en krig ingen vil ha.

Jeg skjønner ikke hvordan man i det hele tatt skal forklare dette til barna. Jeg mangler ord og begynner bare å gråte med en gang jeg prøver. Mannen bare mumler noe om helvettes Putin..

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 13:53   #302
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Noen som vet hvordan det er med engelskkunnskapene hos yngre russere? Mitt inntrykk fra huttiheita, der vi stort sett møte lokale bandysupportere fra Arkangelsk og unge landslagsspillere fra uralfjellene-ish, var at det var null, niks, nada. Forskjeller by og land, sikkert?

Mine sønner gamer med en del unge russere (internett! ) og der går jo kommunikasjonen helt fint, men jeg vet ikke hvor stor andel av unge russere det gjelder for så klart.

(Og mine sønner har lært seg en hel del russiske banneord, som sikkert kommer nyttig med en vakker dag.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 14:06   #303
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.413
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Banneord på flere språk kommer alltid til nytte.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 14:08   #304
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.165
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Det lærte de også i bandygarderoben.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 14:11   #305
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.165
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

(Og a propos det så har jeg blandede følelser for boikotting, nettopp fordi, vel utveksling av banneord i garderober. Eller, altså, å bli kjent på tvers, i aktiviteter. Ikke at det er så mye av det i et verdenscuprenn, kanskje, men lell. Å se at "de andre" også er folk, bli forelska på tvers av landegrenser, å dele lidenskapen for en felles interesse, om det er ski eller korsang. Det ER bra for verden. På sikt. Når den altså ikke har gått av skaftet. Men vi kan selvsagt ikke ha normal "representere landet sitt"-aktivitet nå, jeg ser jo det. Man kan jo se for seg en medaljeseremoni med flagg og nasjonalsang. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 14:17   #306
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Jeg kjenner jeg er alvorlig redd for reaksjoner fra Putin på at Norge sender våpen. Er det noen som helst sjanse for at han vil angripe alle land som bidrar med våpen,tror dere? Russland mot NATO går vel heller dårlig i Russlands favør, men kan de angripe med hacking av vår infrastruktur?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 14:19   #307
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.165
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Hacking driver de jo en del med allerede...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 14:21   #308
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.828
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Så at det oppfordres å Google russiske serveringssteder å legge inn restaurantanmeldelse der en skriver hva som skjer og hva som er fakta. Og at oppfordringen kommer med russisk tekstforslag.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 14:25   #309
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hacking driver de jo en del med allerede...


Jada, det er jo ikke ukjent,men jeg tenker på hacking i veldig stor skala, slik at det går ut over alt vi er avhengig av.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 14:31   #310
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.165
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Ja, det er ganske skummelt å tenke på hvor lett det er å lamme betalinger eller forsyningskjeder.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 14:33   #311
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.048
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Og a propos det så har jeg blandede følelser for boikotting, nettopp fordi, vel utveksling av banneord i garderober. Eller, altså, å bli kjent på tvers, i aktiviteter. Ikke at det er så mye av det i et verdenscuprenn, kanskje, men lell. Å se at "de andre" også er folk, bli forelska på tvers av landegrenser, å dele lidenskapen for en felles interesse, om det er ski eller korsang. Det ER bra for verden. På sikt. Når den altså ikke har gått av skaftet. Men vi kan selvsagt ikke ha normal "representere landet sitt"-aktivitet nå, jeg ser jo det. Man kan jo se for seg en medaljeseremoni med flagg og nasjonalsang. )

Så enig! I alt!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 15:08   #312
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Nå har hackergruppen Anonymous varslet "krig" mot Russland
https://www.nrk.no/nyheter/anonymous...ent-1.15870607

Så får vi håpe at de da stopper russiske hackere kanskje. Men ellers har de jo drevet med hackerangrep mot Norge i flere år allerede.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 15:47   #313
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.835
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det har jo ikke ansatte i bedrifter som blir rammer av boikotter heller. Hvis man skal bruke den logikken. Det er håpløst å ramme med straffetiltak om ikke uskuldige også skal merke det. Dessverre.

Uskyldige rammes ja, og det er tøft å tenke på synes jeg, men håpet må være at dette ansporer den jevne russer til å protestere og kreve Putins avgang.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Enig. Vi kan ikke begynne å diskriminere den generelle russer. Absolutt ikke. Da er vi på vei i en helt spinnvill retning.

Nei, det er hårreisende og bare trist. De fortjener all den sympati de kan få. Folk flest vil virkelig ikke ha krig noen gang, ikke russere heller.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 16:03   #314
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.534
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Og a propos det så har jeg blandede følelser for boikotting, nettopp fordi, vel utveksling av banneord i garderober. Eller, altså, å bli kjent på tvers, i aktiviteter. Ikke at det er så mye av det i et verdenscuprenn, kanskje, men lell. Å se at "de andre" også er folk, bli forelska på tvers av landegrenser, å dele lidenskapen for en felles interesse, om det er ski eller korsang. Det ER bra for verden. På sikt. Når den altså ikke har gått av skaftet. Men vi kan selvsagt ikke ha normal "representere landet sitt"-aktivitet nå, jeg ser jo det. Man kan jo se for seg en medaljeseremoni med flagg og nasjonalsang. )

Det er vel egentlig dette jeg har prøvd å uttrykke.
Om de vinner kan man heise FN-flagget og spille barn av regnbuen.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 16:15   #315
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.828
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er vel egentlig dette jeg har prøvd å uttrykke.
Om de vinner kan man heise FN-flagget og spille barn av regnbuen.

Det har jo blitt gjort i ol og hindrer dem ikke å dope en 15-åring .

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 16:47   #316
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Det har jo blitt gjort i ol og hindrer dem ikke å dope en 15-åring .

Nemlig.

I sportsgrener der de representere landet sitt mener jeg at man må utestenge utøverne. Det er virkelig ingen straff å la dem konkurrere under et navn/flagg alle vet er russisk «vi bare kaller det noe annet».

Det blir noe helt annet med utøvere som er russiske, men spiller for andre lag, feks i fotball eller ishockey eller whatever. Å utestenge dem pga nasjonalitet er not ok. Med mindre de bruker sin rolle som idrettsutøver til å fremme russisk propaganda. Da mener jeg at man må få lov til å ta fra dem den arenaen.

Jeg håper at boikott kan gjøre noe med motstanden mot Putin i Russland. Ikke det at jeg forstår hvordan noen skal kunne stoppe ham.

Finner vag trøst i at noen sa at gjennomsnittsalderen for russiske menn er 73. Han er 70. #håpet er lysegrønt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 16:48   #317
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Jeg synes forøvrig det er utrolig vanskelig å vite hva som er sant og usant i den vanvittige informasjonsstormen som er nå.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 17:11   #318
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

… i hvilken grad er doping av en idrettsutøver relevant i denne situasjonen egentlig?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 17:16   #319
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Doping er ikke relevant. Det ble vel brukt som et eksempel på at Russland ble utesteng fra OL for doping, utøverne fikk delta under nøytralt flagg. Doping foregår likevel. For det er føkkings Russland som deltar, uavhengig av hva vi kaller hesten. Og sånn vil det også være om de utestenges pga krigen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-22, 17:57   #320
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.828
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Snitt alderen er nok 73 men det er nok mye pga lav dødelighet pga alkoholmisbruk. Putin er avholds.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no