Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Disney on ice

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 22:07   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disney on ice



Da har jeg booket billetter!
Jeg og Stesnuppa drar til oslo fredag 19. januar på 'Disney on ice'!

Hun har bursdag den 20., så dette blir bursdagsgaven fra pappan

Jeg har ønsket å se det showet i flere år, og jeg vet at det er midt i blinken for Snuppa. Noen som kan dele positive erfaringer fra showet?

(Om dere skal dele negative erfaringer, så bare del slike jeg kan gjøre noe med. F.eks. 'Det er ikke pauser, gå på do før showet' osv)

Sitat:

Plassering:
seksjon D, rad 15, plass 1 - 1/FELT 110

seksjon D, rad 15, plass 2 - 1/FELT 110

Noen som kan si noe om plassene?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:19   #2
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Disney on ice

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.



Da har jeg booket billetter!
Jeg og Stesnuppa drar til oslo fredag 19. januar på 'Disney on ice'!

Hun har bursdag den 20., så dette blir bursdagsgaven fra pappan

Jeg har ønsket å se det showet i flere år, og jeg vet at det er midt i blinken for Snuppa. Noen som kan dele positive erfaringer fra showet?

(Om dere skal dele negative erfaringer, så bare del slike jeg kan gjøre noe med. F.eks. 'Det er ikke pauser, gå på do før showet' osv)



Noen som kan si noe om plassene?

Det er pause på 15 min., tror jeg det var......

Det er et voldsomt kjøpepress der. Du kan kjøpe alt mulig av Disneyting som Disneybøtte med popcorn i, eller brus... Sverd som lyser..osv. Når vi var der for mange år siden sa jeg til barna på forhånd at de kunne få en ting hver.

Kjempeflott opplevelse og ungene satt som tente lys

God tur

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:19   #3
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Disney on ice

Dit tror jeg vi skal ta med snuppene og dra på i år.

Tror vi dropper å ta med gutta på 9 og 11, vet ikke hvor spennende Disney-prinsessene er for de.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:21   #4
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Disney on ice

Vi var der for tre år siden, en super opplevelse! Unga var helt borte, ikke noe mas.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:54   #5
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Disney on ice

Det har jeg også lyst til. Er det for tidlig å dra med en tre-åring? Hvor lenge varer det?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:56   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Disney on ice

Så morro, kos dere.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 00:29   #7
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Disney on ice

Jeg var det i år med eldste på 7 og vi storkoste oss. Vi kom litt sent, så vi slapp heldigvis unna det værste kjøpepresset i gangen før vi kom inn i selve Spektrum. Men, de solgte langs radene også så det er ikke lett å slippe unna. Tror at jeg betalte 90,- for en plastbøtte med popcorn.

Vi koste oss begge to. Så vidt jeg husker så satt vi omtrent som dere skal sitte og det var helt fint.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 08:34   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on ice

Skal forberede Snuppa litt på at de selger mye der tror jeg. Hun er flink til å ønke men ikke mase, så det skal nok gå bra


Synd at det er så lenge til.

Hvor lenge det varer har jeg heller ingen aning om..

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 22-12-06 kl 11:27.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 09:23   #9
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Disney on ice

Vi har vært der to ganger tidligere, i år skal vi søndagen og har fått plass på 4 rad.
Eldstemann på 11 ville ikke være med i år, siden det handlet om prinsseser.

Vært en like stor opplevelse hver gang vi har vært der.
Som nevnt over her er det utrolig mye å kjøpe, så jeg har vel brukt 1000 kroner når jeg har vært der, det er da med tur på peppez før forestillingen.
Man, kan ta bilder av barna med en disney figur i bakgrunn, popcorn, drikke, klær (gensere, t-shorter).

Vi gleder oss like mye hvert år, en opplevelse for liten og stor.

Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 10:21   #10
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Disney on ice

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Skal forberede Snuppa litt på at de selger mye der tror jeg. Hun er flink til å ønke men ikke mase, så det skal nok gå bra


Synd at det er så lenge til

Hvor lenge det varer har jeg heller ingen aning om..

Det varer et par timer, mener jeg. Inkl. pausen

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 14:48   #11
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Disney on ice

Dit skal vi også - men på lørdagen. Vi blir med to vennepar som har tradisjon på dette her. Første gang for oss, og jeg er liiiitt skeptisk. Men blir helt sikkert gøy for de små.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 23:01   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on ice

Ungene liker det kjempegodt!

Ang. kjøpestands/boder: Det er massevis av dem hele veien inn til salen, men selv om de ser ulike ut så selger de nøyaktig det samme i dem. Så med andre ord: Ikke stå i kø ett sted, men bare gå/rusle litt rundt, se på hva folk har kjøpt og hva som er utstilt og kjøp når dere kommer til en stand som ikke har kø. Unntaket: Popcorn hadde de ikke i alle bodene.

Vi har gitt prinsessen beskjed om at hun kan få EN ting der. Det funker kjempefint; hun øøøøøønsker seg selvsagt alt i hele Spektrum, men klarer nå å velge en favoritt likevel.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 23:34   #13
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Disney on ice

Nå har jeg bestilt billetter til fredag kl. 1530. Vesla gleder seg. Vi skal dra sammen med en niese på 5 år og min mor. Vi tar bussen til Oslo. Det blir stas det. Jeg gleder meg som en unge jeg og. Vesla skal også få kjøpe EN ting.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 23:54   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on ice

EN ting. En overpriset, ugly-bugly plastic ting som går i stykker på bussturen hjem. Bare så du er forberedt

Men som sagt - ungene elsker det uansett!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 11:58   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on ice

Nå har jeg pakket inn billettene til Stesnuppa De ligger i en boks som ligger i en boks, som ligger i en boks, osv

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 12:08   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on ice

Å, dette kommer til å bli supert Kirsebær! Kan tenke meg dere gleder dere til hun skal pakke opp! Stesnuppa kommer til å bli ekstatisk!

(fullstendig avsporing: Jeg så ei lue på Bebito ved Solsiden, da tenkte jeg på stesnuppa di. Det var en slik balaclava-lue (tidligere omtalt som raner-lue ) med ganske lang spiss hengende bak med dusk nederst. Stripete i fine røde og rosa farger. Tenkte bare å tipse om det, men jeg vet jo ikke om du allerede har kjøpt en slik lue da)

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 12:10   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on ice

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Å, dette kommer til å bli supert Kirsebær! Kan tenke meg dere gleder dere til hun skal pakke opp! Stesnuppa kommer til å bli ekstatisk!

(fullstendig avsporing: Jeg så ei lue på Bebito ved Solsiden, da tenkte jeg på stesnuppa di. Det var en slik balaclava-lue (tidligere omtalt som raner-lue ) med ganske lang spiss hengende bak med dusk nederst. Stripete i fine røde og rosa farger. Tenkte bare å tipse om det, men jeg vet jo ikke om du allerede har kjøpt en slik lue da)

Har ikke kjøpt lue nei, skal sjekke ut den bebitoluen. Røde og rosa farger treffer meg ikke midt i hjertet, ikke stesnuppa heller for såvidt, men den skal absolutt sjekkes ut.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 13:41   #18
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Disney on ice

Ta med penger! Som de andre sier så er det kjøpepress fra du kommer inn dørene. Missa hadde et lurt tips. Kos dere!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no