Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vinterdress

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 19:00   #1
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vinterdress

Jeg har ventet på dressen fra Kapphal i flere uker og den var på vei fra Sverige.
Ettersom jeg ikke gadd å komme ned på butikken hver gang de fikk varer, så ba jeg dem ringe meg når dressene kom.

Helt iorden.
Etter 4 dager ringte de for å fortelle at dressene kommer ikke og de vil ikke komme senere heller.

Hva er det med varer som har vunnet tester.
Da får de plutslige ikke varene mer, ikke iløpet av vinteren heller.
Slik var det med Coop skoene ifjor også.
Fikk bare et par til minstegutten der i år, da de ikke hadde str til storebrødrene og de ville ikke få inn flere av disse skoene (dette var i september)


Så nå er ikke dressene heller å oppdrive.

SÅ....

Er det noen som kan anbefale gode og varme vinterdresser til MAX 600 kroner stk.
Skal ikke har Reima og troll, så det er ikke vits i å nevne det en gang.
Gidder ikke å betale over 1000 for en dress-skal tross allt ha 3 stk.
Max 600,-

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:03   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress.

Jeg kjøpte en dress til 599,- i høst, men har ikke fått brukt den nok til å kunne si hvor bra den er. Den heter Minymo, og ligner utseendemessig på Ticket To Heaven-dressene. Skal være vanntett, pustende og vindtett, men sikkert ikke like vanntett som ReimaTec. Jeg satser på å impregnere den. Ihvertfall er den fin, relativt lett, god og varm og har godt og mykt fleecefor inni.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:39   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress

Exit sine dresser ligger på rundt 5-600 til de minste.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:59   #4
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterdress.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg kjøpte en dress til 599,- i høst, men har ikke fått brukt den nok til å kunne si hvor bra den er. Den heter Minymo, og ligner utseendemessig på Ticket To Heaven-dressene. Skal være vanntett, pustende og vindtett, men sikkert ikke like vanntett som ReimaTec. Jeg satser på å impregnere den. Ihvertfall er den fin, relativt lett, god og varm og har godt og mykt fleecefor inni.

Hvor får jeg tak i disse dressene?

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 22:05   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress.

Jeg kjøpte den i en barnetøybutikk som ikke tilhører noen kjede, har ikke oversikt over forhandlere.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:33   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterdress.

reflex har supre dresser, vind og vantette. Vi har kuttet ut reima, og kjøper disse, da de er mye mer slitesterke. 300 for bukse, 400 for dress.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 12:50   #7
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterdress

Vi har en dress fra Skogstad til Lillebror, er vedlig førnøyd. Vi har fått den fra min mor som har kjøpt den på fabrikkutsalg, men jeg vet at G-sport selger de.

http://www.skogstadsport.com/skogstad.html

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 12:55   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress

Jeg har sett Exit sine dresser på 30 % salg i det siste. Eller var det kanskje bare de todelte?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:11   #9
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vinterdress

Lillegutt her har 2 dresser. En fra Leketøy (kjøpt på Bogerud, eller sporten) og en som heter Boco fra Bogerud. Sist nevnte merke har mine andre to også brukt da de var mindre. Ligger under 600,- i pris.

  Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:17   #10
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress

En venninne av meg har kjøpt denne, og sier den er veldig bra:
Subaru dress

Men gutten hennes har bildilla da

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no