Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-15, 14:27   #61
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

En Kitchen Aid til. Eller en Assistent. :enda ikke bestemt meg:

Kitchen Aid.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 14:28   #62
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Kitchen Aid.

Feil.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 14:29   #63
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

En stol-klassiker kunne jeg også tenkt meg. Hvis jeg bare hadde plass. Men det koster vel mer enn femtusen også.

Ja, det er (dessverre) noen stol- (eller snarere møbel-)klassikere jeg ønsker meg som koster litt mer enn 5000...

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 14:30   #64
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Feil.

Jeg har en rosa i sommerhuset og en kremhvit hjemme. De jo så vakre at man ikke trenger kunst, egentlig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 14:30   #65
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

En Kitchen Aid til. Eller en Assistent. :enda ikke bestemt meg:

Kenwood.

:hjelper til:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 14:30   #66
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Jeg ønsker meg også y-stoler. I flertall. Mange. Jeg trenger femti tusen. Og det kommer aldri til å skje, har jeg femti tusen å sløse bort, kommer jeg til å reise.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 14:31   #67
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har en rosa i sommerhuset og en kremhvit hjemme. De jo så vakre at man ikke trenger kunst, egentlig.

Det er sant altså. Jeg elsker Kenwooden min, men må innrømme at jeg ønsker meg veldig en KA som bare kan stå på den nye kjøkkenbenken min (vi skal pusse opp kjøkkenet i august) og se snasen ut, og brukes når jeg skal lage cupcakes og makroner og woppie pies og sånne nymoderne saker.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 14:34   #68
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ønsker meg også y-stoler. I flertall. Mange. Jeg trenger femti tusen. Og det kommer aldri til å skje, har jeg femti tusen å sløse bort, kommer jeg til å reise.


Jepp. Det er litt sånn for meg også, så jeg har konkludert med at hvis jeg skal få meg noen sånne må jeg kjøpe dem inn etappevis. Men vil ha dem til kjøkkenbordet, så trenger ikke _så_ mange.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 14:47   #69
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jepp. Det er litt sånn for meg også, så jeg har konkludert med at hvis jeg skal få meg noen sånne må jeg kjøpe dem inn etappevis. Men vil ha dem til kjøkkenbordet, så trenger ikke _så_ mange.

Hva koster de, egentlig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 14:48   #70
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har en rosa i sommerhuset og en kremhvit hjemme. De jo så vakre at man ikke trenger kunst, egentlig.

... men Assistenten har personlighet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 14:51   #71
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva koster de, egentlig?

Hmmm... Mener jeg har funnet dem til runst 5-6000 et eller annet sted, men lurer på om det var tilbud. Tror de egentlig koster mer 7-8000 hvis jeg ikke tar feil.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 20:03   #72
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.859
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Y stol altså? Nå måtte jeg søke. Men seriøst, 6 lapper for en ehhh.. pinnestol?

En sånn?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 20:23   #73
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Y stol altså? Nå måtte jeg søke. Men seriøst, 6 lapper for en ehhh.. pinnestol?

En sånn?



Jepp. En sånn, bare ikke i den fargen. Men jeg har andre ting jeg ønsker meg også, bare at de er i en høyere prisklasse. Men stort sett har vi huset fullt av IKEA-møbler, så selv om jeg ønsker meg så er det ikke slik at jeg bruker veldig mye penger på slikt.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 13:45   #74
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Etter tannlegebesøket tidligere i dag: regninga som kommer etter tannlegebesøk 2 på mandag.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 13:54   #75
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Etter tannlegebesøket tidligere i dag: regninga som kommer etter tannlegebesøk 2 på mandag.


I know. Brukte 15" i høst, og har allerede vært der en tur i år. Samt at jeg må en tur til nå, for det kjennes ut som det har falt ut en bit av plomben (eller tanna ) Møkkamedisiner.

Ellers!

Jeg ville ha kjøpt meg et bilde ja, eller maleri kanskje
Eller ei dyr veske, i ekte skinn (:veskedilla: )
Eller reise med deilig 5 retters middag inkludert

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 14:37   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.249
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Kenwood er helt uaktuell. Jeg synes assistenten er kjempekul, men er fortsatt ikke sikker på om den er god nok til kakebaking.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 17:33   #77
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Kenwood er helt uaktuell. Jeg synes assistenten er kjempekul, men er fortsatt ikke sikker på om den er god nok til kakebaking.

Kitchen Aid

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 17:35   #78
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kitchen Aid


En vakker dag kommer jeg til å gå bort fra alle mine fornuftige prinsipper og skaffe meg en sånn i tillegg til Kenwooden. Man må jo ha noe å bake cupcakes i også liksom. (Spesielt siden det gjør man jo veldig ofte... :host: )

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 18:47   #79
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.249
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Men jeg HAR jo en KA, og assistenten er så kuul. Og jeg lager pølser en gang i året, tross alt.

:vinglepetra:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 19:25   #80
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Jeg tar det som en personlig fornærmelse at du synes det er et vanskelig valg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no