Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

P.S. I love you

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-08, 10:08   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

P.S. I love you

Nå kommer den snart på kino. Noen som skal se den?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 10:15   #2
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: P.S. I love you

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nå kommer den snart på kino. Noen som skal se den?

Nei, den har jeg ikke hørt om.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 10:27   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: P.S. I love you

PS. I love you to Nabojenta


Har heller ikke hørt om den.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 10:28   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: P.S. I love you

Klabert, den må jeg se. Men tipper ikke det blir på kino.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 10:49   #5
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: P.S. I love you

http://www.filmweb.no/kino/article141792.ece

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 10:50   #6
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: P.S. I love you

Vil heller ikke se den på kino, for jeg regner med at det ikke blir helt lydløs hulking fra min side ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 11:15   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.478
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: P.S. I love you

Det er typisk en film jeg kommer til å se når den kommer på DVD. Jeg var så lur at jeg kjøpte boka en gang jeg satt på en flyplass og ventet, og det var ikke lurt. For tårene satt veldig løst, for å si det mildt, og boka måtte pent legges bort til jeg var kommet meg hjem hvor ingen kunne se at jeg gråt over en bok.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 12:11   #8
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: P.S. I love you

Jeg må nok se den ja.

*bælje*

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 12:12   #9
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: P.S. I love you

Boken var nydelig, men jeg har vansker med å se for meg at en film om samme tema kan klare å formidle de tingene som var nydelig med boken. Jeg misstenker at filmen blir nok en "onsdagsfilm på tvNorge" ...

Men jeg må jo få den med meg, det kan jo hende misstankene mine er feil ...

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 14:05   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: P.S. I love you

Nei, den boken var så dårlig at det var flaut.
Verre språk skal du lete lenge etter.
Så, jeg tviler på at filmen blir bedre.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 14:49   #11
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: P.S. I love you

Om jeg ser filmen er det for å sikle over Gerard Butler :sikle:

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 15:16   #12
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.634
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: P.S. I love you

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Nei, den boken var så dårlig at det var flaut.
Verre språk skal du lete lenge etter.
Så, jeg tviler på at filmen blir bedre.



Men boken steg litt i min aktelse igjen da jeg leste Cecilia Aherns første bok. Dvs, den kom ut etter P.S. I Love You (formodentlig for å smi mens jernet var varmt), men er skrevet før. Where Rainbows End. Det var en grunn til at den boken opprinnelig var blitt refusert, men forlaget klarte vel ikke å dy seg da de hadde fått en besselger av forfatteren. Den får P.S. I Love You til å fremstå som et mesterverk.

Hvorfor jeg leste den? Godt spørsmål.

Jeg gleder meg til SATC-filmen, jeg! :sporer av:

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 15:35   #13
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: P.S. I love you

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.



Men boken steg litt i min aktelse igjen da jeg leste Cecilia Aherns første bok. Dvs, den kom ut etter P.S. I Love You (formodentlig for å smi mens jernet var varmt), men er skrevet før. Where Rainbows End. Det var en grunn til at den boken opprinnelig var blitt refusert, men forlaget klarte vel ikke å dy seg da de hadde fått en besselger av forfatteren. Den får P.S. I Love You til å fremstå som et mesterverk.

Jeg syntes den var riktig søt, jeg. Og i inspirert av det, kjøpte jeg to bøker til av henne: "Where rainbows end" og "If you could see me now" - og de var på en måte... hm. temmelig annerledes, ja....
Men det er jo viktig å ikke ta sånne bøker for mer enn de er: chewing gum for your brain.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 15:43   #14
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: P.S. I love you

Jeg forsøkte meg på boka og hadde fått en overdose etter tjue sider, så filmen skal jeg ikke se. Slett ikke etter (motvillig) å ha sett traileren.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 15:44   #15
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: P.S. I love you

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Hvorfor jeg leste den? Godt spørsmål.

Jeg gleder meg til SATC-filmen, jeg! :sporer av:

Ja, det lurer jeg litt på da, jeg kommer ikke til å lese mer av henne nei.

Og for å spore av sammen med deg, jeg gleder meg også til SATC-filmen!

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 18:27   #16
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: P.S. I love you

Jeg ser den gjerne. Mobilisere en hel FP-gjeng som kan sutre sammen på kino

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 20:39   #17
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: P.S. I love you

Herregud, den boka var dårlig. Leste den no i påska og blei skikkelig skuffa. Det er jo skikkelig ukeblad-stoff ala Hjemmet eller Allers men med litt meir ungdommelig språk sidan målgruppa er litt yngre. Skikkelig forutsigbart kliss.
På slutten då heile familien sitt med julemiddagen og plutselig oppdagar at det begynte å snø holdt eg på å kaste opp av vemmelse.
Då likte eg mykje bedre Marian Keyes si bok " Anybody Out There?" som også handlar om ei som mistar mannen sin. Ho høyrer vel til samme sjanger også (såkalt chic-lit), men skriv langt bedre.
Syns det har komt fryktelig mange kopiar av Helen Fielding dei siste åra. Enkelte av dei er ok, men dei fleste er ganske dårlige.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 21:00   #18
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: P.S. I love you

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Herregud, den boka var dårlig. Leste den no i påska og blei skikkelig skuffa. Det er jo skikkelig ukeblad-stoff ala Hjemmet eller Allers men med litt meir ungdommelig språk sidan målgruppa er litt yngre. Skikkelig forutsigbart kliss.

Likør, ja. Søtt, klissete og kvalmende.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 22:52   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.815
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: P.S. I love you

Tja... skeptisk.

Men jeg likte boka, altså.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 20:42   #20
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.005
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: P.S. I love you

Av en eller annen grunn så jeg denne filmen for et par uker siden, og det er virkelig noe av det verste jeg har lidd meg gjennom. Jeg har ingen ting imot romantiske filmer, men denne var bare gudsjammerlig kjedelig fra ende til annen, og ingen av rollefigurene var det minste interessante eller tiltalende. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvordan det gikk med dem.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no