Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mer om barnetv

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 19:22   #21
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nå var det like før jeg innrapporterte denne meldingen altså. Gå og vask munnen din og ikke kom med slikt perverst griseprat.

*B-menneske*

He-he, bare innrapporter,men husk nå på at jeg er modde.

I dag våknet lillesøster klokka ti på fem og klokka halv seks våknet storebror. Jeg fikk sove helt til halv syv! Men de sover allerede nå, så vi får i det minste kveldene i fred.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 19:25   #22
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

He-he, bare innrapporter,men husk nå på at jeg er modde.

I dag våknet lillesøster klokka ti på fem og klokka halv seks våknet storebror. Jeg fikk sove helt til halv syv! Men de sover allerede nå, så vi får i det minste kveldene i fred.

Ja, det var det jeg så. Derfor "like før".

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:03   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, det var det jeg så. Derfor "like før".

Det er ikke greit, vettu.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:30   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nå har jeg ikke sett denne, men vil bare si at det er en vanlig problemstilling, spesielt blant jenter, av de gjør ALT som er forventet av dem og enda mer, slik at de faktisk blir litt usynlige. Om det er dette som er poenget her, så syns jeg det er ypperlig at det vises på barnetv.

Jojo, temaet er kjempebra..

Men fimen ?!
Personene så helt snåle ut.. (fatter ikke hvorfor de kan se normale ut)
Og så ble hun så usynlig at hun ble sittende fast i skoleveggen, og ingen så henne - eller fant henne

Må jo gå an å formidle det på en litt annen måte...
Barnehagen hadde faktisk ei lignende bok.. og jeg synes den var forkastelig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:39   #25
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.112
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mer om barnetv

Jeg og ungene lånte faktisk en helt hårreisende bok på biblioteket en gang, jeg tror jeg har noen bilder derfra jeg kan vise dere seinere.

Ellers syns jeg tv2 har blitt skikkelig dårlig på morgenen i helgene, så gutta mine (5 og 3 år) får bare se på nrk nå. Alt for mye monster og slossing på tv2.

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 12:56   #26
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mer om barnetv

Synes barne-tv nå om dagen er helt håpløst. Altfor mye vold og kjappe klippinger.... Dessuten er ikke barne-tv slik som det var.
Mye er blitt digitalisert og har dermed mistet en god del av sin gamle sjarm (postmann pat etc).

Nei hurra for DVDfilmer med gamle Thomas toget, Pingu og Bjørnen i Det Blå Huset!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:20   #27
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns den var nydelig. Gro Dahle er jo egentlig helt genial. Storebror satt som fjetret, men vi måtte snakke om den etterpå.

Kanskje du kan forklare den for meg da, for jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønte. Hvordan forklarer du alle de som kom fram fra veggen f.eks?

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:26   #28
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mer om barnetv

Her gjelder the one and only Kalle & Molo.
Nytter ikke å komme med noe annet, maser om "Molla" ustanselig.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:11   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns den var nydelig. Gro Dahle er jo egentlig helt genial. Storebror satt som fjetret, men vi måtte snakke om den etterpå.

Nydelig? Hm.. forskjellig oppfatning vi da

Jeg slo av jeg da.. ikke noe vits for min ettåring å se .. Men jeg synes ikke den var noe særlig heller. Synes selve personene var så "drastiske" ? De så jo ikke normal ut?

Og alle har jo ikke muligheten til å prate med foreldrene sine etter de har sett noe sånt, og jeg vil se for meg at det kan være litt vanskelig å skjønne at hun ble usynlig fordi hun var snill..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:12   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Her gjelder the one and only Kalle & Molo.
Nytter ikke å komme med noe annet, maser om "Molla" ustanselig.

Den er fin da !

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 16:44   #31
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mer om barnetv

Er det noen som kan fortelle meg hva galt Postmann Pat el. Byggmester BoB har gjort. Synes de er kule vi!

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:01   #32
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

Er det noen som kan fortelle meg hva galt Postmann Pat el. Byggmester BoB har gjort. Synes de er kule vi!

Snuppa på ett år ser også Postman Pat... liker visst spesielt katta

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:25   #33
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

Er det noen som kan fortelle meg hva galt Postmann Pat el. Byggmester BoB har gjort. Synes de er kule vi!

Storebror her liker den også, men jeg håper ikke han blir for påvirket av bl.a det utrolig gammeldagse kjønnsrollemønsteret serien har...

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:29   #34
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jojo, temaet er kjempebra..

