Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Salg av Kirsebærboligen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-21, 08:38   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salg av Kirsebærboligen


Det er ofte slik at når jeg begynner å fundere på noe, og tenker at nå skal jeg ikke forhaste meg, men ta meg god tid og la prosessen gå sin gang, så våkner jeg dagen etter også er jeg klar for å bare gjøre det jeg tenkte på.

Sånn er det nå også. Kjæresten og jeg har lenge vært enige om at vi skal flytte sammen med tid og stunder, jeg så egentlig for meg at det var et par år fram i tid. Men på Onsdag i forrige uke begynte jeg å tenke på det litt ordentlig, på mandag denne uken var vi på visning og i dag kommer det takstmann og ser på leiligheten min.
Og på mandag kommer fotograf.

Så over til dagens diskusjonstema, jeg har litt kirsebærkunst/kirsebærpynt i leiligheten min. En vegg er foreksempel dekorert med kirsebærtegninger/maleri/kunstverk som jeg har fått fra medlemmer her inne. :hjerter. Alt er innrammet i sorte rammer. Jeg elsker den veggen mer enn livet selv innimellom, og jeg skjønner at folk som ser en boligannonse eller kommer på visning ikke ser det samme som meg eller har samme forhold til kirsebær, MEN JEG VIL IKKE FJERNE DE BILDENE.

Fotografen som kommer på mandag vil nøytralisere hele leiligheten og jeg ser grunnen til det også. Da treffer den flest folk og folk kan heller se for seg hva de kan gjøre selv og slikt. Kanskje trekker man akkurat de rette folkene så jeg får ett bud ekstra osv
Men bortsett fra noen kirsebærinnslag her og der så er leiligheten ganske nøytral og "åpen". Jeg har en ganske "tom" stil fra før så det er ikke overlesset med greier.

Min teori er at når alt annet er grått, hvitt, nøytralt og åpent, så kan vi faktisk få litt ekstra oppmerksomhet ved å ha en uproff kirsebærvegg. Kanskje blir annonsen dratt opp i tråder som "vi som fasineres av rare greier på Finn", eller kanskje humrer noen og viser annonsen til venninna si fordi det var litt fiffig at noen kjører kirsebærtema framfor sitron/lime-tema i annonsen?

Også tenker jeg at leiligheten selges uansett. Om det å fjerne kirsebærveggen drar to snerpete nyskilte personer ekstra på visning, så er ikke det så viktig for meg. Jeg har bare eid leiligheten i litt over et år, så det er uansett begrenset hvor mye den kan ha økt i verdi på den tiden og blabla, bla...

Men la meg høre hva dere tenker.
Hadde dere lagt litt ekstra merke til boligannonsen om det ene bildet hadde litt underlig, rotete kunst?
Hvis dere var på utkikk etter leilighet enten for egen del eller som investering for utleie, hadde det vært et minus at noen av bildene i boligannonsen virker litt personlige?
Er det minus eller pluss eller totalt likegyldig så lenge bildene viser leiligheten og gir godt inntrykk av rom og størrelser?

Kjør debatt!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no