Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

[Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Kva for ein påstand passer best for deg?
Eg synest idealet om hårfjerning er kvinneundertrykkande og lar håret vokse 4 3,48%
Idealet er kvinneundertrykkande, men eg barberer armhule likevel når eg skal ut blant folk 6 5,22%
Idealet er kvinneundertrykkande, men eg barberer armar/leggar ute blant folk 25 21,74%
Idealet er kvinneundertrykkande, men eg gjer det likevel på grunn av personleg velvære 16 13,91%
Kroppshår er stygt/ekkelt/lite feminint og eg fjerner alt/mykje heile året 3 2,61%
Eg fjerner kroppshår, og meiner det har lite med kvinnerolle og forventningar å gjere 40 34,78%
Eg fjerner kroppshår fordi det er fint 16 13,91%
Anna. Spesifiser i tråden 5 4,35%
Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-16, 19:43   #41
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Jeg vokser her og det, til og med øyenbrynene. Jeg gjør det for meg, på samme måte som jeg sminker meg - føler meg vel.

Jeg føler meg ikke vel når jeg har på nylonstrømper og leggene lett kan forveksles med et pinnsvin, menn går sjelden i nylonstrømpebukser så de har kanskje ikke samme behovet. Jeg vokser for mitt eget ve og vel. Nå har jeg også en gutt som barberer nedre del av leggene, men da for sitt eget vel - han bruker mye sportstape pga skade.

Og ja, jeg kjenner menn som vokser rygg og andre deler av kroppen - se på f.eks mannlige syklister, ikke mye hår å skimte der.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 19:48   #42
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er en av de som har uttalt at jeg synes hår under armene er ekkelt, og det står jeg for. Men jeg sender ikke damer mad synlig behåring blikk av den grunn, jeg kan da oppføre meg. Det samme gjelder forøvrig fett hår, jeg synes det også er ekkelt og ser uhygienisk ut.

Mørke hår på legger er lite pent i følge meg, men ikke på samme måte som hårete armhuler. Om folk vil la håret gro er det opp til den enkelte, jeg er ikke en av dem. Jeg ser ikke på det som undertrykkende heller, jeg er bare ikke så glad i kroppshår. Ikke på menn heller, hårete rygger, skuldre og skjegg er rett og slett ikke noe jeg liker.

For meg er det heller ikke forskjell på sommer eller vinter, jeg barberer meg her og der året rundt, det tar meg noen minutter i dusjen noen ganger i uka.

Jeg klarer bare ikke å se at hår under armene på gutter er mindre ekkelt enn hår samme sted på jenter, og synes det fremdeles er drøyt å karakterisere noe på andres kropper som ekkelt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 19:52   #43
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg klarer bare ikke å se at hår under armene på gutter er mindre ekkelt enn hår samme sted på jenter, og synes det fremdeles er drøyt å karakterisere noe på andres kropper som ekkelt.

Jeg synes hår under armene på begge kjønn er ekkelt, om det er noen trøst.
Uansett hvor drøyt du synes det er, så er det altså det jeg mener. MEN: Jeg sier det aldri til folk, jeg tror aldri jeg har diskutert kroppshår andre steder enn på forum. Og her sier jeg hva jeg mener, i og med at det var det diskusjonen handlet om.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 19:53   #44
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes hår under armene på begge kjønn er ekkelt, om det er noen trøst.
Uansett hvor drøyt du synes det er, så er det altså det jeg mener. MEN: Jeg sier det aldri til folk, jeg tror aldri jeg har diskutert kroppshår andre steder enn på forum. Og her sier jeg hva jeg mener, i og med at det var det diskusjonen handlet om.

Ja, da er du i hvert fall konsekvent.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 20:02   #45
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.556
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Jeg er av dem som synes det er fortvilende at 12-åringer får beskjed av mødrene sine at de må barbere seg under armene. Og at 5-åringen min (som er i svømmehall hver uke) spurte om jeg hadde fått en sykdom da jeg sluttet å barbere meg under armene.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 20:05   #46
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Jeg har hatt tre 12-åringer, og har aldri hørt at noen i deres krets har fått beskjed av mødrene om å barbere armhuler.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 20:53   #47
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det kjem an på type blikk. Blikking er faktisk ein form for jentemobbing som er såpass utbredt i Groruddalen at uteseksjonen til politiet kurser ungdomsskulelærarar i kva som er greia. Men det blir ei avsporing. Blikk kan markere at noko ikkje er sosialt akseptert, i aller høgaste grad!