Men fimen ?!
Personene så helt snåle ut.. (fatter ikke hvorfor de kan se normale ut)
Og så ble hun så usynlig at hun ble sittende fast i skoleveggen, og ingen så henne - eller fant henne

Må jo gå an å formidle det på en litt annen måte...
Barnehagen hadde faktisk ei lignende bok.. og jeg synes den var forkastelig.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns den var nydelig. Gro Dahle er jo egentlig helt genial. Storebror satt som fjetret, men vi måtte snakke om den etterpå.


Jeg er enig med Polyanna. Temaet er viktig, boken er flott og filmen var heller ikke dum. 4-åringen min syntes den var veldig interessant og vi snakket også mye om den.

Dersom jeg ikke husker helt feil har den boken vunnet flere priser og det er Gro Dahles ektemann, Svein Nyhus som har illustrert den. De har laget andre flott bøker sammen også, f.eks. Verden har ingen hjørner.

Guniss lurer på vhorfor karakterene ikke kan se mer normale ut... Hvor mye barnerelatert underholdning ser egentlig normalt ut? Hva mener du med normalt? Barn har en enorm fantasi og vi er alle forskjellige. Jeg synes det er positivt at ikke alt skal se likt ut slik at vi alle ender som helt A4.

De andre som kom ut av veggen etter henne er andre usynlig barn, barn som ikke blir sett og anerkjent for dem de er. Det at Lussi bryter seg ut og blir sint baner vei for dem også. Tematikken finner man også i Tove Janssons "Det usynlige barnet" - som er en "Mummi-fortelling".

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:31   #35
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer om barnetv

... også lurer jeg i grunnen litt på hva ordet forkastelig egentlig betyr for deg, Guniss. :nysgjerrig:

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:58   #36
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Snuppa på ett år ser også Postman Pat... liker visst spesielt katta

"Pyyyyyyys!!!!"

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 18:31   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Nydelig? Hm.. forskjellig oppfatning vi da

Jeg slo av jeg da.. ikke noe vits for min ettåring å se .. Men jeg synes ikke den var noe særlig heller. Synes selve personene var så "drastiske" ? De så jo ikke normal ut?

Og alle har jo ikke muligheten til å prate med foreldrene sine etter de har sett noe sånt, og jeg vil se for meg at det kan være litt vanskelig å skjønne at hun ble usynlig fordi hun var snill..

Vi snakket litt om at det var viktig å si fra hvordan man har det. At man ikke trenger å være stille og blid hele tiden. At det er lov å være sint, lei seg og bråkete også. At det er viktig å bli SETT. At han kan fortelle oss hvis det er noe som er dumt, eller hvis han syns at vi ikke ser ham ordentlig.

Sånne ting.

Og jeg liker illustrasjonene. Det er da ingen tegnefilmer som er realistiske, akkurat, i bildebruken sin?

Den boka du hadde lest, var det den om "sint mann"? Den syns ikke jeg heller er så egnet til "almenn" underholdning, men den er nok kjempefin for barn som faktisk opplever vold.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:51   #38
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

... også lurer jeg i grunnen litt på hva ordet forkastelig egentlig betyr for deg, Guniss. :nysgjerrig:

Forkastelig var kanskje et sterkt ord
Men synes i og for seg temaet er bra altså, men jeg likte ikke helt fremstillingen, og tror enkelte barn i barnehagealder vil ha problemer med å forstå det, om de ikke har noen voksen ved seg til å forklare..

Det er jo lett å "feiltolke" og tenke at man ikke må være snill, for da forsvinner man liksom?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:55   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og jeg liker illustrasjonene. Det er da ingen tegnefilmer som er realistiske, akkurat, i bildebruken sin?

Den boka du hadde lest, var det den om "sint mann"? Den syns ikke jeg heller er så egnet til "almenn" underholdning, men den er nok kjempefin for barn som faktisk opplever vold.

Husker ikke hva den het.. men husker jeg skulle lese den i samlingsstund i barnehagen - for vi hadde nettopp fått den som ny bok... Men etter hvert som jeg leste, og viste frem bilder, så ble jeg mer og mer usikker på hele boka, innholdet og illustrasjonene.. så jeg lærte iallefall at jeg skal lese ALLE bøker selv før jeg leser de for barna

Jeg skjønner at man ønsker å illustrere at man er forskjellig, og at man har uliek uttrykk og ansikter ut i fra hvilke følelser man har i seg osv.. men .. jeg tror faktisk barn tar poenget selv om det er bilder av folk som ser ut som de selv, og oss, istedet for store kantete og røde mennesker.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:57   #40
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

"Pyyyyyyys!!!!"


Den er veldig lik vår katt nemlig
Og Hannah på 1 år sier "piiisikatta"

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no