Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

ipod og itunes

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 14:11   #1
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ipod og itunes

Jeg har lånt vekk ipod'en min til en festarrangør, og har fått den tilbake full av god partymusikk. Min opprinnelige musikk ligger ikke lengre i ipod'en, kun i mitt itunes-bibliotek. Hun som overførte klarte ikke å beholde min musikk på ipod'en, da det kom meldinger om at en ipod ikke kan synkroniseres mot to itunes-bibliotek.

Spørsmål: Hvordan kan jeg få overført alt gullet som ligger på ipod'en nå over til mitt itunes-bibliotek uten å slette det som ligger der fra før?

:vil-ha-i-pose-og-sekk:

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 14:26   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.490
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ipod og itunes

Jeg vet ikke, men jeg vet om et forum hvor de helt sikkert vet:
http://ipod1.no/

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 15:00   #3
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ipod og itunes

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Spørsmål: Hvordan kan jeg få overført alt gullet som ligger på ipod'en nå over til mitt itunes-bibliotek uten å slette det som ligger der fra før?

:vil-ha-i-pose-og-sekk:

(Jeg antar du bruker Windows).

Jeg har god erfaring med EphPod. Veldig lett å bruke, virket med en gang uten noe dill. Enkelt å hente musikk ut av iPoden. Den kan masse annet kjekt også, som kontaktredigering dersom man er interessert i det.

Ben "Gratis er den også." Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:40   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ipod og itunes

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

(Jeg antar du bruker Windows).

Jeg har god erfaring med EphPod. Veldig lett å bruke, virket med en gang uten noe dill. Enkelt å hente musikk ut av iPoden. Den kan masse annet kjekt også, som kontaktredigering dersom man er interessert i det.

Ben "Gratis er den også." Murphy

Er det et program ala iTunes? :anerikkehvajegdrivermedher:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no