Jo, for all del. Blikk kan drepe. Men jeg klarer ikke å tro at voksne damer med ubarberte armhuler blikkes i den grad at det er et stort problem. Mulig jeg tar feil.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 21:03   #48
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Jeg stemte "Eg fjerner kroppshår, og meiner det har lite med kvinnerolle og forventningar å gjere"

Jeg har tatt hår på legger, under armer og nedentil siden jeg var tenåring, og dette har jeg gjort fordi at jeg ikke er komfortabel med å bære rundt på buskas. Har kraftig hårvekst og mørkt hår. Om jeg lar det gro så har jeg en solid busk under armene, og nedentil langt utenfor bikinikanten. Jeg har aldri følt på noe press i forbindelse med dette, men tok et valg om å barbere ut fra egen komfort.

På samme måte har jeg aldri hørt noen som har sett negativt på de som ikke fjerner hår. Det er opp til hver enkelt hva de gjør liksom.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 21:20   #49
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg stemte "Eg fjerner kroppshår, og meiner det har lite med kvinnerolle og forventningar å gjere"

Jeg har tatt hår på legger, under armer og nedentil siden jeg var tenåring, og dette har jeg gjort fordi at jeg ikke er komfortabel med å bære rundt på buskas. Har kraftig hårvekst og mørkt hår. Om jeg lar det gro så har jeg en solid busk under armene, og nedentil langt utenfor bikinikanten. Jeg har aldri følt på noe press i forbindelse med dette, men tok et valg om å barbere ut fra egen komfort.

På samme måte har jeg aldri hørt noen som har sett negativt på de som ikke fjerner hår. Det er opp til hver enkelt hva de gjør liksom.

Men hadde du gjort om det var vanlig å være naturlig hårete? Om kvinner i ukeblader, reklamer, film osv. var hårete?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 21:24   #50
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Men hadde du gjort om det var vanlig å være naturlig hårete? Om kvinner i ukeblader, reklamer, film osv. var hårete?

Ja, faktisk så tror jeg det.

Da jeg begynte så var det slettes ikke vanlig. Ikke som jeg hadde oppfattet. Jeg begynte med leggene.

Senere ble det bikinikanten. Jeg følte meg ikke komfortabel med at det var godt synlig hårvekst rundt bikinibuksa, og tenkte at pokker heller...jeg fjerner det. De fleste jeg så på stranda den tiden hadde hår...

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 21:38   #51
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes hår under armene på begge kjønn er ekkelt, om det er noen trøst.
Uansett hvor drøyt du synes det er, så er det altså det jeg mener. MEN: Jeg sier det aldri til folk, jeg tror aldri jeg har diskutert kroppshår andre steder enn på forum. Og her sier jeg hva jeg mener, i og med at det var det diskusjonen handlet om.

Jeg er helt enig. I alt faktisk.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 21:52   #52
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Hvordan er det mulig å synes noe som er så til de grader naturlig som hår under armene er ekkelt?
Jeg har preferanser for hva jeg tiltrekkes av, men jeg synes ikke de som ikke kommer i den kategorien er ekle.
Jeg vet at folk har samme forhold til tær feks. Og jeg får et uttrykt behov for å be dem skjerpe seg. Å bruke ordet ekkelt om andre mennesker overhode synes jeg er svært lite dannet og vitner om at man har et dårlig menneskesyn.







Ok da, ikke dårlig menneskesyn Det var bare så fristende å skrive. Men det er en uting å både mene og ikke minst skrive. Selv om det bare er på forum.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 21:58   #53
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Jeg er nok litt som rine og Maverick og bryr meg egentlig ikke så mye. Jeg begynte ikke å barbere armhuler og legger før jeg passerte 30 og sluttet for noe år siden. Bikinikanten er så ekkelt å barbere og voksing er HEEEEELT uaktuelt (au!). Om andre har reagert på det har de i hvert fall ikke blikket meg eller sagt noe.

