Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Anke endelig avslått (Adressa)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 08:49   #81
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Nå ligger det en fin tråd om emnet i Medlemssalongen, for dem som har tilgang dit. Den viser med all tydelighet at det både er lov å diskutere saken og at det går an å gjøre det på en anstendig måte.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 10:39.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:15   #82
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Èn ting er å diskutere en straffesak litt i generelle vendinger. Men sånn som det gjøres her, med navn og detaljer og spekulasjoner ang dødskamp osv - jeg synes det er respketløst. Det sitter noen igjen her......

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:18   #83
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Når man leser alle kommentarene om å droppe å diskutere pga slike ting får man jo rene NM vibber, enete forskjellen er at tråden ikke ble slettet da.

Jeg synes det må være like lov å si fra om at man ikke liker den vendingen en tråd tar, som å delta i tråden. Er det åpent for å si hva man mener, så må det gjelde for alle. Og jeg synes det er stor forskjell mellom å si hva man mener og hva man ikke liker, og å stenge/slette tråder og forby videre diskusjon.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:45   #84
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Jeg er enig med Skilpadda her. Jeg sa fra ganske tidlig i tråden, fordi det som ble skrevet ga meg en litt dårlig følelse.Og hva er det egentlig som diskuteres? Skyldspørsmålet? Eller er man interessert i å få frem flest mulig detaljer om denne personen? Jeg synes kanskje en mer prinsipiell diskusjon er mer ålreit i en sånn sak.

Og Mica; Ja, jeg ville reagert (og har reagert i andre diskusjoner) nøyaktig på samme måte dersom det hadde vært en mann som ble utlevert.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:20   #85
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overskrift som har blitt endret

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg synes også at dere som er moderatorer burde fjerne navnet i overskrifta.

Helt på siden av saken, men kanskje av interesse for flere: Overskriften i hvert enkelt innlegg kan hver enkelt endre når de skriver innlegget, eller ved å gå inn og redigere senere. Det kan kanskje være nyttig å vite til senere. (Overskriften for hele tråden ble endret i går ettermiddag, og nå har vi tatt en runde med å gå inn og endre i hvert enkelt innlegg.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no