Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-17, 20:57   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Stemmer, det blir påskehelgen, så godt poeng, vi må unngå ungdomsstedet. takk!

Ellers, jeg blir helt svimmel av de parkene, kan noen gi en intro for dummies?!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:02   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Stemmer, det blir påskehelgen, så godt poeng, vi må unngå ungdomsstedet. takk!

Ellers, jeg blir helt svimmel av de parkene, kan noen gi en intro for dummies?!

Universal Orlando Resort består blant annet av de to parkene Universal Studios Orlando og Islands of Adventure. De har vært lure og spredd Harry Potter-verden over begge parkene.

Walt Disney World Resort består av fire parker (og to vannparker). Magic Kingdom er den mest kjente, Epcot er der Arendelle (Frost) nå er.

I tillegg er Sea World Orlando en veldig bra park, med (i mine øyne) de beste berg-og-dalbanene av de nevnte. Jeg testet alle.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:05   #23
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Her er det gjestene "mine" får av info:

Disney har 5 parker
- Magic Kingdom – Dette er parken som passer best for barn og unge i alderen 2-10 år. Men dette er parken alle forbinder med nettopp Disney.
- Epcot – Inneholder pavilionger fra mange ulike land, koselig park å rusle i, men ulike attraksjoner på hver paviliong. Norges paviliong har vært stengt i 2 år, men re-åpnet sommeren 2016, med Frozen som tema. Du finner b.la. et miniatyr av Akershus Festning og et av de få stendene i Florida man får kjøpt Firkløver og Melkesjokolade.
- Animal Kingdom – her har vi aldri vært, en dyrepark.
- Blizzard Island – Vannlandet til Disney – kan bli litt tøft for de aller minste barna.
- Disney Studios – park som viser hvordan filmer spilles inn, effekter som er brukt i filmer osv. mye film og kino.

- Disney Springs, handelsområdet til Disney, har hatt en stor restaurerings periode i over 2 år, ett gratis handels- og restaurantområde, koselig å rusle rundt på ettermiddagen og kvelden. De mest populære restaurantene som T-rex og Rain Forrest må dere bestille bord på, en opplevelse å spise på disse, maten er ikke 5*, men opplevelsen står til terningkast 6. Planet Hollywood ligger også her. (re-åpner sommeren 2017)
Ligger i Lake Buene Vista. (Adresse: 1780 East Buena Vista Drive, 32830 Lake Buena Vista)
Cirque Du Soleil ligger i Disney Springs, her kan man få billige billetter ved å komme 30-60 minutter før forestilling. 2 forestillinger pr kveld.
DineIn Kino er også en morsom opplevelse – Spis middag m/alle rettigheter og se på kino. (AMC-kino)

Universal og Island of Adventure
- Disse to parkene henger mer eller mindre sammen. I Island of Adventure har en del tøffe men utrolig morsomme attraksjoner, det er ett lite hjørne for de aller minste, men her vil dere voksne garantert trives. Harry Potter-land ligger her, sammen med Jurassic Park og nytt i 2016 er Skull Island (King Kong Land).
Universal tar for seg mye film og har en del tøffe attraksjoner. Ungene våre STORtrives i disse to parkene. Med i disse billettene kan man kjøpe inngang til Wet’n Wild, en morsom vannpark. Bedre pris når man kjøper billettpakker. Dersom man kjøper kombinasjonsbillett som gjelder begge parker kan man ta Harry Potter toget fra Universal til Island of Adventure, da får man se begge Harry Potter – landene og det er faktisk en utrolig bra opplevelse.
- NB! Viktig å kjøpe kombinasjonsbillett dersom man ønsker å kjøre HP toget!
NB!! Wet´n Wild legges ned ila 2016, fra 2017 kommer et helt nytt vannland i sammenheng med Universal og IoA-parken – Volcano. (https://www.universalorlando.com/the...lcano-bay.aspx)

- CityWalk Universal, her finner man mange restauranter, b.la Hard Rock kafe – denne anbefales ett besøk. Ønsker dere å spise på Bubba Gump bør dere beregne god tid, de tar ikke bordbestilling. De har også en morsom minigolf-bane, Hollywood Drive-In, trenger ikke å forhåndsbestille.


Discovery Cove
- Her kan man svømme med delfiner. Ett rolig område for avslapning, park og bading.
Ønsker dere å svømme med delfinene må dere booke tid i forveien.

SeaWorld
- Vannshow med spekkhoggere (spekkhoggerene er vel ikke der lengre nå), delfiner og sjøløver. Enormt aquarium, er vel den nærmeste forklaringen. Har ett par tøffe attraksjoner, men også noe for de aller minste. Koselig park å rusle rundt i. Kjøper man billett hit får man med Aquatica som er vannlandet til SeaWorld. Billetten gjelder i 14 dager, dvs. Man kan gå inn og ut av parkene i 14 dager. De 3 mest spektakulære berg og dalbanene i Orlando ligger i denne parken.

LegoLand
- Helt ny park, her har vi ikke vært, men regner med at det er ca det samme som man finner i Billund.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 01-01-17 kl 21:15.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:06   #24
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Har du ikke glemt Typhoon Lagoon?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:11   #25
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Har du ikke glemt Typhoon Lagoon?

