Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-20, 22:58   #21
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Beste på mange år! Vi har vært hjemme, og været har vært fantastisk. Passe varmt (stort sett 18-22 grader), og bare noen få dager med regn. Kunne ikke vært bedre.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:05   #22
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Jeg har kost meg masse med venner og familie, så min ferie har vært super. Turer, øvekjøring, litt sjø, litt fjell, god mat, hageprosjekter og mange fine dager. Det har vært helt OK vær, men litt mer sol og varme kunne det gjerne vært. Jeg kjeder meg uansett aldri og familien min liker å suse litt rundt med våre egne greier. Storesøster er den eneste som sårt savner å reise bort, men hun har uansett jobbet masse.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:43   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Tja, annerledes, men mer variert. Har blitt mye bilkjøring, men flotte dager som ble toppet av tre dager i Rondane og Dovre.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:55   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Ok dekker vel ferien.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:58   #25
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Nyredigert.
Ikke den beste sommeren, men ikke den verste heller.
Noen fine øyeblikk, båttur, fiske, bading, trening og litt turer.


Sist redigert av annemede : 03-08-20 kl 12:00.
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 00:07   #26
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Stort dett tre uker med møkkavær, men jeg har hatt det fint og er godt fornøyd. Jeg har fått pus, ny bil og kjæreste, poden har fått en haug med laks. Joda, sommeren har vært fin. Og i morgen begynner jeg på jobb igjen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 09:25   #27
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

De to eldste har vært mye med venner fordi det alltid har vært venner hjemme. Det har vært veldig kjekt. Vi har også fått gjort mye i hagen, noe i huset og vi har brukt en del av feriepengene på robotklipper samt spyttet inn litt i boliglånet. Så det har vært en klar fordel.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 09:36   #28
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Hadde en strålende start med sydenvarme en uke i sommerhuset, masse besøk og 24 grader i vannet. Resten av sommeren har vært helt grei, tror jeg har en annen opplevelse av været enn andre, jeg synes det har vært helt ok. Vi har kost oss hjemme i hagen og i nærområdet, med en liten tur til Oslo som eneste utflukten. Ble likevel en dyr sommer, men så verdt det. Vi brukte nemlig masse penger i vår(i full koronapanikk) på hagen og uteområdet vårt, og det har vi virkelig hatt stor glede av hver dag i hele sommer.

Drømmedama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 09:45   #29
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Vi har hatt to uker på fjellet og en uke hjemme i forkant og etterkant. Jeg kunne gjerne hatt litt mer sol, men synes at jeg har hatt en helt strålende ferie. God tid til å slappe av og være med familien.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 09:51   #30
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Definitivt en annerledessommer, men mye bedre enn fryktet. Begynte med 10 dager først i Bergen for å besøke familie og så kjøring derfra rundt kysten til Oslo. En del dårlig vær, oppgitthet over dårlige hoteller og matopplevelser, men gjorde det beste ut av det. Så hadde vi fine dager i Oslo hvor vi tok tak og gjorde ting vi ellers ikke gjør; Oppdaget nye gater, spennende restauranter og opplevelser og følte virkelig at vi bor i en fin by. Toppet det hele med fantastiske dager i Møre og Romsdal. Hadde lagt sjelen min i å forberede ferien mye bedre enn da vi kjørte rundt kysten; Hadde funnet det beste av hoteller, restauranter og opplevelser og fikk igjen troen på Norge som ferieland. Nå ser det ut som om godværet setter inn her hjemme, så jeg håper dette gir meg den etterlengtede varmen slik at jeg ikke går inn i høsten med et savn.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 09:51   #31
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

I følge min ellers så sindige mor, var det visst bra for omgivelsene at jeg ikke hadde tilbrakt ferien hjemme (så ille har visst været vært de siste ukene).....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 10:18   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

I følge min ellers så sindige mor, var det visst bra for omgivelsene at jeg ikke hadde tilbrakt ferien hjemme (så ille har visst været vært de siste ukene).....