Nå skal det sies at jeg sjeldent sminker meg også. Men jeg napper og klipper øyenbryna. Spør meg ikke hvorfor. Eller jo, kanskje jeg har et slags svar.

Å lære opp unga til at kroppshår er ekkelt eller at de er dust/undertrykket om de vil fjerne det kunne ikke falt meg inn. Heller ikke at man MÅ dusje hver dag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 22:25   #54
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hvordan er det mulig å synes noe som er så til de grader naturlig som hår under armene er ekkelt?
Jeg har preferanser for hva jeg tiltrekkes av, men jeg synes ikke de som ikke kommer i den kategorien er ekle.
Jeg vet at folk har samme forhold til tær feks. Og jeg får et uttrykt behov for å be dem skjerpe seg. Å bruke ordet ekkelt om andre mennesker overhode synes jeg er svært lite dannet og vitner om at man har et dårlig menneskesyn.







Ok da, ikke dårlig menneskesyn Det var bare så fristende å skrive. Men det er en uting å både mene og ikke minst skrive. Selv om det bare er på forum.

Tja... Det er vel ikke verre å skrive hva man synes om armhulehår enn å uttale seg om hvor man mener Listhaug bør havne? Eller? Jeg synes du er litt dobbeltmoralsk nå.

Ellers synes jeg mye "naturlig" er ekkelt og synes det er rart at det er vanskelig å forstå. Jeg kan nevne i fleng: fett hår, talg og puss som kommer ut når man kniper kviser, ørevoks, skitt under negler, avklipte tånegler, tannstein, dårlig ånde, hår i dusj-sluken, mensblod i bind, slimhoste, hår i maten osv. Alt sammen er naturlig, men jeg synes det er ekkelt likevel.


Sist redigert av 007 : 06-06-16 kl 22:46.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 22:41   #55
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Tja... Det er vel ikke verre å skrive hva man synes om armhulehår enn å uttale seg om hvor man mener Listhaug bør havne? Eller? Jeg synes du er litt dobbeltmoralsk nå.

Du mener altså at å kalle noe helt naturlig for ekkelt er det samme som å mene en profilert politiker gjør en dårlig jobb. Ok. Dessuten så skrev jeg vel at det IKKE var greit å be henne reise en viss plass. At det var dårlig folkeskikk. Så veldig dobbeltmoralsk er jeg vel ikke.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 22:50   #56
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du mener altså at å kalle noe helt naturlig for ekkelt er det samme som å mene en profilert politiker gjør en dårlig jobb. Ok. Dessuten så skrev jeg vel at det IKKE var greit å be henne reise en viss plass. At det var dårlig folkeskikk. Så veldig dobbeltmoralsk er jeg vel ikke.

Jo, det synes jeg. I alle fall når du kommer trekkende med dårlig menneskesyn. Fordi man synes hår er ekkelt. Mens du selv uttaler deg svinhardt og pakker det inn etterpå.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 22:53   #57
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jo, det synes jeg. I alle fall når du kommer trekkende med dårlig menneskesyn. Fordi man synes hår er ekkelt. Mens du selv uttaler deg svinhardt og pakker det inn etterpå.


Du leste ikke det nederste da eller?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 22:58   #58
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.


Du leste ikke det nederste da eller?

Joda. Jeg leste også det nederste i Listhaug-tråden der det kun var din gode oppdragelse som hindret deg i å si det du mente. (Men som du sa likevel.)

Ja, jeg synes hår er ekkelt, så jeg tar det bort. Det samme gjelder ørevoksen. Og de lange hårene på haka. Om du ikke forstår det, så er det egentlig greit.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 23:00   #59
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Litt søkt sammenligning eller?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-16, 23:07   #60
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Litt søkt sammenligning eller?

Hva da? Ørevoks? Eller skjegg på haka? Begge deler jo naturlig?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no