Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du barn mellom 6 og 12 år som reiser alene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-18, 11:16   #1
idaefarstad
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2018
Innlegg: 2
idaefarstad har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har du barn mellom 6 og 12 år som reiser alene?

(Dette innlegget er godkjent av administrator)

Jeg søker deltakere til forskningsprosjektet «Barn som reiser alene». Jeg er på utkikk etter familier med ett eller flere barn mellom 6 og 12 år som reiser uten følge av voksne i ca. 1 time eller mer og minst to ganger i halvåret. Målet med prosjektet er å undersøke hvordan barn og foreldre sammen planlegger, organiserer og gjennomfører slike reiser. For å undersøke dette vil jeg ta i bruk metoder som intervjuer og videoobservasjoner. Nærmere informasjon om metodene og omfanget av prosjektet kan fås ved å sende meg en mail.

Deltakelse i prosjektet vil gi en mulighet til å være med på å utvikle kunnskap om hvordan man kan legge til rette for barns trygghet når de reiser uten voksne.

Alle personopplysninger vil bli behandlet konfidensielt og anonymiseres, og det er mulig å trekke seg fra prosjektet når som helst hvis man ønsker.

Hvis dette høres interessant ut kan du ta kontakt med meg på epost ida.e.farstad@ntnu.no for mer informasjon.

Håper å høre fra deg!

Ida Engan Farstad
Stipendiat i pedagogikk
Institutt for pedagogikk og livslang læring, NTNU
https://www.ntnu.no/ansatte/ida.e.farstad

idaefarstad er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no