Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-09, 07:34   #1
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Det dukker nok opp en kjøper for et slikt gammelt selskap vil jeg tro, Brynestad har hvertfal ingen mulighet til å beholde dette.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 07:39   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.793
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hvem skal da selge oss porsgrunn porselen?

Hva med porselensfabrikken i Porsgrunn? Du kan besøke meg i samme sveiva. Nå flytter jo de produksjonen til Tyskland, men jeg regner med at det blir utsalg der fremdeles. Når det er sagt er det veldig synd hvis Christiania Glassmagasin stenger, men jeg håper og tror at det blir kjøpt opp.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 10:29   #3
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Oj trodde de bare ville booste opp litt jeg, håper virkelig ikke de stenger!! Jeg fikk forresten også med meg noen kupp igår, og skal prøve å få tak i en vase jeg har lyst på idag (sikkert utsolgt da...)

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 10:34   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Så utrolig synd da i så fall.
Hvem skal da selge oss porsgrunn porselen?

Rørleggerne. :eier ikke stil:

  Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 10:56   #5
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.989
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Rørleggerne. :eier ikke stil:

Joda, all stil er stil. Det er klasse du mener.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 11:07   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.212
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Hva med klesbutikkene i senteret? Salg der også, eller bare på glass og sånt? Sølvtøy?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 11:36   #7
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.464
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Sølvtøy, glass, porselen etc var på salg, ja. Men ikke klesbutikkene, de leier vel bare av Glassmagasinet?

Elektronikk var forresten bare på 20 % salg. Alt annet på 50 %.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 13:05   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

De andre butikkene leier bare lokaler der.

  Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 13:09   #9
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Mannen min var ute i lunchen på polet på CC Vest, så da fikk jeg han til å kjøpe med Finn Schjøll vasehatten (den høye). Han sa det var sykt mye folk der som hadde litt sånn panikkaktige ansikter

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 13:21   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Var på glassmagasinet nå og kjøpte åtte desserttallerkener fra tid, og en knivblokk. Det var veldig tomt i hyllene der nå altså, halv pris på kortene til og med. Så jeg tror nok det er en skikkelig tømming av butikken ja...
Syns det er litt trist jeg altså, og har ikke lyst til å kjøpe porsgrunn porselen pårodusert i tyskland og distribuert av norske rørleggere.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 13:23   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Herlighet, jeg får virkelig ikke med meg noen ting! Nå kunne jeg fått tak i de siste tallerkenene jeg trenger. Hmmm.. har jo ikke tid til å dra innom der.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 13:24   #12
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Salget varer ut i morgen, men det spørs hvor mye som er igjen altså. Så løp og kjøp

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 13:25   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Er det på alle CG-butikkene?? Har en rett ved siden av jobb!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 14:14   #14
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Jeg var innom der i går og det var kaos overalt med omtrent ingenting igjen i hyllene.

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 14:39   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

En del varer igjen i butikken på Sandvika Storsenter, jeg kjøpte 6 pastatallerkner til 640 i steden for 1280!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 14:47   #16
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Jeg vil også gjøre kupp!

Om noen kommer over et bestikk som heter Tuva er det bare å kjøpe for meg...

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 16:03   #17
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.013
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Vi får masse nye varer til uka så jeg tviler på om vi stenger.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 21:11   #18
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg vil også gjøre kupp!

Om noen kommer over et bestikk som heter Tuva er det bare å kjøpe for meg...

Ja, det er kjempestilig

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 18:32   #19
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Jeg var på Strømmen storsenter i dag og der var det særdeles utplukket. Jeg prøvde å få med meg en Steltonkanne, men ble nedstemt etter t-con med mannen (mitt dumme naut ). Jeg var aldri nærmere betjeningen enn 5 meter, men rakk likevel å få med meg en stemingsrapport: "Det er kun det som er i butikken nå - vi får ikke inn noe mer i morgen. Vi aner ingenting. De svarer ikke på telefonen når vi ringer, heller. "

Ellers var mannen på Stortorvet i går og kjøpte 2 Wollprodukter som kostet rundt 1300 hver. En god deal å få 50% på disse når de likevel sto på innkjøpslisten vår.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:24   #20
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?

Jeg kjøpte i Bergen i dag en kjele, der spurte samtidig en mann om varene kunne byttes senere, ekspeditøren sa at det var ikke noe problem så fremt han hadde med kvitteringen. Hun fortalte også at noen nettopp hadde bestilt ett visst service... konkurs??

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no