Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kan noen kjøpe Esso-kortstokk til meg?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-17, 15:38   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan noen kjøpe Esso-kortstokk til meg?

Vi spiller en del kort i min familie, og vi liker aller best å spille med Essos egne kortstokker. Nå viser det seg at disse er gått ut av sortimentet, og vår lokale stasjon har ikke noen igjen. Men det er fortsatt sjanse for at noen stasjoner har noen liggende.
Jeg hadde satt umåtelig stor pris på om noen ville sjekket sin lokale stasjon, og kjøpt om de fant. Stokkene selges i 2-pakning, en rød og en blå stokk, med Esso-logoen på. Vi trenger kortstokk for resten av livet, så vil gjerne ha en del.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no