Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nistebyttedag - hva lage?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-18, 11:42   #81
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Etter at jeg var på foreldremøte på ungdomsskolen denne uka, så er jeg helt vettskremt. Det er et kjempeproblem med mobbing på nett, og jeg kan gladelig forestille meg at matpakka som en eller annen av "de kule" får av en av de mindre kule blir hengt ut på Tellonym (som alle ungene "selvfølgelig" sier at de har sletta, men som det dukker opp mye rart på allikevel).

Men altså; skolen jobber hardt med saken og politiet er involvert.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-18, 18:59   #82
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Høres ut som et veldig mye bedre konsept!

Enig!

Kan rapportere om koselig dag. Alle fikk visst noe de likte. Min hadde fått taco. Hun hadde med seg pizzasnurrer, mellombar, blåbær, melon og jordbær. Alle hadde fått muffins bakt av to jenter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-18, 19:00   #83
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Etter at jeg var på foreldremøte på ungdomsskolen denne uka, så er jeg helt vettskremt. Det er et kjempeproblem med mobbing på nett, og jeg kan gladelig forestille meg at matpakka som en eller annen av "de kule" får av en av de mindre kule blir hengt ut på Tellonym (som alle ungene "selvfølgelig" sier at de har sletta, men som det dukker opp mye rart på allikevel).

Men altså; skolen jobber hardt med saken og politiet er involvert.

Det er ingen kule i denne klassen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-18, 19:08   #84
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det er ingen kule i denne klassen.

Og det har jo du som forelder enormt mye mindre oversikt over enn hva du tror...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-18, 19:23   #85
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og det har jo du som forelder enormt mye mindre oversikt over enn hva du tror...

Ungene har vel en viss følelse av det i det minste.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-18, 20:14   #86
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og det har jo du som forelder enormt mye mindre oversikt over enn hva du tror...

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-18, 20:53   #87
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og det har jo du som forelder enormt mye mindre oversikt over enn hva du tror...

Klart jeg ikke har men det er kun en ny i klassen. De kommer fra en liten skole og alle kjenner alle, også foreldrene. U skolen tar kun elever fra en barneskole. Det er ikke like store forhold over alt. Vi vet vi har vært svært heldige med klassen.

Uansett, dette hadde gått supert. Det viste seg at klassen hadde bestemt dette sammen med læreren.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-18, 09:02   #88
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og det har jo du som forelder enormt mye mindre oversikt over enn hva du tror...

Jeg gikk i en slik klasse selv på ungdomsskolen. Ingen kule og helt klart den 'kjedelige' klassen i kullet av fire klasser. Dwt var helt supert. Hadde verdens beste klasseforstander som alle elsket. Helt fra den bakerste slampen med caps som strevde med lesing til oss skravlebøttene på første rad. Vi var var flere som virkelig strevde med tårene siste skoledag. Det var også desidert flest fra min klasse på reunion. Så av og til er det jo så greit som det ser ut som.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-18, 15:32   #89
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Så flott at det ble en fin og sosial happening i klassen. Det høres jo ut som om millact, datteren, resten av klassen og kontaktlæreren og har noe peil når det gjelder at dette både var OK å gjennomføre, og at det gikk bra etterpå.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no