Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvem pynter du deg for?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 22:44   #41
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dere som ikke pynter dere for dere selv: Føler dere dere komfortable med å gå rundt udusjet/ usminket/ i dasseklær etc når dere er alene hjemme og ikke skal treffe noen?

Jeg dasser gjerne rundt hjemme alene sånn. Gjør meg ingenting. Jeg kan gjerne dra i butikken i den tilstanden også.

Men jeg pynter meg for meg selv også, når jeg skal noe. Jeg pynter meg ekstra om jeg våkner og er i riktig dårlig humør en dag også. Det hjelper betraktlig på humøret med litt ekstra pent tøy, litt ekstra sminke og litt ekstra høyde på helene.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:37   #42
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg pynter meg etter humøret. Det er ikke hver dag jeg gidder å sminke meg. Kan gjerne gå i butikken usminket med sovehår i joggedressen.

Til mitt forsvar så har jeg ganske langt hår, så det blir ikke så bustete.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 00:27   #43
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

For meg er for øvrig ikke vanlige klær (bukse eller kjole), sminke og hårfiksing pynting. Det er en del av min daglige hverdagspleie, og jeg føler ikke at jeg pynter meg når jeg kler meg, sminker meg og ordner håret.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 00:53   #44
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Ah, siden jeg ikke dasser rundt i pysj ever eller har kozeklær så konstaterer jeg gledelig at jeg pynter meg for meg selv. Jeg går ikke en gang ned i første etasje uten å være ferdig påkledd.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 01:38   #45
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg liker å tro at jeg pynter meg for meg selv, slik at jeg skal bli i bedre humør og sånn, men samtidig pynter jeg meg jo sjelden hvis jeg er alene hjemme.
Hva mener dere forresten med at man pynter seg for andre kvinner? Jeg tror ikke jeg skiller mellom menn og kvinner når jeg pynter meg for å gå ut blant folk.

Kjekt at du så presist satte ord på mine tanker!

Tror ikke jeg pynter meg så mye for meg selv, akkurat - hjemmeantrekket bærer ikke akkurat preg av eleganse.

Jeg pynter meg like mye for menn som for kvinner.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 01:40   #46
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dere som ikke pynter dere for dere selv: Føler dere dere komfortable med å gå rundt udusjet/ usminket/ i dasseklær etc når dere er alene hjemme og ikke skal treffe noen?

Dusjing er vel ikke pynting! Dusjing er et must, uansett om jeg skal ut av huset eller ei.

Ja, selvfølgelig føler jeg meg vel usminket helt alene i mitt eget hus. Heldigvis.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 07:28   #47
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dere som ikke pynter dere for dere selv: Føler dere dere komfortable med å gå rundt udusjet/ usminket/ i dasseklær etc når dere er alene hjemme og ikke skal treffe noen?

.

Jepp- jeg kan gjerne gå usminket rundt i joggebukse og t-skjorte hvis jeg bare er hjemme med familien. Går gjerne i samme antrekk på nærbutikken også. :slubbert:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 09:04   #48
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.755
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dere som ikke pynter dere for dere selv: Føler dere dere komfortable med å gå rundt udusjet/ usminket/ i dasseklær etc når dere er alene hjemme og ikke skal treffe noen?

Jeg må pynte meg litt for å føle meg opplagt og vel.

Huh? Jeg går da ikke rundt udusjet og i dassklær. Går på jobb om morgenen i jeans, t-skjorte, fleece- eller ulljakke om vinteren, og tar jo ikke av meg de klærne når jeg kommer hjem. Ok, så sminker jeg meg ikke, og lar vifta i bilen tørke håret, men jeg føler meg full av energi og er veldig klar for en ny dag. Hadde jeg følt meg ukomfortabel med mitt plaine ytre hadde jeg selvfølgelig både sminket og pyntet meg. Det jeg ikke liker er å bruke tid på er ting som ikke betyr noe for meg.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 09:18   #49
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Men du er jo ei rose i deg selv, Retz. Ikke alle har det så enkelt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 09:31   #50
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.755
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Ja, du burde vite det. *knis*

Hilsen Rosen.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 10:03   #51
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg pynter meg når jeg skal noe utenom hverdagslige sysler, og da er det for at jeg skal føle meg "riktig" antrukket sammen med andre. Sminke er det opp og ned med, og det er fordi at jeg ofte ikke har tid, og fordi jeg synes det er viktig for egen del at jeg også kan være komfortabel au naturel.

Når jeg pynter meg er kontrastene ofte store til hverdags-Billa, og det kan avstedkomme hyggelige kommentarer og komplementer. DET sliter jeg mer med egentlig, da jeg er ubrukelig på å ta i mot positiv feedback og ender med å bli veldig selvbevisst og kanskje rett og slett ubekvem.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 10:38   #52
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Men selv, deretter alle andre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 10:39   #53
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Dusjing er vel ikke pynting! Dusjing er et must, uansett om jeg skal ut av huset eller ei.

Ja, selvfølgelig føler jeg meg vel usminket helt alene i mitt eget hus. Heldigvis.

Jeg dusjer ikke alltid om jeg bare skal være hjemme og daffe nei. Det er en velkjent sak at vi dusjer nok og vel så det i 2011, så at huden får litt fri en dag eller to i ny og ne, er bare bra.

Man kan vaske seg med en klut.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 12:32   #54
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg sier jo ikke noe om hvor ofte andre bør dusje, da! For meg er dusjing et must for velvære - I love it. (Selv om jeg vet at det tørker ut huden.)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 16-04-11 kl 13:14.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 12:51   #55
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg innrømmer at jeg ikke er glad i å dusje. Men jeg gjør det jo likevel, men ikke hver dag.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no