Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ny utfordring på Elixia

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-11, 23:21   #281
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Jeg har 1 - èn - igjen. Og get this: i morgen reiser jeg bort! Jeg kommer ikke tilbake før søndag kveld, og da er Elixia stengt! Mandag og tirsdag trener jeg annedsteds. Så siste sjanse blir 23. februar - på målstreken! Kan det blir mer spennende enn dette?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 00:16   #282
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 08:58   #283
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

kif!!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 10:14   #284
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

2010:
1. Xycling intervall
2. Styrketrening i studio
3. Power
4. Xycling intervall
5. Xycling intervall
6. Styrketrening i studio
7. Xycling intervall
8. Styrketrening i studio
9. Styrketrening i studio
10. 2 timers Xycling Challenge
11. Gjennomgang av styrkeprogram med PT
12. Styrketrening i studio
13. Jogging på tredemølle + mageøvelser
14. Styrketrening i studio
15. Jogging på tredemølle
16. Xycling intervall



2011:
17. Xycling intervall
18. Jogging på tredemølle + ellipsemaskin
19. Xycling intervall
20. Jogging på tredemølle
21. Xycling intervall
22. Styrketrening i studio
23. Jogging på tredemølle + situps
24. Styrketrening i studio
25. Styrketrening i studio + litt jogging på tredemølle
26. Ellipsemaskin + mageøvelser
27. Ellipsemaskin + litt styrke
28. Ellipsemaskin
29. Ellipsemaskin


Mitt liv er nesten like spennende som Kifs, for jeg får ikke trent før på mandag eller tirsdag. Og enn om jeg blir syk? Jeg har jo nesten ingen dager å sjonglere med.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 12:49   #285
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Dette klarer du, Divine!!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 13:47   #286
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Kom igjen, Kif og Divine!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 12:23   #287
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

2010:
1. Xycling intervall
2. Styrketrening i studio
3. Power
4. Xycling intervall
5. Xycling intervall
6. Styrketrening i studio
7. Xycling intervall
8. Styrketrening i studio
9. Styrketrening i studio
10. 2 timers Xycling Challenge
11. Gjennomgang av styrkeprogram med PT
12. Styrketrening i studio
13. Jogging på tredemølle + mageøvelser
14. Styrketrening i studio
15. Jogging på tredemølle
16. Xycling intervall



2011:
17. Xycling intervall
18. Jogging på tredemølle + ellipsemaskin
19. Xycling intervall
20. Jogging på tredemølle
21. Xycling intervall
22. Styrketrening i studio
23. Jogging på tredemølle + situps
24. Styrketrening i studio
25. Styrketrening i studio + litt jogging på tredemølle
26. Ellipsemaskin + mageøvelser
27. Ellipsemaskin + litt styrke
28. Ellipsemaskin
29. Ellipsemaskin
30. Jogging på tredemølle

Jeg ble ferdig på tirsdag, altså med én dag å gå på. Men det holdt hardt, altså. Men nå er jeg altså lueeier.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 19:26   #288
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Gratulerer, Divine!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 19:31   #289
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Så kult, Divine!! Gratulerer masse!!!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:09   #290
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Jeg og kom i mål. Jeg har bare glemt å skryte!

Det kom en åpning på mandagen, så jeg klarte det med god margin.

Luen var ikke så veldig fin ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:11   #291
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Gratulerer masse til deg også, kif!!!!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:27   #292
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Grattis, Kif og Divine!

Nå er det vel bare en måneds tid til årets bagjakt starter. Nesten ikke noe vits å trene i mars da.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:55   #293
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia


Jeg rakk nesten to runder. Ikke at det var et mål da. Luen blir brukt på jobb.

Jeg har egentlig treningsforbud pga betennelse i senefestet i kneet, men rakk visst fem økter på Elixia, en runde i slalåmbakken og en runde i svømmehallen denne uka.

Det blir fint med bag! Forrige bag var uten skryt av bragden min.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:58   #294
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Gratulerer, Kif!

Så det kommer en ny runde med merkejakt snart? Jeg merker jeg har mistet piffen litt etter at jeg klarte å få luen. Tydeligvis responderer jeg på enkelt belønningsskjema.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no