Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Klarer Joika sykle 45 min på spinningsykkelen sin kl 6 i morgen tidlig?
Ja, jeg har trua! Joika klarer det hun bestemmer seg for! 54 77,14%
Nei det er altfor tidlig og Joika er i for dårlig form! 14 20,00%
Annet (skriv i tråden) 2 2,86%
Deltakere: 70. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-15, 10:42   #81
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror effekten ved morgentrening er at du får mer ut av "after burn" eller hva det heter. Det at man er varm en god stund etter treningen. Jeg sitter ved pulten nå og kjenner fortsatt at kroppen brenner på etter morgenens intervalløkt.

Kan ikke si jeg nyter den følelsen akkurat, der jeg hver morgen ankommer togstasjonen våt av svette etter å ha balet meg fram i snøen med to barn i sykkelvogn.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 10:47   #82
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Nei, den er definitvt mer behagelig på et litt for kjølig kontor enn i ytterjakke på et overfylt tog.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no