Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 11:35   #41
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.390
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

nais!

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 12:16   #42
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

De har Scott der, ja. Du kan igrunne gjøre det helt enkelt på Sportslageret. Kvaliteten starter litt over G-sport og gjenspeiles i prisnivå. Og med store avslag på fjorårsmodellene nå.

  Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 12:19   #43
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Men de har ingen Scott-hybrider.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 12:20   #44
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

De har Everest damehybrider som er ganske ok ihvertfall?

  Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 12:20   #45
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Everest?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 12:54   #46
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det ser ut som om de bare har terrengsykler fra Scott. Min forrige (den som ble stjålet) kom derfra, og den er altså skyldig i at jeg ikke vil ha terrengsykkel denne gangen. Men det er klart at jeg jo kan sette tynnere dekk på den og/eller bytte hjul. Jeg er så usikker på hvor "proff" jeg egentlig skal tenke at jeg er/vil være.

Ohoi, sjekk fargen!



(Og det var vel svaret på hele profesjonalitetsspørsmålet. Jeg har tidligere slitt ut flere ekspeditører fordi jeg ikke ville ha neongule ski.)

Denne var jo fin! Det må da gå an å få tak i den i Oslo et sted så man får prøvd den? Ser de har den på XXL nettsidene hvertfall.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:30   #47
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Ja, denne har de på Sportslageret, men det blir nok ingen terrengsykkel på meg.

Har vært og prøvd en Scott Sportster P45 i dag. Den koster 5700 på nærbutikken (Anton sport).



Er usikker på hva som er forskjellen på denne og en Scott Sportster Park, som koster 5500 hos XXL:



Fargen er finere, naturligvis. Ellers står det at det er hydrauliske bremser på Park, mens det er mekaniske på den første. Det førstnevnte er kanskje dyrere, men er det mekaniske kanskje like driftssikkert?

Ulempen med den første er nok at den er forholdsvis tung, synes jeg. Mannens knalldyre terrengsykkel veier omtrent halvparten.

Fuji-sykkelen som jeg har kikket på er vel faktisk hakket lettere med sine 13 kg inkl. bagasjebrett og det hele. På Scott-ene må jeg få dette og skjermer satt på selv, så da blir det enda noen kroner. Prisforskjellen er i utgangspunktet over 2000 kroner, men er det verdt det? Denne har gammeldagse bremseklosser, mens de andre har skivebremser.



Jeg ser også med interesse på noen modeller fra DBS. De har kanskje ikke like godt rykte lenger? Min gamle DBS har tross alt vært utrolig solid.



4000 kroner. Men Deore gir? Finnes det overhodet noe annet enn Shimano?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:41   #48
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Både scott og dbs har litt tunge sykler har jeg oppdaget. *også på sykkeljakt* Jeg er også litt der at jeg stoler på det gamle, men jeg vet ikke om jeg gidder dra på 2-3 kg tyngre ramme, jeg har i grunnen kommet frem til at jeg vil ha en sykkel som ikke veier noe særlig mer enn 10kg. Jeg ser i øyeblikket litt på diamant (som jeg er litt irrasjonelt skeptisk til av en eller annen grunn, jeg tror det er fordi det var et "billigmerke" da jeg var ca 12 år) og hard rocx som får mye skryt, men som er litt ukjent og fremmed.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:45   #49
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Både scott og dbs har litt tunge sykler har jeg oppdaget. *også på sykkeljakt* Jeg er også litt der at jeg stoler på det gamle, men jeg vet ikke om jeg gidder dra på 2-3 kg tyngre ramme, jeg har i grunnen kommet frem til at jeg vil ha en sykkel som ikke veier noe særlig mer enn 10kg. Jeg ser i øyeblikket litt på diamant (som jeg er litt irrasjonelt skeptisk til av en eller annen grunn, jeg tror det er fordi det var et "billigmerke" da jeg var ca 12 år) og hard rocx som får mye skryt, men som er litt ukjent og fremmed.

Akkurat der er jeg også. Jeg tror vel egentlig at Diamant har blitt mye bedre og fått et godt rykte etter hvert, men husker godt at det ble ansett som dårlig da jeg vokste opp. Jeg lånte svogers Diamant-sykkel på tur på Hardangervidda sommeren 1996, og det regnet så fælt at sykkelen faktisk rustet noe helt grassat på bare tre dager. Dette henger veldig igjen hos meg, kjenner jeg. Det var jo i forholdsvis moderne tid også.

Generelt virker det som om det forholdsvis få hybridsykler på markedet, og ingen av dem jeg har sett, har vært lette.

Hva er enklest å bruke og vedlikeholde av hydrauliske og mekaniske skivebremser, tro? Det ser ut til at den som ble kalt Sportster Park i innlegget over, heter P40 - og virker svært lik Antons P45 bortsett fra i bremsene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:51   #50
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Jeg har vært utrolig fornøyd med Hard Rocx-sykkelen min (jeg har en Shock Machine-terrengsykkel, som synger litt på siste verset) og vurderer å kjøpe meg en Cross Machine på Sportslageret. Mannen har det og er veldig fornøyd, og jeg har syklet litt på hans og syns den er veldig god selv om den er alt for stor for meg. Naboene, som er sykkelfantaster, har Hard Rocx-sykler, noe jeg anser som et ganske klart kvalitetsstempel.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:52   #51
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

De hydrauliske krever vel vesentlig mindre vedlikehold i hvertfall. Og skal vel være stødigere på et vis tror jeg.