Ja, lurer på, om jeg leste at Rogaland satte nedbørsrekord i juli.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 10:20   #33
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, lurer på, om jeg leste at Rogaland satte nedbørsrekord i juli.

Ja, skulle ikke forundre meg

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 10:39   #34
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Begivenhetsløs, men fin. Vi har vært ei overnatting i Fredrikstad og et par dagsturer til Oslo, ellers har vi vært hjemme og gravd bed. Jeg liker å være hjemme med mye tid i hagen, men det har vært litt for mange regnværsdager. Fikk et par fine dager nå på tampen, det drar jo opp totalinntrykket litt. Ellers har det vært MYE gaming og MYE krangling på ungene, så jeg skulle nok gjerne ha finni på noe mer, men med hageprosjekt og helseissues har det blitt litt dårlig. Jeg savner både flere opplevelser og kontakt med folk (de få vi kjenner er jo bare ute og reiser), men alt i alt har sommeren vært fin, den. Masse tid til å gjøre ingenting, og det har jeg aldri tid til ellers i året.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 10:49   #35
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Vi fikk en fantastisk uke på Hitra med 25 varmegrader, familiebesøk og fersk fisk med hjem. Vi kjørte e-golf og fikk testet ladere med 125 mil reisevei. Litt venting på Berkåk ellers helt fint.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 10:55   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Hadde en strålende start med sydenvarme en uke i sommerhuset, masse besøk og 24 grader i vannet. Resten av sommeren har vært helt grei, tror jeg har en annen opplevelse av været enn andre, jeg synes det har vært helt ok. Vi har kost oss hjemme i hagen og i nærområdet, med en liten tur til Oslo som eneste utflukten. Ble likevel en dyr sommer, men så verdt det. Vi brukte nemlig masse penger i vår(i full koronapanikk) på hagen og uteområdet vårt, og det har vi virkelig hatt stor glede av hver dag i hele sommer.

Vi brukte også en del på uteplassen, og det er jeg veldig glad for. Kjøpte utesofa og satte opp terrassetak over en del av terrassen, og det ble et skikkelig koselig hjørne. Senest i går kveld satt ungene der med tepper, kveldsmat, kakao og lys, mens regnet plasket ned utenfor.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 10:59   #37
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Business as usual. Vi er ofte på Norgesferie.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 11:00   #38
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Vi var på ferie i Rondane og på Vestlandet i 12 dager. Det var kun én dag det ikke regnet, men ferien var veldig fin likevel. Ellers har vi hatt fine dager hjemme og på hytta til foreldrene mine. Har vel ikke opplevd mange dagene med sol etter juni, men så lenge det ikke regner absolutt hele tiden, takler jeg det greit.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 11:17   #39
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.837
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Vi har hatt fire uker ferie sammen. Vi har vært hjemme, men har tatt dagsturer hit og dit og det har vært fint. Mannen og barna har sovet i hengekøye ute et par netter. Hyggelig for de og hyggelig for meg hjemme alene. Mange fine brettspillkvelder har det blitt også. Vi skulle egentlig vært på utenlandsferie og både vi og barna er litt skuffet for at det ikke ble noe av i år, selv om alle er inneforstått med at det er bare sånn det er og at det ikke er synd på oss. Været har vært ok, men ikke topp. Ferien har sånn i det store og det hele vært veldig fin og avslappende.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 11:33   #40
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Vi fikk en fantastisk uke på Hitra med 25 varmegrader, familiebesøk og fersk fisk med hjem. Vi kjørte e-golf og fikk testet ladere med 125 mil reisevei. Litt venting på Berkåk ellers helt fint.

Ah, der var også også - og delvis samtidig etter temperaturangivelsen din å dømme. (Statuen av Vebjørn Rodal på Berkåk var for øvrig helt ubetalelig. Likna ikke på en flekk.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no