Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Har dagens barn og unge et forhold til Anne-Cath Vestly?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-19, 06:43   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dagens barn og unge et forhold til Anne-Cath Vestly?

Dette er gammelt nytt, men jeg hadde ikke fått det med meg før nå: til neste år åpner en familiepark med utgangspunkt i Anne-Cath Vestlys univers.
https://www.aftenposten.no/kultur/i/...estlys-univers

Som barn elsket jeg Vestlys bøker og hadde sikkert syns en slik park var magisk, men mine barn syntes ikke Vestly-bøkene hadde overlevd tidens tann og syns de var skikkelig kjedelige. De har derfor ikke noe forhold til noen av karakterene eller stedene i bøkene. Jeg regner med at Knerten er kjent for mange, på grunn av filmene, men er det slik at dagens barn har et forhold til Aurora, Guro, Mormor og Tiriltoppen? Eller er dette en park mest for foreldre? Jeg syns det høres ut som et rart forretningskonsept.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no