Denne vurderer jeg. Men det er diamant. Den veier 10,1 kg, det er akseptabelt.

Et annet krav hos meg er at det er mulig å montere barnesete på den uten alt for mye mikkmakk. Mannens scottsykkel er nemlig resistent mot barneseter.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:59   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Den var fin, Katta - men litt dyrere enn jeg hadde sett for meg. Hard Rocx har de jo på Sportslageret - ikke særlig lette de heller, ser det ut til. Og så finnes de visst bare i unisex-modeller som jeg tror blir for store til meg. Jeg har verken tenkt å feste barnesete eller sykkelvogn på denne sykkelen, i utgangspunktet. Den gamle kilimanjaroen blir hverdagssykkelen. Regner med at vogna enkelt lar seg feste på disse hybridene; de er jo ikke så veldig grove i ramma.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 19:00   #53
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Det er blitt meg fortalt (av sykkelfolk) at om du skal ha dempere, så kjøpe dyre - skal du ikke sykle i terreng, så gå heller for sykkel med stiv gaffel - som da gir bedre kraft i tråkket ved stigning.

Skal du ha bremser så velger du optimalt sett hydrauliske skivebremser - om du ikke finner dette, så er det bedre med vanlige v-bremser fremfor mekaniske skivebremser - de er det mye tull med.

Jeg har sett meg ut en GT-sykkel. GT 1.0 Traffic - Den er kjempefin.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 19:03   #54
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er blitt meg fortalt (av sykkelfolk) at om du skal ha dempere, så kjøpe dyre - skal du ikke sykle i terreng, så gå heller for sykkel med stiv gaffel - som da gir bedre kraft i tråkket ved stigning.

Skal du ha bremser så velger du optimalt sett hydrauliske skivebremser - om du ikke finner dette, så er det bedre med vanlige v-bremser fremfor mekaniske skivebremser - de er det mye tull med.

Jeg har sett meg ut en GT-sykkel. GT 1.0 Traffic - Den er kjempefin.

Hvor selger de GT-sykler?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 19:11   #55
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Ah, valgets kval. Jeg slipper, jeg lar Jålebukken ta valgene for meg

Mekaniske vs hydrauliske skivebremser: begge må jo skiftes etterhvert, men de hydrauliske vil justere seg automatisk etterhvert som belegget blir slitt. Med de mekaniske så må du foreta denne justeringen selv.

Dempegaffel gjør at sykkelen blir tyngre.

En som du kan låse gaffelen "på styret" er bedre enn en du låser på selve gaffelen. Er enig med Bauche her altså, du trenger virkelig ikke dempegaffel på grusveier. På stier med røtter derimot...
Ang. fortauskanter, de hopper du over

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 21:55   #56
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

De hydrauliske krever vel vesentlig mindre vedlikehold i hvertfall. Og skal vel være stødigere på et vis tror jeg.


Denne vurderer jeg. Men det er diamant. Den veier 10,1 kg, det er akseptabelt.

Et annet krav hos meg er at det er mulig å montere barnesete på den uten alt for mye mikkmakk. Mannens scottsykkel er nemlig resistent mot barneseter.

Kjøp Intersport utgaven da, den heter Nakamura, ellers samme sykkel .
Hamax sitter på Scott Race Comp MBT sykkelen min, men festet må monteres bak fram. Og sykkelen, en 1993 modell, veier under 10 kg. Laget i trippel stål og kostet 15 000,-.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 21:57   #57
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Kjøp Intersport utgaven da, den heter Nakamura, ellers samme sykkel .
Hamax sitter på Scott Race Comp MBT sykkelen min, men festet må monteres bak fram. Og sykkelen, en 1993 modell, veier under 10 kg. Laget i trippel stål og kostet 15 000,-.



Og hvorfor det hvis det er samme sykkel? Fordi Nakamura høres bedre ut? Det gjør det altså. Er det samme sykkel? Really?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:03   #58
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvor selger de GT-sykler?

Sportsbua i Fjordgata har GT.
Jeg har vært veldig fornøyd med det merket. Holdbare sykler som tåler mye bruk. Den jeg har nå er fra 2005. Det er en lett offroad, så kjenner ikke til hybridene.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:06   #59
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.



Og hvorfor det hvis det er samme sykkel? Fordi Nakamura høres bedre ut? Det gjør det altså. Er det samme sykkel? Really?

Ment som tips til dere som har litt vanskelig for å legge 7000,- i Diamant. Mot dårlige vibber.
Fant i tester og omtaler at det er samme sykkel, men tilpasset kjedens merke. G Sport og Intersport har samme eiere?


Nakamura Nitro 4 W

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:36   #60
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvor selger de GT-sykler?

Sport extreme og sportsbua ifg mountain-bike sine hjemmesider (som importerer GT til Norge - alt jeg vet )

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no