Jo, det har jeg. Aldri vært der heller.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:11   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Fløyel kan sikkert gi det en kjempegod innføring i parker!

Heldiggriser, jeg har så lyst til å reise tilbake. Dere kommer til å få det fantastisk!

Vi leide forresten hus i Kissimmee, der ligger det masse feriehus og leiligheter med basseng og greier. Om dere bor på Disneyhotell får dere være lenger i parkene og slippe inn tidligere. Anbefaler å booke bord på en restaurant til middag, så dere slipper alt alt er fullt og dere må ta til takke med en pølsebod.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:13   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jo, det har jeg. Aldri vært der heller.

Vi var der med 1,5-åring og 6-åring. Vi leste at det var mer barnevennlig enn Blizzard Beach. Og det kan godt hende, for det var veldig fint for begge to. Jeg har den på lista over steder jeg vil tilbake til i år.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:18   #28
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Vi har hørt mye bra om dette hotellet: https://www.universalorlando.com/Hot...ch-Resort.aspx

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:20   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hm, når er spring break?

Den var alltid i mars da jeg studerte i Florida, ca midten av mnd eller litt før. I år har "mitt" universitet i Orlando 13-18 mars.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 02-01-17 kl 12:10.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:21   #30
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi var der med 1,5-åring og 6-åring. Vi leste at det var mer barnevennlig enn Blizzard Beach. Og det kan godt hende, for det var veldig fint for begge to. Jeg har den på lista over steder jeg vil tilbake til i år.

"Problemet" vårt er at ungene gjerne vil tilbake til de stedene de har gode opplevelser fra så jeg sliter på å få de med på steder vi ikke har vært. I år blir det Universal parkene med Volcano. Mine liker de råeste attraksjonene. Men Disney parkene er veldig fine og behagelige for de minste.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:25   #31
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

"Problemet" vårt er at ungene gjerne vil tilbake til de stedene de har gode opplevelser fra så jeg sliter på å få de med på steder vi ikke har vært. I år blir det Universal parkene med Volcano. Mine liker de råeste attraksjonene. Men Disney parkene er veldig fine og behagelige for de minste.

Mens mine liker best det rolige og koselige... Vi "må" i Magic Kingdom, siden minsten bare var 1,5 år sist. Han fikk jo ikke med seg noe. Og vi må nok spise på T-Rex Café igjen også.

Ellers husker jeg Epcot som slitsomt (muligens preget av at vi var der en dag det var veldig varmt og fuktig) og Disney Studios som litt kjedelig. Jeg tror ikke vi skal tilbake dit.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:31   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Tror Epcot nylig har pusset opp. Begynner å bli fryktelig lenge siden jeg studerte der nå, men selv da var Epcot ganske kjedelig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:31   #33
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Disney Studios er litt kjedelig ja. Mine unger har ikke det samme forholdet til Disney figurene som jeg hadde. De liker selvfølgelig Frozen, men de har flere kjente filmer og figurer i Universal og IoA-parken.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:33   #34
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Vi var i Islands of Adventure uten barna. De var jo så små, men nå er det mer aktuelt. Og jeg vil jo se hele Harry Potter, det var bare Islands of Adventure-delen som fantes sist.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:42   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Vi elsker epcot! Det er jo mye mer en paviljongene (som jeg for øvrig også syns er kule), masse teknologi, fremtid, fremtid sett gjennom sekstitallsøyne ( ), og da vi var der designet Hiawata sine gen Berg-og-dal-bane og kjørte den etterpå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:45   #36
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi elsker epcot! Det er jo mye mer en paviljongene (som jeg for øvrig også syns er kule), masse teknologi, fremtid, fremtid sett gjennom sekstitallsøyne ( ), og da vi var der designet Hiawata sine gen Berg-og-dal-bane og kjørte den etterpå.

Av alle Disneyparkene liker vi Epcot best, men det er jo veldig forskjellig på hva folk liker. Jeg tror neste gang vi får med unger i Magic må bli med evt. barnebarn...

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:47   #37
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Hm, kanskje vi burde gi Epcot en ny sjanse..? På en dag med litt behagelig temperatur.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-17, 08:56   #38
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Det er 13 år siden vi var der, men vi likte teknologidelen av Epcot, vi og.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 17:41   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Tusen takk for alle svar, og særlig oversikten over parker!

Disney springs: bestiller man billett dit, eller er det et sted man bare går? Og bør man bestille bord til restauranter der? (Er ikke så glad i å bestille bord, for det tar bort så mye fleks)

Er Wetn wild fortsatt åpen?


Og: alligatorparken Wild Florida, (Kissimmee lakes) er det noen som har vært der? Vi orker ikkje kjøre helt ned til Everglades, tror jeg.

Dyreparken, aninal kingdom, mest dyr eller mest park? Får man skikkelig sett dyr der?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 17:45   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Ja, vi har vært i Wild Florida! Kjempefint med en tur ut i naturen, Orlando er mye asfalt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no